Νέο Urban Cruiser, ένα Toyota SUV από €8.550! Αλλά στην Ινδία
Με κάποιες παραχωρήσεις στον τομέα της ασφάλειας, το Toyota Urban Cruiser προσφέρεται σε τιμή σοκ και καίει μέχρι και φυσικό αέριο.
Μοιάζει με πρωταπριλιάτικο αστείο αλλά δεν είναι: Μπορείς να αγοράσεις ένα καινούργιο B-SUV της Toyota με μόλις €8.550! Ναι, το Urban Cruiser θα πωλείται τόσο φθηνά αλλά στην Ινδία. Και δυστυχώς δεν πρόκειται να διατεθεί στην ελληνική αγορά.
Αν σας φαίνεται οικείο, είναι διότι το Urban Cruiser είναι ένα Suzuki Fronx, με μπροστινή όψη που αντλεί έμπνευση από το Land Cruiser. Οι δύο εταιρείες ανταλλάσσουν μοντέλα, άλλωστε στην Ελλάδα απολαμβάνουμε το Swace, μια υβριδική Corolla Touring με σήματα Suzuki, αλλά και το Across. Ένα επαναφορτιζόμενο RAV4, επίσης με μόνη αλλαγή τον λογότυπο.
Διαφωνεί κανείς ότι ένα μοντέλο σαν το Urban Cruiser θα γινόταν ανάρπαστο στην ελληνική αγορά;
Η Toyota κι η Suzuki συνεχίζουν να διευρύνουν τη συνεργασία τους σε αναδυόμενες αγορές όπως η Ινδία κι η Νότια Αφρική. Ο τελευταίος καρπός τους είναι το Toyota Urban Cruiser Taisor, ένα B-SUV για την ινδική αγορά, που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Suzuki Fronx.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θα πωλούνται Suzuki Jimny και Swift με τα σήματα της Toyota;
Ακριβώς όπως το δίδυμο «αδερφάκι» του, το ιαπωνικό μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα Heartect της Suzuki και διατίθεται με βενζινοκίνητα κι ήπια υβριδικά σύνολα, αλλά και CNG επιλογή.
Ωστόσο, τα δύο μοντέλα δεν είναι ακριβώς ίδια μεταξύ τους, όπως τα Swace κι Across. Η μικρότερη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα βοηθούν το Urban Cruiser Taisor να διαφοροποιηθεί από το Fronx, παρά το γεγονός ότι το υπόλοιπο αμάξωμα είναι κοινό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτοκίνητο από τα Lidl; Ηλεκτρικό SUV-crossover με €10.000!
Εκτός από τα δικά της εμβλήματα, η Toyota πρόσθεσε διαφορετική παλέτα χρωμάτων και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Στο εσωτερικό υπάρχει μόνο μία διαφορά: το σήμα της Toyota στο τιμόνι.
Δεν υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά το infotainment εννέα ιντσών υποστηρίζει ασύρματη σύνδεση Android Auto κι Apple CarPlay. Οι πιο ακριβές εκδόσεις διαθέτουν head-up display κι ασύρματη βάση φόρτισης. Μην περιμένετε όμως κάποιο εξελιγμένο ADAS, αλλά τουλάχιστον η Toyota προσφέρει έξι αερόσακους.
Θυμίζουμε ότι το ίδιο δεσμεύτηκε να κάνει κι η Citroën στο ινδικό ë-C3, αφότου έλαβε μηδέν αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Global NCAP.