Ferrari: Στις 9 Οκτωβρίου η αποκάλυψη του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου
Ο CEO της Ferrari, Benedetto Vigna υπόσχεται μια «μοναδική και καινοτόμο» παρουσίαση για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ιταλικής φίρμας.
Η Ferrari ετοιμάζεται να αποκαλύψει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στις 9 Οκτωβρίου, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.
Ο CEO της Ferrari, Benedetto Vigna, ανακοίνωσε την είδηση κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το 2024, δηλώνοντας ότι στις 9 Οκτωβρίου, κατά τη διάρκεια του Capital Markets Day, η Ferrari θα «αποκαλύψει περισσότερα για το μέλλον της». Αν και απέφυγε να δώσει λεπτομέρειες, τόνισε ότι η παρουσίαση θα γίνει με «μοναδικό και καινοτόμο τρόπο».
Ο Vigna διαβεβαιώνει ότι η ηλεκτρική Ferrari θα είναι μια «αυθεντική Ferrari»
Η Ferrari διανύει μία περίοδο έντονων εξελίξεων, καθώς πέρα από το ηλεκτρικό μοντέλο, προετοιμάζει τους διαδόχους των Roma και SF90 Stradale, ενώ συνολικά σχεδιάζει την παρουσίαση έξι νέων μοντέλων το 2025.
Ρεκόρ εσόδων
Παρά την οριακή αύξηση των παραδόσεων αυτοκινήτων κατά 0,7% το 2024 (στις 13.752 μονάδες), τα έσοδα της Ferrari αυξήθηκαν κατά 12% το περασμένο έτος, αγγίζοντας τα 6,7 δισ. ευρώ, ενώ τα κέρδη ανήλθαν στα 1,53 δισ. ευρώ (+21%). Ο Vigna απέδωσε τα αυξημένα έσοδα στην έμφαση στην «ποιότητα εσόδων έναντι όγκου πωλήσεων», επισημαίνοντας τη σημασία ενός ισχυρού προϊόντος και της αυξημένης ζήτησης για εξατομικευμένα μοντέλα.
Κατά τη διάρκεια του 2024, η παραγωγή των Portofino M, SF90 Stradale, 812 και Roma σταμάτησε, δίνοντας χώρο για την αυξημένη παραγωγή των Purosangue, Roma Spider, 296 GTS, SF90 XX και 12Cilindri. Μάλιστα, τα υβριδικά μοντέλα 296 και SF90 αντιπροσώπευσαν το 51% των συνολικών πωλήσεων της Ferrari.
Το ηλεκτρικό στοίχημα της Ferrari
Η Ferrari δεν έχει αποκαλύψει ακόμα λεπτομέρειες για το πώς θα είναι το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Ωστόσο, κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν πρωτότυπα που χρησιμοποιούν τροποποιημένο αμάξωμα της Maserati Levante, γεγονός που μπορεί να υποδηλώνει στοιχεία SUV στη σιλουέτα του νέου μοντέλου. Παρόμοια στρατηγική είχε ακολουθηθεί και με τα πρώτα πρωτότυπα του Purosangue, αν και το τελικό αποτέλεσμα διέφερε σημαντικά.
Ο Vigna διαβεβαίωσε ότι η ηλεκτρική Ferrari θα είναι μια «αυθεντική Ferrari», με οδηγική απόδοση αντάξια της μάρκας. «Έχουμε πρωτότυπα που έχουν ήδη διανύσει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, ενώ οι δοκιμαστές μας –οι πρώτοι μας πελάτες– συγκρίνουν την οδηγική αίσθηση με άλλα μοντέλα», τόνισε.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters, το νέο EV της Ferrari θα έχει τιμή εκκίνησης τα 500.000 δολάρια, ενώ ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη. Ο Vigna δεν επιβεβαίωσε τις πληροφορίες αυτές, λέγοντας ότι «η τιμή ενός μοντέλου καθορίζεται έναν μήνα πριν από την κυκλοφορία του».
Η παραγωγή της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari θα γίνεται στο νέο E-building στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Maranello, το οποίο θα στεγάσει την κατασκευή ηλεκτρικών κινητήρων, αξόνων και μπαταριών. Παράλληλα, η Ferrari θα συνεχίσει να προσφέρει θερμικά, υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα, επισημαίνοντας ότι οι πωλήσεις δεν θα καθορίζονται από παραγωγικούς στόχους αλλά από τη ζήτηση των πελατών.
«Δεν μιλάμε για υπολογιστές που επιλέγουν αυτοκίνητα, αλλά για ανθρώπους που βιώνουν το συναίσθημα της Ferrari», κατέληξε ο Vigna.