Αποστολή: Πρεμιέρα για το Ford Explorer σε επαναφορτιζόμενο υβριδικό
Με παγκόσμια πρώτη στις ΗΠΑ, στο πρόσφατο NAIAS στο Detroit, η έκτη γενιά του 7θέσιου Explorer, θα κάνει εμπορική πρεμιέρα στην Ευρώπη το 2020 σε επαναφορτιζόμενο υβριδικό.
H Ford ανακοίνωσε το μελλοντικό της πλάνο για την ηλεκτροκίνηση σε μια ειδική εκδήλωση που οργάνωσε στο Άμστερνταμ. Το Μπλε Οβάλ ανακοίνωσε ότι μέσα στα επόμενα χρόνια θα βάλει στην αγορά 16 υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε όλες τις κατηγορίες, από τα υβριδικά Fiesta και Focus έως και επαγγελματικά βαν.
Ανάμεσα σε αυτά είναι και το Explorer, ένα 7θέσιο επαναφορτιζόμενο υβριδικό SUV, το οποίο ανακοίνωσε πως θα λανσαριστεί εμπορικά στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του 2020.
Το Explorer το οποίο θα είναι το μόνο 7θέσιο μοντέλο της Ford στην Ευρώπη, λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1991 στις ΗΠΑ και στη μορφή που έχει τώρα, στην έκτη γενιά, το είδαμε για πρώτη φορά στο North American International Auto Show, στο Detroit.
Με μήκος πέντε μέτρων, το Explorer έρχεται να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας των SUV της Ford, πάνω και από το Edge, και να ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως η GLE της Mercedes-Benz. Οι επιβάτες της τρίτης σειράς, όπως διαπιστώσαμε, επωφελούνται από ένα γενναιόδωρο ύψος οροφής και πλάτος, αλλά ο χώρος για τα πόδια είναι κατάλληλος για επιβάτες μέχρι 1,70.
Και τα δύο καθίσματα της τρίτης σειράς είναι συρόμενα, ενώ μπορούν να ανακλιθούν ηλεκτρικά από το πορτμπαγκάζ. Ωστόσο, δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τη χωρητικότητα του τελευταίου σε οποιαδήποτε διαμόρφωση.
To υβριδικό Explorer συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα EcoBoost V6 των 3,0 λίτρων με ισχύ 350 ίππων και έναν ηλεκτρικό κινητήρα 100 ίππων, με την αθροιστική ισχύ να φτάνει τους 450 PS και τα 840 Nm. Το νέο Explorer θα είναι τετρακίνητο (i-AWD) και θα εφοδιάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο δέκα σχέσεων το οποίο θα δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε επτά προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport, Trail, Κατήφορο, Ρυμούλκηση, Χιόνι/ Άμμος και Απότομη Κλίση).
Η Ford ανακοινώνει πολύ αισιόδοξες τιμές σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση (3,4 lt/100 km) και εκπομπές CO2 της τάξης των 78 g/km.
Στο εσωτερικό, σε σύγκριση με την αμερικανική εκδοχή, η έκδοση που θα εισαχθεί στην Ευρώπη θα έχει μια κάθετη οθόνη πολυμέσων οκτώ ιντσών στην έκδοση ST-Line ή 10,1 ιντσών στην έκδοση Platinum Finish, τα δύο τριμ με τα οποία το Explorer θα έρθει στην Ευρώπη. Παράλληλα θα μπορεί να συνδυαστεί με 100% ψηφιακά όργανα και ένα ηχοσύνολο με την υπογραφή της B&O με ισχύ 1.000 watts.
Όσον αφορά το σχεδιασμό του ταμπλό, αυτός είναι κλασικός. Μικρή ένσταση έχουμε για την ποιότητα των υλικών που είναι πολύ βασική, αλλά συμβατή με τα βορειαμερικανικά μοντέλα.
Η Ford πέρα από τις δύο παραπάνω εκδόσεις εξοπλισμού και την άφιξη του αυτοκινήτου στις αρχές του 2020, δεν ανακοίνωσε την τιμή του Explorer.