Xiaomi Modena με range extender 1.5

Xiaomi Modena με range extender 1.5

Εκτός από τις ηλεκτρικές εκδόσεις, το πρώτο μοντέλο της Xiaomi θα φοράει και θερμικό κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας.

Xiaomi Modena

Το πολυαναμενόμενο Xiaomi Modena, το ηλεκτρικό όχημα της Xiaomi δεν θα πωλείται αποκλειστικά ως 100% ηλεκτρικό, καθώς θα συνδυάζεται επίσης με υβριδικό σύστημα όπου ο θερμικός κινητήρας θα επέχει τον ρόλο γεννήτριας.

Οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα είναι δύο. Η πρώτη θα χρησιμοποιεί την μπαταρία Blade της BYD με αρχιτεκτονική 400 volt, ενώ η ναυαρχίδα της γκάμας θα φοράει την μπαταρία Qilin της CATL με 101 kWh κι αρχιτεκτονική 800 volt.

Παράλληλα με τις ηλεκτρικές εκδόσεις του Xiaomi Modena, δύο εκδόσεις με range extender 1.5 lt θα διευρύνουν την απήχησή του στο αγοραστικό κοινό

Παρά τη μεγάλη αυτονομία και την ταχύτατη φόρτιση, όσοι θέλουν ακόμα περισσότερη ξενοιασιά, θα μπορούν να επιλέξουν δύο εκδόσεις με τον θερμικό κινητήρα σε ρόλο range extender.

Xiaomi Modena

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε παρόμοια διάταξη. Θυμηθείτε τη BMW i3 REX και το αναμενόμενο Mazda MX-30 PHEV με τον Wankel σε ρόλο γεννήτριας.

Η Pan Daily αναφέρει ότι η υβριδική έκδοση του Modena θα συνοδεύεται είτε από ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 lt είτε από υπερτροφοδοτούμενο ίδιου κυβισμού. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έτσι η κινεζική εταιρεία διευρύνει σημαντικά το κοινό στο οποίο απευθύνεται το πρώτο μοντέλο της. Το Modena προορίζεται για αντίπαλος του Tesla Model 3 και του BYD Seal. Αναμένεται να ξεκινά από περίπου 200.000 γουάν (€26.000) στην Κίνα. 

Xiaomi

Έχουν περάσει μόλις δύο χρόνια από τότε που η Xiaomi ανακοίνωσε για πρώτη φορά την πρόθεσή της να εξελίξει ένα ηλεκτρικό όχημα. Εικόνες του αυτοκινήτου διέρρευσαν στο διαδίκτυο νωρίτερα εφέτος και τα τοπικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι η Xiaomi κατασκευάζει επί του παρόντος 50 πρωτότυπα κάθε εβδομάδα σε εργοστάσιο στο Πεκίνο.

Ενώ η εταιρεία είναι πρωτοεμφανιζόμενη στον χώρο του αυτοκινήτου, έχει μεγαλειώδεις φιλοδοξίες. Πέρυσι, ο ιδρυτής της Xiaomi, Lei Jun, δήλωσε ότι οι πέντε κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων στον κόσμο θα κατέχουν μελλοντικά περισσότερο από το 80% του μεριδίου αγοράς των EV. Λέει ότι ο μόνος τρόπος για να επιβιώσει η Xiaomi ως αυτοκινητοβιομηχανία είναι να βρίσκεται μέσα στις πέντε κορυφαίες και να παράγει περισσότερα από δέκα εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube