Η νέα Continental GT Speed είναι το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης Ultra Performance της Bentley κι εισάγει μια τολμηρή νέα σχεδιαστική γλώσσα για την εξηλεκτρισμένη εποχή.
Σε σχέση με την απερχόμενη, η νέα Continental GT διατηρεί σχεδιαστική συγγένεια, αλλά η Bentley ισχυρίζεται ότι πρέπει να τη θεωρούμε νέο μοντέλο, με το 68% των εξαρτημάτων να είναι καινούργια.
Και πιο οικολογική και πιο ισχυρή, ας είναι καλά το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα
Τα σημαντικότερα νέα αφορούν την προσθήκη ενός νέου V8 PHEV κινητήρα που αντικαθιστά τον ένδοξο W12 της βρετανικής εταιρείας. Η νέα διάταξη υπερκαλύπτει το έλλειμμα των τεσσάρων κύλινδρων, με τον βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα να συνδυάζονται για να αποδώσουν 782 ίππους – καθιστώντας την το ισχυρότερο μοντέλο δρόμου της Bentley μέχρι σήμερα.
Η υβριδική τεχνολογία θα ενσωματωθεί και στη μπερλίνα Flying Spur, αλλά και στο SUV Bentayga. Συνδυάζει μια εξελιγμένη έκδοση του V8 των 4,0 lt της Bentley κι ένα ηλεκτρομοτέρ 190 ίππων στο αυτόματο κιβώτιο. Η ενέργεια παρέχεται από μπαταρία 25,9 kWh στο κάτω μέρος του πορτμπαγκάζ. Έτσι, η νέα Continental GT μπορεί να διανύσει έως 80 km μόνο με ρεύμα, σε ταχύτητες έως και 140 km/h.
Με 782 ίππους και 1.000 Nm, η νέα GT είναι το ισχυρότερο, αλλά και το ταχύτερο μοντέλο δρόμου της Bentley μέχρι σήμερα. Φτάνοντας τα 100 km/h από στάση σε μόλις 3,2” κι έχοντας τελική ταχύτητα τα 335 km/h. H ξεσκέπαστη drop-top GTC, το οποίο λανσάρεται ταυτόχρονα με την κουπέ για πρώτη φορά, χρειάζεται μόνο 0,2” περισσότερο.
Με την μπαταρία τοποθετημένη στο πίσω μέρος, η Continental GT έχει τώρα κατανομή βάρους 50:50, κάτι που την καθιστά «εγγενώς πιο ισορροπημένη κατά τη γρήγορη οδήγηση», υποστηρίζει η Bentley. Στη λειτουργία Dynamic, επιτρέπει μάλιστα κι υπερστροφή ισχύος, αλλά πάντα υφίσταται «ένα δίχτυ ασφαλείας για να επαναφέρει το αυτοκίνητο στη σωστή πορεία, εάν απαιτείται».
Η φρεσκαρισμένη σχεδίαση ενσωματώνει στοιχεία από τις Batur και Bacalar, με πιο εμφανή τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, με το χαρακτηριστικό μοτίβο «βλεφαρίδας». Θα το βλέπουμε όλο και πιο συχνά στις νέες Bentley.
Το εσωτερικό έχει λιγότερες αλλαγές, αλλά υπάρχουν νέα υλικά κι επιπλέον επιλογές εξοπλισμού για την τέταρτη γενιά του βρετανικού μοντέλου. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο.
-Τι δουλειά θες να κάνεις όταν μεγαλώσεις, τον ρωτούσαν όταν ήταν πιτσιρίκος. -Να γράφω σε περιοδικό για αυτοκίνητα, απαντούσε ευθαρσώς. Μπορεί να τα ξεκοκάλιζε από τη Γ' Δημοτικού, αλλά δεν ήξερε ακόμα τις έννοιες δημοσιογράφος, συντάκτης Ειδικού Τύπου, δοκιμαστής, αρθρογράφος. Το παιδικό όνειρο πραγματοποιήθηκε εκείνο τον μακρινό Γενάρη του 2000, τότε που τον εμπιστεύθηκαν στο εβδομαδιαίο ελληνικό Autocar. Βέβαια, τότε τον είχαν ξεγελάσει τρόπον τινά: είχε διαβάσει μια αγγελία για συντάκτες στο Drive, το αγαπημένο του περιοδικό. Αλλά όταν πέρασε τη συνέντευξη, του ανακοίνωσαν ότι τον προόριζαν για το (νεοσυσταθέν τότε, συγχωρεμένο τώρα) Autocar. Τώρα, σχεδόν 24 χρόνια αργότερα, η "αδικία" αποκαθίσταται.
Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media