“GR”, η νέα σπορ γκάμα της Toyota [21 φωτ.]

“GR”, η νέα σπορ γκάμα της Toyota [21 φωτ.]

Η Toyota παρουσίασε σήμερα στην Ιαπωνία τη νέα γκάμα των σπορ μοντέλων της, από την οποία όμως απουσιάζει προς το παρόν η Supra.

Οι φήμες ότι η Toyota θα παρουσίαζε μια νέα γκάμα σπορ μοντέλων, επαληθεύτηκαν.

Η νέα γκάμα λέγεται GR” και χωρίζεται σε τρία επίπεδα. Στην κορυφή είναι τα μοντέλα GRMN”, αμέσως πιο κάτω το μεσαίο επίπεδο μοντέλων GR” και στη βάση τα μοντέλα εισόδου στην γκάμα, με τον χαρακτηρισμό GR Sport”.

Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες των κοινών Toyota θα μπορούν στο εξής να τα αναβαθμίζουν με σπορ εξαρτήματα “GR Parts”.

Όλα τα μοντέλα, από το Vitz/Yaris μέχρι το SUV Harrier παρουσιάστηκαν σε έκδοση GR, συμπεριλαμβανομένων κάποιων εκπλήξεων όπως το οικολογικό Prius και το πολυμορφικό Noah.

Φυσικά, το πιο κατάλληλο μοντέλο για αναβάθμιση σε GR είναι η κουπέ 86, που απέκτησε αεροδυναμικά βοηθήματα, αμορτισέρ Sachs, μπλοκέ διαφορικό Torsen και μεγάλες δαγκάνες φρένων. Απέκτησε επίσης νέες, σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, καθίσματα Recaro κι ένα μικρότερο σε διάμετρο τιμόνι.

Το πιο «καυτό» μοντέλο στη σημερινή γκάμα GR είναι το Vitz GRMN, που όπως και το αντίστοιχο ευρωπαϊκό Yaris GRMN, έχει έναν βενζινοκινητήρα με μηχανικό κομπρέσορα, που αποδίδει 212 ίππους και 25,5 kgm ροπής. Το σπορ χάτσμπακ, που θα αρχίσει να πωλείται στην Ιαπωνία την άνοιξη του 2018, κάνει το 0-100 km/h σε 6,3” και φτάνει τα 230 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το «καυτό» Toyota Yaris GRMN των 210 PS

Για το διαφοροποιήσει περαιτέρω από τα απλά Vitz, η Toyota έχει τοποθετήσει σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες BBS, ελεγχόμενο διαφορικό και σπορ body-kit. Μέσα, έχει σπορ καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη και τιμόνι μικρότερης διαμέτρου.

Τα μοντέλα της σειράς GR θα διατεθούν πρώτα στην Ιαπωνία, ενώ άλλες περιοχές του κόσμου θα πάρουν κάποια από τα μοντέλα σταδιακά.

Πέρα από τον στόλο των μοντέλων GR, η Toyota θα λανσάρει και μια σειρά καταστημάτων “GR Garage” που θα είναι οι τοπικές αντιπροσωπείες της Toyota Gazoo Racing και από τα οποία οι ιδιοκτήτες Toyota θα μπορούν να παραγγέλνουν  διάφορα εξαρτήματα βελτίωσης. Τα καταστήματα που ήδη υπάρχουν με την ονομασία “Area 86” θα μετονομαστούν.

Στην παρουσίαση της γκάμας GR δεν έγινε καμία απολύτως μνεία για την επερχόμενη, αναγεννημένη Supra, που φυσικά θα πάρει θέση στην κορυφή της σπορ γκάμας όταν παρουσιαστεί το 2018 ή στις αρχές του 2019.

[Πηγή: Toyota]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube