Stella Li, το Denza Z9 GT 10 φορές καλύτερο από τον ανταγωνισμό

Stella Li, το Denza Z9 GT 10 φορές καλύτερο από τον ανταγωνισμό

Το Denza Z9 GT ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του στην Ευρώπη υποσχόμενο επιδόσεις, πολυτέλεια και τεχνολογία που «ξεπερνά δέκα φορές» τους ευρωπαίους ανταγωνιστές του, σύμφωνα με την επικεφαλής της BYD.

Denza Z9 GT

Το Denza Z9 GT είναι το νέο χαρτί της BYD στην premium κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς. Με σχεδίαση που παραπέμπει στις Porsche Panamera και Taycan Tourismo και επιδόσεις που εντυπωσιάζουν στα χαρτιά, το πλήρως ηλεκτρικό στέισον των 966 ίππων παρουσιάστηκε επίσημα στην εβδομάδα σχεδίου του Μιλάνου.

Λίγο πριν κάνει την εμπορική του πρεμιέρα στην Ευρώπη, η Stella Li, επικεφαλής της BYD, δήλωσε χωρίς περιστροφές σε πρόσφατη συνέντευξή της ότι το Z9 GT είναι «δέκα φορές καλύτερο» από κάθε αντίπαλο της κατηγορίας του, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα στους δυτικούς κατασκευαστές.

Η κορυφαία έκδοση του Denza Z9 GT διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες με 966 ίππους, προσφέροντας επιδόσεις επιπέδου σούπερκαρ

Denza Z9 GT

Η Denza, η οποία ξεκίνησε ως κοινοπραξία της BYD με την Mercedes-Benz αλλά πλέον κινείται αυτόνομα υπό τη σκέπη της πρώτης, έρχεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στη βασική γκάμα της BYD και την ultra premium YangWang. Το Z9 GT είναι το πρώτο της μοντέλο που απευθύνεται απευθείας στην ευρωπαϊκή αγορά, φιλοδοξώντας να σταθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Audi A6 Avant αλλά και τις πολυτελείς Taycan Cross Turismo και Panamera Sport Turismo της Porsche.

Με μήκος 5,29 m και μεταξόνιο 3,22 m, το Denza Z9 GT υπόσχεται κορυφαίους χώρους, ενώ το σχεδιαστικό του ύφος φέρει την υπογραφή του Wolfgang Egger, γνωστού από τις θητείες του σε Alfa Romeo και Lamborghini. Πρόκειται για ένα στέισον με κουπέ αισθητική, που συνδυάζει το δυναμισμό με τη φινετσάτες γραμμές

Η κορυφαία ηλεκτρική έκδοση διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες με συνολική ισχύ 966 ίππων, προσφέροντας επιδόσεις επιπέδου σούπερκαρ. Στη γκάμα υπάρχει και plug-in hybrid εκδοχή με δίλιτρο τούρμπο κινητήρα και απόδοση 858 ίππων.

Denza Z9 GT

Πέρα όμως από τους αριθμούς το Z9 GT εξοπλίζεται με τεχνολογίες αιχμής, όπως αυτόματο παρκάρισμα και συστήματα αυτόνομης οδήγησης επόμενης γενιάς που βασίζονται σε κάμερες και LiDAR αισθητήρες.

Η πλατφόρμα του Z9 GT υποστηρίζει αρχιτεκτονική 800V, επιτρέποντας ταχύτατη φόρτιση και υψηλή ενεργειακή απόδοση. Η τεχνολογία προέρχεται από την CATL και υπόσχεται αυτονομίας έως και 500 χιλιόμετρα με μόλις δέκα λεπτά φόρτισης.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι ανάλογη με αυτή που θα περίμενε κανείς από ένα premium μοντέλο. Με δερμάτινες επενδύσεις, μεγάλες ψηφιακές οθόνες (ακόμα και για τον συνοδηγό), καθίσματα με λειτουργίες μασάζ, το Z9 GT δίνει έμφαση τόσο στην πολυτέλεια όσο και στην εμπειρία του οδηγού και των επιβατών.

Denza Z9 GT

Η Denza υπόσχεται επίσης ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών, μια πτυχή που – όπως αναφέρει η Stella Li – θα παίξει κρίσιμο ρόλο στο «χτίσιμο» της εικόνας του brand στην απαιτητική ευρωπαϊκή αγορά.

Όσο για τις τιμές; Στην Κίνα, το Z9 GT, βάσει της τρέχουσας συναλλαγματικής ισοτιμίας ξεκινά από τις €41.000 και φτάνει έως τις €51.000. Την ώρα που τα αντίστοιχα μοντέλα των ανταγωνιστών προσεγγίζουν ή ξεπερνούν τις €100.000.

Η είσοδος του Denza Z9 GT στην Ευρώπη αναμένεται να προκαλέσει αίσθηση. Η BYD έχει ήδη αποδείξει πως ξέρει να παίζει καλά το παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης, και τώρα κάνει το επόμενο βήμα. Να κατακτήσει το κοινό που μέχρι πρότινος κοιτούσε μόνο προς τη Δύση όταν γινόταν λόγος για premium κατασκευές. Αν το Z9 GT είναι όντως «δέκα φορές καλύτερο» από τον ανταγωνισμό, μένει να το δούμε στην πράξη. Το σίγουρο όμως είναι πως δεν περνά απαρατήρητο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube