Επίσημο: Νέο Peugeot 408
H Peugeot παρουσίασε το νέο 408, ένα ψηλωμένο Fastback, όπως το χαρακτηρίζει, με εντυπωσιακή κουπέ σιλουέτα.
Μετά από αρκετά teasers και διαρροές, ο Γάλλος κατασκευαστής αποκάλυψε το νέο Peugeot 408. H Peugeot δεν χαρακτηρίζει το νέο της μοντέλο ως κουπέ SUV αλλά ως Fastback. Έχει μήκος 4.687 mm, μεταξόνιο 2.787 mm και βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 της Stellantis.
Εξωτερικά, το 408 κινείται στη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Peugeot, υιοθετώντας πολλά στοιχεία από το 308. Ωστόσο, ξεχωρίζει από την επικλινής οροφή, τους τονισμένους θόλους και τους πληθωρικούς τροχούς οι οποίοι μπορούν να φτάσουν και τις 20".
Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε την σύγχρονη εκδοχή του i-Cockpit της Peugeot. Μπροστά του, ο οδηγός αντικρίζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων διαγωνίου 10", ενώ ίδιο μέγεθος έχει και η οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό. To εργοστάσιο υπόσχεται ότι το νέο 408 διαθέτει πρακτική και ευρύχωρη καμπίνα. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 536 lt, νούμερο που αυξάνεται στα 1.611 lt με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων.
Όπως είναι φυσικό, η Peugeot θωρακίζει το νέο μοντέλο με όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού όπως Adaptive Cruise Control, Night Vision, σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου και Rear Traffic Alert. Tα τελευταία λειτουργούν με έξι κάμερες και εννέα ραντάρ που βρίσκονται τοποθετημένα γύρω από το αυτοκίνητο.
Στον τομέα των κινητήρων, το 408 δεν θα διατίθεται με ντίζελ μοτέρ ούτε με χειροκίνητο κιβώτιο. Όλες οι εκδόσεις θα συνδυάζονται με αυτόματο σασμάν οκτώ σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1.2 lt τούρμπο απόδοσης 130 PS και 230 Νm ροπής.
Έπειτα, συναντάμε δύο plug-in σύνολα συνδυαστικής απόδοσης 180 και 225 PS. Και στις δύο περιπτώσεις το ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 110 PS και το θερμικό μοτέρ αποδίδει 150 και 180 PS αντίστοιχα, από έναν 1.6 lt τούρμπο. Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh.
Τo νέο 408 θα φτάσει στις αγορές στις αρχές του 2023, με τα αυτοκίνητα για την αγορά της Ευρώπης να κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Peugeot στη Mulhouse της Γαλλίας. Αργότερα, θα ξεκινήσει και η παραγωγή στο Chengdu της Κίνας για τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την εγχώρια αγορά.