Επίσημο: Hyundai Veloster Ν με 280 PS

Επίσημο: Hyundai Veloster Ν με 280 PS

Δεν κρατά τους πελάτες της σε αγωνία. Η Hyundai παρουσίασε την καυτή έκδοση Ν του Veloster ταυτόχρονα με το λανσάρισμα του μοντέλου.

Η Hyundai έχει έτοιμη την σπορ έκδοση του Veloster έτοιμη από το λανσάρισμα. Το Ν θα φορά τον γνωστό από το i30N δίλιτρο 4κύλινδρο με 280 PS και 36 kgm ροπή, σε συνδυασμό με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Η Hyundai δεν έχει ανακοινώσει ακόμη νούμερα επιδόσεων, αλλά θα πρέπει να είναι πολύ κοντά σε αυτά του i30N, δηλαδή 6,1” για την επιτάχυνση 0-100 km/h. Το Veloster N έχει διαφορετική γεωμετρία εμπρός ανάρτησης, μπάρες ενίσχυσης των σημείων έδρασης της πίσω διάταξης πολλαπλών συνδέσμων, και εξελιγμένο Torque Vectoring για καλύτερη διαχείριση της ισχύος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Hyundai i30N Pack Performance

Το highlight ωστόσο είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό. Το πρόγραμμα οδήγησης Ν, εστιασμένο στην οδήγηση στην πίστα, βελτιστοποιεί όλες τις παραπάνω παραμέτρους. Συνολικά το set-up είναι πιο σφιχτό, για μικρότερη κλίση στις στροφές και μεγαλύτερα τα φρένα, με δύο μάλιστα διαθέσιμες επιλογές ως προς τις διαστάσεις των δίσκων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Hyundai Motor Europe: Έτσι θα γίνουμε Νο1

Εξωτερικά, το Veloster N ξεχωρίζει από τους διαφορετικούς προφυλακτήρες με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς και τα τονισμένα σπόιλερ, την αεροτομή στην… 4η πόρτα (το Veloster έχει τρεις πόρτες επιβατών, μία αριστερά και δύο δεξιά), το μεγαλύτερο diffuser και τις τονισμένες διπλές εξατμίσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αλλόκοτο διαφημιστικό Hyundai N Performance

Τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του μοντέλου τονίζει το Performance Blue χρώμα, αποκλειστικά για το Veloster N. Οι διαθέσιμες επιλογές τροχών είναι 18 και 19 ιντσών, με λάστιχα Michelin Pilot SuperSport διαστάσεων 225/40 και Pirelli P-Zero διαστάσεων 235/35, αντίστοιχα. Χωρίς να αμελείται η άνεση, εδώ η ατμόσφαιρα είναι περισσότερο εστιασμένη στη σπορ πτυχή του χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ειδικά καθίσματα και σήματα N Performance σε διάφορα σημεία της καμπίνας υπενθυμίζουν ότι αυτή είναι η κορυφαία έκδοση.

Πηγή Carscoops

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube