Η Ferrari 296 GTB θα αποκτήσει και ανοικτή έκδοση

Η Ferrari 296 GTB θα αποκτήσει και ανοικτή έκδοση

Θα έχει τα ίδια μηχανικά μέρη με την κλειστή 296 GTB και αναμένεται να παρουσιαστεί στο τέλος της χρονιάς.

Μια πιο προσεκτική ματιά κάτω από το βαρύ καμουφλάζ του πρωτότυπου που απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός, αποκαλύπτει την ανοικτή έκδοση της Ferrari 296 GTB που εντοπίστηκε σε δημόσιους δρόμους για πρώτη φορά.

Μάλιστα, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, όταν η οροφή είναι κλειστή, οπτικά το αυτοκίνητο διαφέρει ελάχιστα από την κλειστή έκδοση της 296 GTB που παρουσιάστηκε πρόσφατα. 

Σύμφωνα με την παράδοση της ονοματολογίας της Ferrari, πιθανότατα θα ονομάζεται 296 GTS και θα έρθει να ενταχθεί στη γκάμα του Maranello ως το νεότερο ανοικτό μέλος της μάρκας μαζί με τις F8 Spider, 812 GTS και SF90 Spider. 

Καθώς η 296 GTB υιοθετεί σε μεγάλο βαθμό στοιχεία που προέρχονται από τη ναυαρχίδα SF90 Stradale, η ανοικτή της έκδοση φαίνεται να χρησιμοποιεί παρόμοιο μηχανισμό ανοίγματος οροφής με την SF90 Spider.

Η οροφή είναι πιθανότατα κατασκευασμένη από αλουμίνιο για εξοικονόμηση βάρους και χώρου και θα μπορούσε να ανασυρθεί σε μόλις 14 δευτερόλεπτα. 

φερρ

Κατά τα λοιπά δεν θα διαφέρει από την κλειστή έκδοση. Έτσι, η νέα 296 GTB, παίρνει το όνομά της από τη χωρητικότητα του κινητήρα (2,9 λίτρα, παρότι είναι 2.992 cc) και τον αριθμό των κυλίνδρων του (6). Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για ένα plug-in hybrid αυτοκίνητο, που αποδίδει συνολικά 830 ίππους και 710 Nm ροπής. 

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ισχύος 166 PS και χάρη στο συσσωρευτή των 7,45 kWh μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά την 296 GTB για 25 χιλιόμετρα. Όσο για τον βενζινοκινητήρα, αποδίδει 663 PS, με ειδική ισχύ 218 ίππων/λίτρο, κάτι που αποτελεί ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής.

Οι άνθρωποι της Ferrari υποστηρίζουν ότι δανείζεται τεχνολογία από τη μεγαλύτερη SF90 Stradale, ενώ τα νέα τούρμπο της ΙΗΙ που φέρει μπορούν να γυρίζουν στις 180.000 rpm. Επισημαίνουν μάλιστα πως πρόκειται για εντελώς καινούριο μοτέρ, που δεν έχει σχέση με αυτό της Maserati MC20.

Τα πρώτα 100 km/h έρχονται από στάση σε 2,9'', όσο απαιτεί και η -μεγαλύτερη κατά δύο κυλίνδρους- F8 Tributo. Τα 0-200 km/h πάλι έρχονται στα 7,3'', μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα! Όσο για την τελική ταχύτητα, αγγίζει τα 330 km/h. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, του ίδιου που συναντάμε και στις SF90 Stradale, Roma, και Portofino M κάτι που σημαίνει πως θα αντλεί ισχύ από έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 3.0 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη ανακοίνωση για το πότε ακριβώς θα παρουσιαστεί το αυτοκίνητο επίσημα, αλλά υπολογίζεται πως αυτό θα γίνει προς το τέλος του έτους.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube