Νέα Bentley Continental GT V8
Με 550 PS και τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, διαθέσιμη σε εκδόσεις Coupe και Convertible
Η Bentley παρουσίασε τη νέα Continental GT V8 σε Coupe και Convertible εκδόσεις, οι οποίες συμπληρώνουν προς τα κάτω τη γκάμα του πολυτελούς grand tourer της βρετανικής εταιρείας, δίπλα στα ισχυρότερα μοντέλα με το σύνολο W12.
Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του μοντέλου είναι ο νέος V8 κινητήρας 4,0 λίτρων με απόδοση 550 PS και 770 Nm ροπής, συνδυάζοντας δύναμη με αποδοτικότητα. Η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 4,0" (4,1" για την Convertible), δηλαδή μόλις -0,2" πιο αργά σε σύγκριση με την έκδοση που φορά τον W12 κινητήρα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 318km/h (έναντι 333 km/h της W12). Παράλληλα, χάρη στην τεχνολογία απενεργοποίησης των τεσσάρων κυλίνδρων που πραγματοποιείται σε 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ο κινητήρας προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 800 km ανάμεσα σε κάθε γέμισμα.
Η τρίτη γενιά της Bentley Continental GT που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017, παραμένει σύγχρονη σχεδιαστικά, και το μοντέλο με τον V8 ξεχωρίζει από τον μεγάλο αδελφό του μόνο χάρη στη διαφορετική απόληξη της εξάτμισης (τέσσερις μικρότερες απολήξεις αντί για δύο μεγάλες) και τα λογότυπα στα εμπρός φτερά. Εκτός από τις ζάντες 20" με δέκα ακτίνες που βλέπουμε στις φωτογραφίες, η Bentley προσφέρει μια επιλογή από σχέδια τροχών με διάμετρο μέχρι και 22".
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η αίσθηση της πολυτέλειας με επενδύσεις από υψηλής ποιότητας δέρμα ραμμένο στο χέρι και ξύλο καρυδιάς Crown Cut (μεταξύ άλλων ποικιλιών). Από πλευράς τεχνολογίας, υπάρχει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 12,3" η οποία κρύβεται στο ταμπλό όταν δε χρησιμοποιείται, και ηχοσύστημα 650 watts με 10 ηχεία.
Το μοντέλο εξοπλίζεται με ενεργή αερανάρτηση, τετρακίνηση που στέλνει την περισσότερη δύναμη στους πίσω τροχούς αλλά και τα συστήματα Continuous Damping Control και Dynamic Ride System.
Όσο για την ανοικτή έκδοση Convertible, σε αυτήν η υφασμάτινη οροφή (επτά αποχρώσεις) μπορεί να αναδιπλωθεί σε 19" και σε ταχύτητες μέχρι 50 km/h ενώ το νέο σύστημα θέρμανσης του αυχένα που ενσωματώνεται στα αναπαυτικά θερμαινόμενα καθίσματα είναι πιο ζεστό και πιο αθόρυβο σε σύγκριση με αυτό της προηγούμενης γενιάς.
Η εμπορική πορεία του μοντέλου θα ξεκινήσει από το τρίτο τετράμηνο του 2019 στις ΗΠΑ και από το πρώτο τετράμηνο του 2020 στις υπόλοιπες αγορές.