Land Rover Defender OCTA, 635 ίπποι κι αγρίμι εκτός δρόμου
Παρά τις επιδόσεις σούπερκαρ, το Land Rover Defender OCTA δίνει περισσότερη σημασία στο να αγριέψει εκτός δρόμου.
Σήμερα παρουσιάστηκε το Land Rover Defender OCTA κι ενώ το πιο θελτικό του χαρακτηριστικό είναι οι 635 ίπποι, οι επίσημες φωτογραφίες που μοιράζονται οι Βρετανοί δείχνουν το νέο μοντέλο σε κατσαβράχια, υδάτινα περάσματα κι όσο πιο σκληροπυρηνικά περάσματα γίνεται για μοντέλο παραγωγής.
Το OCTA αποτελεί το πιο ισχυρό Land Rover Defender και θα κάνει το ντεμπούτο του στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood την ερχόμενη εβδομάδα. Χρησιμοποιεί έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 4,4 lt της BMW με ήπια υβριδική τεχνολογία. Αποδίδει 635 ίππους και 750 Nm, που αυξάνονται σε 800 Nm όταν ενεργοποιείται το launch control.
Με τερατώδη ισχύ κι απίστευτες επιδόσεις, το OCTA είναι καλύτερο κι εκτός δρόμου
Το βρετανικό 4x4 επιταχύνει από στάση με ρυθμούς σούπερκαρ. Χρειάζεται μόλις 4,0” για να πιάσει τα 100 km/h, αλλά αυτό δεν πλήττει στο ελάχιστο τις επιδόσεις του εκτός δρόμου.
Αντιθέτως, το OCTA διατυμπανίζει ότι είναι καλύτερο κι όταν τελειώνει η άσφαλτος. Στέκεται 28 mm ψηλότερα από το έδαφος σε σχέση με τις ταπεινότερες εκδόσεις, με 68 mm φαρδύτερα μετατρόχια. Είναι εξοπλισμένο με μακρύτερα και πιο στιβαρά ψαλίδια για τη βελτίωση της άρθρωσης των τροχών και διαθέτει τη νέα τεχνολογία ανάρτησης 6D Dynamics της μάρκας.
Αυτή η διάταξη αποτελείται από υδραυλικά διασυνδεδεμένα ημί-ενεργά αμορτισέρ συνεχώς μεταβαλλόμενης σκληρότητας. Σύμφωνα με τη Land Rover, μειώνουν το βύθισμα στο φρενάρισμα και τις κλίσεις του αμαξώματος στην άσφαλτο, ενώ παράλληλα βελτιώνουν την ικανότητά του εκτός δρόμου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ O Lando Norris της F1 κερνάει πίτσα ψημένη στο Defender του
Το OCTA εξοπλίζεται επίσης με ένα σύστημα που αναγνωρίζει αυτόματα σε ποια επιφάνεια κινείται και βελτιστοποιεί τις ρυθμίσεις του ανάλογα.
Ο οδηγός μπορεί να παρέμβει και χειροκίνητα στις ρυθμίσεις του τιμονιού, του γκαζιού και της ανάρτησης. Υπάρχει επίσης μια νέα λειτουργία οδήγησης που ονομάζεται «OCTA». Στην οποία ενεργοποιείται το Off-Road launch control, για εκκινήσεις κόλαση στο χώμα. Ενώ και το ABS έχει ρυθμιστεί ώστε να είναι πιο αποτελεσματικό σε τέτοιες επιφάνειες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Land Rover Defender, το facelift φέρνει ισχυρότερα μοτέρ
Υπάρχει η ίδια επιλογή προγραμματών Terrain Response με τα υπόλοιπα Defender, συμπεριλαμβανομένων των ρυθμίσεων Sand, Mud and Ruts, Grass Gravel Snow και Rock Crawl.
Το OCTA ξεχωρίζει αμέσως σε εμφάνιση από τα ταπεινότερα Land Rover Defender. Διαθέτει ελαστικά Goodyear Advanced All-Terrain, ξεχειλισμένα φτερά, πλήρως αναθεωρημένη μπροστινή όψη και νέο πίσω προφυλακτήρα με τέσσερις απολήξεις εξάτμισης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Λασπομαχίες για Jeep Wrangler με Defender και Grenadier [video]
Όλα τα OCTA διαθέτουν διχρωμία, με την οροφή και την πίσω πόρτα σε Narvik Black. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν μια ματ προστατευτική μεμβράνη για το αμάξωμα.
Οι αλλαγές συνεχίζονται στην καμπίνα. Δύο νέες επιλογές Ultrafabric είναι διαθέσιμες, ενώ οι Βρετανοί σχεδίασαν νέα καθίσματα κι εγκατέστησαν καινούργιο ηχοσύστημα.
Αν θέλετε το απόλυτο Land Rover Defender, ονομάζεται OCTA!