Η BMW M4 GT3 είναι περήφανη για τη μάσκα της
Η νέα BMW M4 έκανε την πρώτη της εμφάνιση σε μορφή πρωτοτύπου, μαζί με την αγωνιστική έκδοση GT3, στην οποία τα «νεφρά» της μάσκας είναι βαμμένα κόκκινα.
Η επίσημη παρουσίαση της νέας BMW M4 πρόκειται να γίνει το Σεπτέμβριο. Όμως το περασμένο Σαββατοκύριακο 22-23 Αυγούστου, στο περιθώριο του αγώνα Moto GP στην Αυστρία, το οποίο ονομάζεται επίσημα BMW M Grand Prix of Styria, η βαυαρική φίρμα παρουσίασε το αυτοκίνητο σε μορφή πρωτοτύπου, μαζί με την αγωνιστική έκδοση Μ4 GT3.
Με την ταυτόχρονη εμφάνιση των δύο αυτοκινήτων σε αγωνιστικό περιβάλλον, η BMW θέλησε να τονίσει τη στενή σχέση που υπάρχει μεταξύ των εκδόσεων δρόμου του τμήματος Μ και των αγωνιστικών της εταιρίας. «Δε θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο μέρος για αυτή την πρεμιέρα. Η Μ4 και η M4 GT3 αποτελούν εμβληματικά μοντέλα για την BMW M και εξαιρετικά παραδείγματα για τη μεταφορά τεχνολογίας από τους αγώνες στην παραγωγή –και αντίστροφα. Εξαρχής, τα δύο οχήματα εξελίχθηκαν παράλληλα, οπότε έχουν τα ίδια γονίδια», δήλωσε ο επικεφαλής της M GmbH, Markus Flasch.
Ωστόσο, κάτι ακόμη που έχουν ίδιο τα δύο αυτοκίνητα είναι η πολυσυζητημένη, νέα μάσκα της BMW 4 Series, με τα «νεφρά» να είναι στενά αλλά πολύ ψηλότερα απ’ ότι σε άλλα μοντέλα της φίρμας. Αυτά λοιπόν, στην αγωνιστική Μ4 GT3 δεν διαθέτουν μαύρη γρίλια, αλλά επιφάνειες βαμμένες σε έντονο κόκκινο χρώμα, σε μια προσπάθεια να μην περάσουν απαρατήρητα, αλλά αντίθετα να τραβήξουν την προσοχή. Τα πολύ φαρδύτερα φτερά, οι μεγάλοι αεραγωγοί σε διάφορα σημεία του αμαξώματος και, φυσικά, η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, είναι μερικές ακόμη από τις αλλαγές που αναμενόμενα χαρακτηρίζουν ένα αγωνιστικό της κατηγορίας GT3.
Στην πολιτική BMW M4, το ιδιαίτερο βάψιμο δεν αφήνει να φανούν πολλές λεπτομέρειες του αμαξώματος. Και εδώ όμως είναι εμφανή τα φουσκωμένα φτερά, τα ανοίγματα στον εμπρός προφυλακτήρα, οι αεραγωγοί στα φτερά και ο αεροδυναμικός διαχύτης με τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, που τη διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες BMW 4 Series. Η εταιρία δεν αποκάλυψε τίποτα παραπάνω για το μοντέλο, το οποίο όπως ήδη γνωρίζουμε θα φορά έναν 6κύλινδρο 3λιτρο TwinPower Turbο σε έκδοση με 480 PS και χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, αλλά και στη δυνατότερη Competition, με 510 PS και 8τάχυτο αυτόματο M Steptronic. Η κίνηση θα μεταδίδεται και στις δύο στους πίσω τροχούς, ενώ αργότερα θα προκύψουν και εκδόσεις xDrive.
[Πηγή: BMW]