Toyota MR2, επιστρέφει με 400 θερμικούς ίππους και τετρακίνηση

Toyota MR2, επιστρέφει με 400 θερμικούς ίππους και τετρακίνηση

Ένα Toyota MR2 όπως θα το ήθελε ο Akio Toyoda: Με κορυφαία απόδοση, χωρίς την παραμικρή υβριδικότητα.

Toyota MR2

Έχουμε χάσει την μπάλα με το Toyota MR2 και τις φήμες που το συνοδεύουν. Μια ακούγεται ότι θα επιστρέψει κι όλοι οι λάτρεις της οδήγησης χαίρονται. Μετά μαθαίνουν ότι θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και κάποιοι ξενερώνουν.

Τώρα, η τελευταία φήμη κάνει λόγο για ένα Toyota MR2 που θα είναι πιο σκληροπυρηνικό από ποτέ. Δεν θα έχει μπαταρία ή οποιαδήποτε μορφή υβριδικότητας, αλλά ο τούρμπο κινητήρας θα αποδίδει 400 ίππους, 550 Nm και θα στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Έτσι αναφέρουν ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης και ήδη παρατηρείται αύξηση της σιελόρροιας ανά τον πλανήτη.

Είτε ως ηλεκτρικό είτε ως θερμικό, η τόση φημολογία σημαίνει ότι το MR2 θα επιστρέψει

Toyota MR2

Πάνε 17 χρόνια από τότε που το Toyota MR2 σταμάτησε να παράγεται και τώρα αναμένεται να επιστρέψει ως κεντρομήχανο κουπέ. Γνωρίζουμε ήδη ότι αυτή τη στιγμή, η ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει δύο νέα θερμικά σύνολα. Αμφότερα 4κύλινδρα τούρμπο, με στόχο τις κόμπακτ διαστάσεις και την πολύ υψηλή απόδοση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάποιος οδηγεί καθημερινά το μόνο Toyota MR2 GT1 δρόμου 

Ένα με χωρητικότητα 1,5 lt κι ένα δίλιτρο. Το τελευταίο θα μπορούσε να αποδίδει έως και 600 ίππους στην αγωνιστική μορφή του. Βέβαια, όπως αναφέρουν οι Ιάπωνες, τέτοιες προδιαγραφές δεν είναι φθηνές. 

Toyota MR2

Όσοι ορέγονται ένα προσιτό κουπέ με επιδόσεις σοκ, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι αναμένεται να κοστίζει πάνω από €60.000. Αρκετά πιο ακριβά από το τελευταίο MR2 που κυκλοφόρησε πριν δύο δεκαετίες. Ένα κεντρομήχανο ρόουντστερ με ατμοσφαιρικό 1,8 lt και 143 ίππους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota FT-Se, το ηλεκτρικό alter ego του MR2

Η τόσο έντονη κινητικότητα αναφορικά με το MR2 συνεπάγεται ότι όντως είμαστε κοντά σε μια έκδοση παραγωγής κι αυτό είναι καλό νέο από μόνο του. Κανείς βέβαια δεν μπορεί να γνωρίζει τι μηχανικά μέρη θα φοράει. Ένα 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, όπως το FT-Se; Η πιο λογική επιλογή θα ήταν ο 3κύλινδρος των 1,5 lt από το GR Yaris και την GR Corolla. Με 300 ίππους και τετρακίνηση, αλλά τότε το MR2 δεν θα προσέφερε το κάτι παραπάνω σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα. Κρατάμε την αναπνοή μας και περιμένουμε.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube