Επίσημο: Audi e-tron S και e-tron S Sportback
Οι εκδόσεις επιδόσεων των ηλεκτρικών SUV της Audi με έως και 503 PS από τρεις ηλεκτροκινητήρες.
Η Audi παρουσίασε τα e-tron S και e-tron S Sportback, δηλαδή τις εκδόσεις επιδόσεων των ηλεκτρικών SUV της με περισσότερη ισχύ και πιο επιθετικό στήσιμο.
Το σύστημα κίνησης αποτελείται από τρια ηλεκτρικά μοτέρ - ένα μπροστά (έως 150 kW) και δύο στον πίσω άξονα (έως 264 kW) -τα οποία αποδίδουν συνδυαστικά 503 PS (370 kW) και 973 Nm σε λειτουργία Boost για έως και 8 δευτερόλεπτα - ή 435 PS (320 kW) και 808 Nm σε κανονική λειτουργία. Σύμφωνα με την Audi, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,5" (έναντι 5,7" του βασικού e-tron) ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 210 km/h.
Στην καθημερινή οδήγηση λειτουργούν μόνο οι ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα, με τον μπροστά να ενεργοποιείται αυτόματα όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς μετατρέποντας το όχημα σε τετρακίνητο. Το ενεργό σύστημα Εlectrical Τorque Vectoring κατανέμει αυτόματα διαφορετικά επίπεδα ροπής σε κάθε τροχό ανάλογα με τη θέση του οχήματος και τo επίπεδo πρόσφυσης, προσφέροντας τα οφέλη ενός σπορ μπλοκέ διαφορικού.
Η στάνταρ ενεργή αερανάρτηση μεταβάλλει την απόσταση από το έφαρος κατά έως και 76 mm ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγηση από το Audi Drive Select (Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency, Individual, Allroad και Offroad). Παράλληλα το ηλεκτρονικό σύστημα ESC έχει τέσσερις ρυθμίσεις (Normal, Sport, Offroad και Off).
Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα πέδησης ενισχύεται από τους ηλεκτροκινητήρες για ακόμα καλύτερη απόδοση και ανάκτηση ενέργειας έως 270 kW, ενώ οι δίσκοι έχουν διάμετρο 400 mm εμπρός με εξαπίστονες δαγκάνες. Όπως και στο βασικό e-tron, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 95 kWh, με 86.5 kWh διαθέσιμα για χρήση.
Εκτός από την ιδιαίτερη φορεσιά με μαύρα, γκρι και φωσφοριζέ πορτοκαλί γραφικά που προφανώς δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της παρουσίασης, τα μοντέλα ξεχωρίζουν από τα φαρδύτερα φτερά (+2,3 cm) και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες που έχουν μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα εμπρός για την ψύξη των φρένων και ενσωματωμένο διαχύτη πίσω. Η Audi προσφέρει μια επιλογή από ζάντες 20", 21" ή και 22", όπως και τα προαιρετικά φώτα τεχνολογίας Matrix LED.
Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0.28 cd για το e-tron και 0.26 cd για το πιο αεροδυναμικό e-tron Sportback (και στις δύο περιπτώσεις η τιμή αφορά οχήματα με τους προαιρετικούς ψηφιακούς καθρέφτες).
Στο εσωτερικό δεν έχουμε σημαντικές αλλαγές σε σύγκριση με τις πιο ταπεινές εκδόσεις των e-tron. Εκεί βρίσκουμε επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, διακοσμητικές προσθήκες από σκουρόχρωμο αλουμίνιο ή ανθρακονήματα, εσωτερικό ambient φωτισμό και διακριτικά «S» στον λεβιέ, στα πατήματα των μαρσπιέ και στο τιμόνι. Τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα είναι στάνταρ ενώ προαιρετικά διατίθενται και σούπερσπορ δερμάτινα καθίσματα σε γκρι ή κόκκινη απόχρωση με σχέδια σε σχήμα ρόμβου.
Στις χαμηλές ταχύτητες, ένα ηχείο μπροστά από τον εμπρός δεξί τροχό εκπέμπει ήχο που προειδοποιεί τους πεζούς και τους ποδηλάτες για τη διέλευση του οχήματος.