Ανανέωση για το Range Rover Velar
Το Range Rover Velar ανανεώθηκε εσωτερικά και εξωτερικά, αναβαθμίστηκε τεχνολογικά με την plug-in υβριδική έκδοση του να προσφέρει πλέον αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 64 km.
Η στιγμή του φρεσκαρίσματος για το Range Rover Velar έφτασε με τον Βρετανό κατασκευαστή να κάνει επεμβάσεις στο εσωτερικό και εξωτερικό του, να το αναβαθμίζει τεχνολογικά κάνοντας παράλληλα βελτιώσεις στην plug-in υβριδική έκδοση.
Εμφανισιακά, η γρίλια και τα φώτα ημέρας έχουν ανασχεδιαστεί, ενώ επεμβάσεις δέχθηκε και το κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα.
Περνώντας στο εσωτερικό, στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε την κυρτή οθόνη διαγωνίου 11,4" από τα μεγαλύτερα Range Rover και Range Rover Sport που σύμφωνα με την εταιρεία δίνει πρόσβαση στο 80% των λειτουργιών του αυτοκινήτου με μόλις δύο πατήματα.
Το σύστημα infotainment λειτουργεί με το λογισμικό PiviPro που διαθέτει ασύρματη σύνδεση με Android Auto και Apple Car Play και έχει τη δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων.
Την ίδια στιγμή, στην χρωματική παλέτα προστέθηκαν οι αποχρώσεις Metallic Varesine Blue και Premium Metallic Zadar Grey. Στην καμπίνα υπάρχουν τρεις νέες αποχρώσεις δέρματος και η επιλογή ταπετσαρίας Kvadrat χωρίς δέρμα.
Κάτω από το καπό στους κινητήρες ντίζελ συναντάμε την έκδοση D200 με έναν δίλιτρο ήπια υβριδικό κινητήρα απόδοσης 204 PS και 430 Nm ροπής και έναν ισχυρότερο 3λιτρο (D300) με ισχύ 300 PS και ροπή 650 Nm.
Όσο για τα μοτέρ βενζίνης, στη βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση P250 με έναν δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 250 PS και 365 Nm ροπής και ακολουθούν οι δύο ήπια υβριδικοί 3λιτροι P340 και P400 με 340 PS και 480 Nm και 400 PS και 550 Nm ροπής αντίστοιχα.
Τέλος, η χωρητικότητα της μπαταρίας του plug-in P400e μεγάλωσε από τις 13,6 στις 19,2 kWh χαρίζοντας αυξημένη κατά 11 km ηλεκτρική αυτονομία, η οποία φθάνει πλέον τα 64 km. Η νέα μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με μέγιστη ισχύ 50 kW σε ρεύμα DC, με τη φόρτιση από το 0% στο 80% να διαρκεί 30', ενώ για την πλήρης φόρτιση της σε ρεύμα AC με ισχύ 7 kW χρειάζονται 2,5 ώρες.