Κινητήρας 1.600 cc στο επόμενο Opel Astra OPC
Το downsizing χτυπάει και το Opel Performance Center, αφού φαίνεται πως το νέο Astra OPC θα έχει μικρότερο κυβισμό για παραπλήσια μέγιστη ισχύ.
Η επόμενη γενιά του Opel Astra θα κυκλοφορήσει το 2016 και έναν χρόνο μετά περιμένουμε το κορυφαίο OPC. Και όπως φαίνεται αυτό δεν θα είναι σημαντικά δυνατότερο από το σημερινό Astra OPC αλλά ελαφρύτερο και με μικρότερο κινητήρα.
Πηγή της πληροφορίας είναι ο Wilfried Dieh, υπεύθυνος για τα σπορ μοντέλα της Opel. Ερωτηθείς αν θα πρέπει να περιμένουμε σημαντική αύξηση της ισχύος στο νέο Opel Astra OPC ο Dieh απάντησε: «Όχι και τόσο, γιατί θα μειώσουμε τη χωρητικότητα του κινητήρα. Μάλλον θα πάμε στα 1,6 lt με ισχύ λίγο πάνω από 280 PS». Υποθέτουμε ότι μιλάει για κάποια ενισχυμένη παραλλαγή του κινητήρα 1.6 SIDI που ήδη χρησιμοποιείται στη σημερινή γκάμα της Opel.
Το σίγουρο είναι ότι ο νέος κινητήρας θα έχει σημαντικά ευκολότερο έργο, λόγω της αναμενόμενης μεγάλης μείωσης του βάρους. «Θα είναι ελαφρύτερο, γιατί το σημερινό Astra είναι πολύ βαρύ. Αν το νέο είναι 100 με 150 kg ελαφρύτερο θα νιώθεις πολύ περισσότερο τη δύναμη. Όλα βελτιώνονται, το φρενάρισμα, η οδική συμπεριφορά, η επιτάχυνση. Αυτό είναι σίγουρο», δήλωσε ο Dieh. Για το ελάφρωμα του νέου OPC θα υιοθετηθούν και κάποιες από τις λύσεις του πρωτότυπου Astra OPC Extreme. Το οποίο, παρεμπιπτόντως, δεν έχει πάρει ακόμα το τελικό «ΟΚ» για να βγει σε περιορισμένη παραγωγή 100 αυτοκινήτων όπως ήταν το αρχικό σχέδιο.
Σχετικά με το κυνήγι του απόλυτου χρόνου από προσθιοκίνητο παραγωγής στο Nürburgring, στο οποίο έχουν επιδοθεί η Renault με τη Seat και σύντομα θα εμπλακούν Honda και Nissan, ο Dieh παραμένει σκεπτικός. «Αναρωτιόμαστε αν θα πρέπει να συμμετάσχουμε σε αυτή την κόντρα ή όχι», δήλωσε. Φαίνεται πάντως απόλυτα σίγουρος για τις ικανότητες της ομάδας του: «Αν το κάνουμε, θα κερδίσουμε». Ε, αφού το λέτε μένει και να το αποδείξετε κ. Dieh...
[Πηγή: Motoring]