Alfa Romeo Tonale: Διέρρευσαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της
Νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της Alfa Romeo Τonale μαρτυρούν το σχεδιασμό των προβολέων της, ενώ μια διαρροή πληροφοριών φέρνει στο φως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πολυαναμενόμενου νέου ιταλικού SUV.
Το πολυαναμενόμενο νέο SUV της Αlfa Romeo, η Tonale, έχει ταλανιστεί εδώ και αρκετό καιρό από καθυστερήσεις με το ντεμπούτο της να πηγαίνει από αναβολή σε αναβολή και προς το παρόν, να είναι προγραμματισμένο για το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Στο παρελθόν, έχουμε συναντήσει διάφορες πρωτότυπες Tonale να δοκιμάζονται στον δρόμο. Είναι η πρώτη φορά όμως που μια καμουφλαρισμένη Tonale αποκαλύπτει πλήρως την σχεδίαση των εμπρός και πίσω προβολών της.
Οι προβολείς αν και μεγαλύτεροι σε μέγεθος φαίνεται να διατηρούν την σχεδίαση του concept που είχε προαναγγείλει τον ερχομό της. Επιπλέον, στο πίσω μέρος, το ασπρόμαυρο καμουφλάζ δείχνει να κρύβει μια LED λωρίδα η οποία διασχίζει το πλάτος του πορτμπαγκάζ.
Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, λίγους μήνες πριν από την επίσημη παρουσίαση της ένα πολωνικό μέσο έρχεται να διαρρεύσει σημαντικές τεχνικές πληροφορίες για την Tonale.
Συγκεκριμένα, το μεταξόνιο της θα έχει μήκος 2.636 mm επιβεβαιώνοντας και την συγγένεια της με το Jeep Compass ως προς την πλατφόρμα που θα χρησιμοποιεί. Θα έχει μήκος 4.528 mm, πλάτος 1.835 mm (χωρίς να περιλαμβάνονται οι εξωτερικοί καθρέφτες) και ύψος 1.604 mm.
Συγκριτικά, η μεγαλύτερη σε μέγεθος Stelvio έχει μήκος 4.687 mm, πλάτος 1.903 mm και ύψος 1.648 mm, ενώ το μεταξόνιο της είναι 2.818 mm.
Tο ιταλικό SUV θα διατίθεται με έναν ντίζελ κινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 130 PS και δύο τετρακύλινδρα μοτέρ βενζίνης με απόδοση 130 PS και 160 PS, με τον ισχυρότερο να συνδυάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα.
Στην κορυφή των εκδόσεων του θα βρίσκεται ένα τετρακίνητο plug-in hybrid σύνολο συνδυαστικής απόδοσης 240 PS. Ίδια νούμερα με αυτά που συναντάμε και στο Jeep Renegade 4xe.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι η Tonale θα είναι ένα από τα τελευταία μοντέλα της ιταλικής μάρκας με κινητήρες εσωτερικής καύσης, πριν αυτή προχωρήσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της, από το 2027.