Porsche Panamera Sport Turismo, άντε γεια
Η νέα Porsche Panamera δεν θα διατίθεται πλέον σε «στέισον». Οι πωλήσεις της Sport Turismo δεν ήταν τέτοιες που να δικαιολογούν αυτή την παραλλαγή στον κατάλογο.
Κατά την παρουσίαση της νέας Porsche Panamera που έφτασε ήδη στην τρίτη γενιά, η έκδοση Sport Turismo, έλαμψε διά της απουσίας της.
Και φυσικά όχι χωρίς λόγο, μιας και η έκδοση στέισον δεν θα ανανεωθεί. Οι πωλήσεις αυτής της πιο πρακτικής Porsche Panamera είχαν εξελιχτεί σε πολύ οριακές για να διατηρήσουν τη Sport Turismo στη γκάμα.
Είτε στην Κίνα είτε στις ΗΠΑ, ακόμα και στην Ευρώπη, η ζήτηση για την Porsche Panamera Sport Turismo ήταν πολύ χαμηλή
Βέβαια, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι η Panamera Sport Turismo έμοιαζε περισσότερο με λίφτμπακ ή με shooting brake παρά με ένα πραγματικό, κλασικό στέισον. Με μέγιστο όγκο φόρτωσης 1.384 λίτρα, το πορτμπαγκάζ μπορεί να μην ήταν το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία, αλλά η φαρδύτερη πόρτα του χώρου αποσκευών διευκόλυνε σημαντικά τη φόρτωση και την εκφόρτωση της Porsche Panamera.
Είτε στην Κίνα είτε στις Ηνωμένες Πολιτείες, ακόμα και στην Ευρώπη, η ζήτηση για την έκδοση Sport Turismo που παρουσιάστηκε με την προηγούμενη γενιά της Porsche Panamera αντιπροσωπεύει μόνο ένα κλάσμα των συνολικών πωλήσεων.
Όπως ήταν λογικό λοιπόν, ο προγραμματισμός του μοντέλου στη νέα γενιά πέρασε στα αζήτητα.
Δεν είναι γνωστό αν ο Γερμανός κατασκευαστής σκοπεύει να κάνει το ίδιο με την έκδοση Sport Turismo της ηλεκτρικής Porsche Taycan. Αλλά και οι πωλήσεις της κάπως πιο «σκληροτράχηλης» Cross Turismo δεν ήταν αυτό που λέμε «εξαιρετικές».