Δοκιμάζεται στο δρόμο το νέο Audi Q3

Δοκιμάζεται στο δρόμο το νέο Audi Q3

Είναι η πρώτη φορά που ο κατασκοπευτικός φακός συλλαμβάνει τη νέα γενιά του SUV της Audi να δοκιμάζεται στο δρόμο.

Αφού η δεύτερη και ολοκαίνουργια γενιά του Q5 παρουσιάστηκε, το Q3 είναι αυτή τη στιγμή το πιο παλιό μοντέλο στη γκάμα της Audi.

Προφανώς λοιπόν και η νέα γενιά του βρίσκεται εδώ και καιρό σε διαδικασία εξέλιξης, όμως τώρα υπάρχει και υλικό που μας το αποδεικνύει. Οι βασικές αναλογίες του αμαξώματος δε φαίνεται να αλλάζουν σημαντικά, όμως κάτω από το καμουφλάζ μπορούμε να διακρίνουμε την πιο έντονη μάσκα στο πρότυπο του Q5. Από το τελευταίο φαίνεται να είναι εμπνευσμένο και το προφίλ του αμαξώματος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το νέο Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic 190 PS

Πολύ μεγάλες αλλαγές αναμένονται και στην καμπίνα, αφού σχεδόν μια αιωνιότητα χωρίζει το σημερινό Q3 από σύγχρονη σχεδιαστική προσέγγιση που ακολουθεί η Audi στα μοντέλα της. Με ακόμα πιο ποιοτικά υλικά και τις πλέον σύγχρονες εξελίξεις στο infotainment και το virtual cockpit, το νέο μοντέλο θα μοιάζει σαφώς πιο high tech.

Μια από τις πιο βασικές διαφορές του νέου μοντέλου σε σχέση με το σημερινό είναι η χρήση της πλατφόρμας MQB, που σημαίνει χαμηλότερο βάρος και συμβατότητα με υβριδικές εκδόσεις. Καθότι πρέπει να διαχωρίσει τη θέση του σε σχέση με το μικρότερο Q2 (διαβάστε δοκιμή του εδώ), το νέο Q3 αναμένεται να μεγαλώσει λίγο σε διαστάσεις αμαξώματος και μεταξόνιο, άρα και να έχει πιο ευρύχωρη καμπίνα μαζί με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Audi Q3 1.4 TFSI CoD 150 PS S tronic MY2015

Στη γκάμα των κινητήρων και των υπόλοιπων μηχανικών μερών δεν αναμένονται τεράστιες αλλαγές σε σχέση με το σημερινό μοντέλο. Εξαίρεση θα αποτελέσει η αντικατάσταση του 1.4 TFSI κινητήρα με τον νέο 1.500άρη, καθώς και μια plug-in υβριδική έκδοση που θα παρουσιαστεί περίπου ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα των βασικών εκδόσεων.

Πιθανότατα να ονομάζεται Q3 e-tron και να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη του σημερινού Audi A3 Sportback e-tron, κάτι που σημαίνει 204 ίππους και δυνατές επιδόσεις. Δεν αποκλείεται επίσης και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με τον ηλεκτροκινητήρα του σημερινού e-Golf των 136 ίππων.



Ωστόσο αυτά είναι ακόμα σε επίπεδο ανεπιβεβαίωτων υποθέσεων. Το σίγουρο είναι ότι η γκάμα θα κορυφώνεται με το RS Q3, που θα χρησιμοποιεί την τελευταία εξέλιξη του 2,5λιτρου TFSI των 400 ίππων, η οποία είναι φτιαγμένη από αλουμίνιο για εξοικονόμηση βάρους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Audi RS Q3

Κάτω από αυτή την έκδοση, θα υπάρχουν και διάφορες εκδόσεις ισχύος του 2λιτρου TFSI κινητήρα, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως θα εξακολουθήσουν υπάρχουν επιλογές με κίνηση στους μπροστινούς ή τους τέσσερις τροχούς, καθώς και με χειροκίνητο 6άρι ή αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, S tronic.

Ακόμα είναι νωρίς να μιλήσουμε για το πότε θα παρουσιαστεί επίσημα η νέα γενιά του μοντέλου, όμως είναι βέβαιο ότι θα το δούμε μέσα στο 2018. Τότε, θα έρθει αντιμέτωπο με μοντέλα όπως οι υπάρχουσες BMW X1 και Mercedes-Benz GLA, καθώς και τα ολόφρεσκα Volvo XC40 μαζί με τη μικρή Jaguar E-Pace.

[Πηγή: Auto Express]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube