CITIGOe iV: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Škoda
Το CITIGOe iV είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Škoda στα 124 χρόνια ιστορίας της. Ένα μηδενικών ρύπων αυτοκίνητο πόλης που εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 83 ίππων.
Η Škoda εισέρχεται επισήμως στη νέα εποχή της αυτοκίνησης με την παρουσίαση του CITIGOe IV, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της που βασίζεται στο ομώνυμο αυτοκίνητο πόλης της γκάμας της.
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο των Τσέχων θα μπει στην παραγωγή προς τα τέλη του έτους και θα είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας το πρώτο τρίμηνο του 2020. Εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 61 kW και 210 Nm ροπής, καθώς και με μπαταρίες ιόντων λιθίου 36,8kWh που εξασφαλίζουν αυτονομία 265 km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.
Όπως ανακοινώνει η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία το ηλεκτρικό Citigo θα επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε 12,5’’. Ενδεικτική των δυνατοτήτων του είναι η επιτάχυνση από τα 60 στα 100 km/h που ανακοινώνεται και η οποία διαρκεί 7,6’’, ενώ η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 130 km/h.
Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου και έχει διαστάσεις 1,1x1,7 m, ύψος μόλις 30 cm και δεν κλέβει καθόλου χώρο από το πορτμπαγκάζ που παραμένει στα 250 lt. Σύμφωνα με τη Škoda, όταν η μπαταρία αδειάσει θα μπορεί να φορτίσει στο 80% σε μόλις μία ώρα με τη χρήση καλωδίου φόρτισης CCS (Combined Charging System) σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 40 kW. Με wall-box ισχύος 7,2 kW εναλλασσόμενου ρεύματος, η μπαταρία θα φορτίζει στο 80% σε 4 ώρες και 8 λεπτά, ενώ με τη χρήση οικιακού ρεύματος 2,3 kW η διαδικασία φόρτισης θα διαρκεί περίπου 12 ώρες και 37 λεπτά.
Tο καλώδιο φόρτισης CCS και το καλώδιο φόρτισης AC θα περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Style και θα είναι προαιρετικά στην έκδοση Ambition. Όταν αυτές οι επιλογές φόρτισης δεν θα είναι διαθέσιμες, η μπαταρία του Škoda CITIGOe iV θα μπορεί να φορτίσει με τη χρήση κοινής οικιακής πρίζας.
[Πηγή Škoda]