
Νέο Citroën C5 Aircross, έσκασε η πρώτη εικόνα
Η νέα γενιά του Citroën C5 Aircross είναι προ των πυλών με πλήρη γκάμα κινητήρων και πιο τολμηρή σχεδίαση.


Το νέο Citroën C5 Aircross μετρά αντίστροφα για την πρεμιέρα του και η πρώτη ανεπίσημη εικόνα από το διαφημιστικό του γύρισμα σε δασική περιοχή της Σλοβενίας αποκαλύπτει ένα μοντέλο πολύ διαφορετικό σε σχέση προκάτοχό του.
Η γαλλική φίρμα εγκαταλείπει τις γνώριμες, στρογγυλεμένες γραμμές της απερχόμενης γενιάς και υιοθετεί μια πιο τολμηρή σχεδιαστική γλώσσα, εμπνευσμένη από το πρωτότυπο Oli αλλά και το C5 Aircross Concept που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού το 2024. Όπως άλλωστε είχε δηλώσει και ο αρχισχεδιαστής των Γάλλων, Pierre Leclercq, το μοντέλο παραγωγής θα μοιάζει κατά 95% με το πρωτότυπο.
H νέα γενιά του αυτοκινήτου, όπως απαθανατίστηκε από τον φακό του Jure Šujica φέρει εντονότερες ακμές και συνολικά πιο πληθωρική και μυώδη εμφάνιση.
Εκμεταλλευόμενο την πλατφόρμα STLA Medium, το νέο Citroën C5 Aircross θα προσφέρεται σε υβριδικές και φουλ ηλεκτρικές εκδόσεις
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 10+1 αυτοκίνητα που αγοράζεις κάτω από τα €17 χιλιάρικα
Στο πίσω μέρος, για το οποίο έχουμε πληρέστερη εικόνα ξεχωρίζουν τα νέα, οριζόντια φωτιστικά σώματα που ενώνονται με μια ενιαία μπάρα. Ακριβώς από κάτω, τοποθετείται η ονομασία «Aircross» με σύγχρονη γραμματοσειρά, ενισχύοντας την premium αίσθηση.
Όσον αφορά τις διαστάσεις, η νέα γενιά του Citroën C5 Aircross θα είναι 15 cm μεγαλύτερη σε σχέση με την υπάρχουσα. Φτάνοντας πλέον τα 4,65 m. Κάτι που είναι πολύ πιθανό να έχει θετικό αντίκτυπο στους χώρους, αν και μιλάμε ήδη για ένα από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κλάσης.
Το μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis, όπως ακριβώς και τα ομογάλακτα Peugeot 3008, 5008, καθώς και το Opel Grandland. Η κοινή αυτή βάση δίνει τη δυνατότητα στη γαλλική φίρμα να εξοπλίσει το C5 Αircross με ευρεία γκάμα εξηλεκτρισμένων κινητήρων, ξεκινώντας από με την ήπια υβριδική έκδοση των 136 ίππων συνοδευόμενη από το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα πέντε τετρακίνητα SUV της αγοράς κάτω από τα 30 χιλιάρικα
Ο μεγαλύτερος νεωτερισμός όμως αφορά την έλευση του αμιγώς ηλεκτρικού ë-C5 Aircross. Η ηλεκτρική έκδοση θα προσφέρεται σε τρεις διαμορφώσεις. Στην βάση θα τοποθετηθεί η έκδοση με τα 210 άλογα και την μπαταρία 73 kWh που σύμφωνα με την γαλλική φίρμα θα μπορεί να διανύσει 500 χιλιόμετρα. Ένα σκαλί πιο πάνω θα βρεθεί η πιο ισχυρή έκδοση με 230 άλογα και μπαταρία 96,9 kWh και αυτονομία πέριξ των 700 χιλιομέτρων.
Στην κορυφή της προϊοντικής πυραμίδας θα δούμε την τετρακίνητη διαμόρφωση 325 ίππων, η οποία όμως αναμένεται σε δεύτερο χρόνο. Όλες οι εκδόσεις πάντως, σύμφωνα με τους ανθρώπους της φίρμας έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την αποδοτικότητα, την αυτονομία και την απρόσκοπτη καθημερινή χρήση. Ενώ μένει να δούμε, αν το οικογενειακό SUV της φίρμας αποκτήσει PHEV υπόσταση.
Η παραγωγή του νέου Citroën C5 Aircross θα συνεχιστεί στο εργοστάσιο του Rennes στη Γαλλία, τιμώντας την ευρωπαϊκή του καταγωγή, με την εμπορική του διάθεση να έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2025.