Η McLaren ετοιμάζει υβριδικό σούπερκαρ με τετρακίνηση
Θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2020 με επιτάχυνση 0-97 km/h σε 2,3".
Ο CEO της McLaren, Mike Flewitt, σε συνέντευξή του με το Car and Driver αποκάλυψε τα σχέδια της εταιρείας για ένα νέο τετρακίνητο υβριδικό υπεραυτοκίνητο! Το νέο υπεραυτοκίνητο της McLaren αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το τέλος του 2020 και θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2021.
Το μοντέλο θα βασίζεται στη νέα υβριδική πλατφόρμα της McLaren η οποία θα κάνει ντεμπούτο την άνοιξη του 2020. Η αρχιτεκτονική θα συνδυάζει ένα κεντρικά τοποθετημένο υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα με ένα ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα που θα προσφέρει τετρακίνηση βοηθώντας σε καλύτερη διαχείριση της ισχύος. Στόχος της εταιρείας είναι η επιτάχυνση 0-97 km/h να ολοκληρώνεται σε 2,3", μια τιμή ρεκόρ για τις σύγχρονες McLaren παραγωγής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: McLaren Elva: Το απόλυτο roadster
Ο Flewitt αποκάλυψε πως ολόκληρη η γκάμα της McLaren θα αποτελείται από επαναφορτιζόμενα υβριδικά μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια, τα οποία θα έχουν ηλεκτρική αυτονομία μεταξύ 24-32 km. Όσο για το βάρος, ο CEO δήλωσε πως τα υβριδικά μοντέλα θα ζυγίζουν μόλις 30 kg περισσότερο από τις αντίστοιχες μη-υβριδικές McLaren.
Παρόλα αυτά, ο CEO της McLaren δεν φάνηκε θετικός απέναντι στο σενάριο ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου το οποίο τοποθετεί μετά από 30 χρόνια. Όπως αναφέρει, η σημερινή τεχνολογία μπαταριών ιόντων λιθίου έχει μεγάλο βάρος, υψηλό κόστος και όχι αρκετή πυκνότητα ενέργειας για να καλύψει τις προδιαγραφές επιδόσεων μιας McLaren, ενώ είναι πιο αισιόδοξος για τις μπαταρίες νέου τύπου solid state που θα μπουν στην παραγωγή μεταξύ 2023-2025.
Στην ερώτηση για το αν η McLaren σκέφτεται να κατασκευάσει κάποιο SUV, ο Flewitt απάντησε «Γιατί να το κάνουμε αυτό; Δεν χρειάζεται.», προσθέτοντας πως η εξέλιξη ενός τέτοιου μοντέλου θα απαιτούσε επένδυση άνω του $1 δισ για νέα εμπροσθιομήχανη αρχιτεκτονική, ένα ποσό που πολύ δύσκολα θα έπαιρναν πίσω μελλοντικά.
*Στις φωτογραφίες βλέπετε την Elva, το πιο πρόσφατο μοντέλο περιορισμένης παραγωγής της McLaren.
Πηγή Car and Driver