
Το Tesla του φτωχού έχασε τον δρόμο για την Ευρώπη! Τι τρέχει με το Firefly EV;
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nio παραδέχεται πλέον δημόσια ότι υποτίμησε τις δυσκολίες της ευρωπαϊκής αγοράς, ανακοινώνοντας καθυστέρηση στην άφιξη του νέου της μοντέλου Firefly EV στην Ευρώπη.


Η Nio, ανερχόμενη δύναμη στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε επίσημα ότι η κυκλοφορία του ηλεκτρικού μοντέλου της για την πόλη, του Firefly EV θα καθυστερήσει στην Ευρώπη μέχρι το τρίτο 3μηνο του 2025.
Η απόφαση αυτή συνδέεται με τις δυσκολίες εγκατάστασης δικτύου και τις αυστηρές ευρωπαϊκές κανονιστικές απαιτήσεις. Το Nio Firefly EV, που παρουσιάστηκε στο «Nio Day 2024», είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης σχεδιασμένο ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά, με στόχο να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Renault 5 E-Tech, MΙΝΙ Cooper E, Volkswagen ID.3 και smart #1. Με τιμή στην Κίνα από 14.500 έως 15.200 ευρώ, προσφέρεται με ηλεκτροκινητήρα 141 ίππων και αυτονομία 420 km. (κατά CLTC).
Ο CEO της Nio, William Li, τόνισε πως η εταιρεία υποτίμησε την πολυπλοκότητα της εμπορικής επέκτασης στην Ευρώπη
Το μοντέλο ξεχωρίζει για τον μοντέρνο σχεδιασμό, την προηγμένη τεχνολογία και την υποστήριξη της τεχνολογίας ανταλλαγής μπαταρίας -Battery as a Service (BaaS). Διαδικασία που επιτρέπει την ταχεία αντικατάσταση της μπαταρίας σε ειδικούς σταθμούς. Η υπηρεσία θα ξεκινήσει στην Κίνα την 1η Αυγούστου.
Ο CEO της Nio, William Li, τόνισε πως η εταιρεία υποτίμησε την πολυπλοκότητα της εμπορικής επέκτασης στην Ευρώπη: «Η πρόοδος της Nio στην ευρωπαϊκή αγορά δεν είναι σύμφωνη με τους αρχικούς στόχους μας».
Με την ηλεκτροκίνηση να επεκτείνεται και τις επιλογές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης να πληθαίνουν, η καθυστέρηση της Nio δίνει «ανάσα» σε ανταγωνιστές όπως το Renault 5, αλλά επιβεβαιώνει και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη.