Hyundai Palisade, 9θέσιος απαγορευμένος καρπός
Το Hyundai Palisade αποτελεί το θερμικό αντίστοιχο του ηλεκτρικού Ioniq 9, αλλά δεν θα εισαχθεί στην πατρίδα μας.
Η επόμενη γενιά του Hyundai Palisade αποκαλύφθηκε επίσημα στην Κορέα. Αποτελεί το μεγαλύτερο SUV της μάρκας με θερμικό κινητήρα. Το προηγούμενο μοντέλο παρέμεινε έξι χρόνια στην αγορά.
Η αναθεώρηση σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή, όχι μόνο στην εμφάνιση, αλλά και στις φιλοδοξίες του Hyundai Palisade. Προσφέρει μια καμπίνα που είναι ταυτόχρονα πιο premium κι ευρύχωρη, μπαίνοντας σε πιο πολυτελή χωράφια σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Εκείνη ενσωμάτωνε περισσότερες καμπύλες, ενώ το νέο μοντέλο υιοθετεί την πιο τετραγωνισμένη, γεμάτη ακμές εμφάνιση που είδαμε και στο νέο Santa Fe.
Πιο ευρύχωρο, πιο επιβλητικό, πιο πολυτελές. Το Hyundai Palisade περνάει στην επόμενη πίστα
Με μακρύτερο μεταξόνιο, μικρότερο μπροστινό πρόβολο και το ελαφρώς διογκωμένο πίσω άκρο, γίνεται άριστη εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων. Όπως το κοιτάς από πίσω και διαγώνια, μπορείς να πεις ότι έχει σχεδιαστική συγγένεια και με το Range Rover.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτή είναι η τιμή του νέου Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Μη νομίζεις ότι είναι μικρότερο. Αν και το ακριβές μήκος του Hyundai Palisade δεν έχει αποκαλυφθεί, αναμένεται να ξεπεράσει τα πέντε μέτρα. Έχοντας παρόμοιο αποτύπωμα στο οδόστρωμα με το 100% ηλεκτρικό Ioniq 9. Οι πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου των 21 ιντσών γεμίζουν πειστικά τους θόλους, αλλά περιμένουμε να δούμε αν θα διατίθενται στάνταρ ή θα προορίζονται για τις ακριβότερες εκδόσεις.
Εκτός από το ανανεωμένο εξωτερικό, το Palisade διαθέτει επίσης βελτιωμένη καμπίνα. Το ψηφιακό πιλοτήριο διαθέτει διπλές οθόνες 12,3 ιντσών που στεγάζονται σε ενιαίο κυρτό πάνελ, πλέον πιο απρόσκοπτα ενσωματωμένες στο ταμπλό. Ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει μεταφερθεί από την κεντρική κονσόλα στην κολόνα του τιμονιού, απελευθερώνοντας πολύτιμο χώρο. Και για όσους απεχθάνονται τους απτικούς διακόπτες, μια πλειάδα φυσικών κουμπιών παραμένουν στη διάθεσή τους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Genesis GMR-001, ο Όμιλος Hyundai θα αγωνιστεί στο Le Mans
Οι αεραγωγοί του κλιματισμού, οι στρογγυλές χειρολαβές των θυρών κι η ταπετσαρία σε καφέ χρώμα απηχούν τη σχεδιαστική γλώσσα της premium μάρκας Genesis της Hyundai. Το τιμόνι με σχεδίαση αλά Range Rover και τα ξύλινα ένθετα με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό απογειώνουν την πολυτέλεια.
Σύμφωνα με τη Hyundai, η καμπίνα μπορεί πλέον να φιλοξενήσει έως και εννέα επιβάτες σε τρεις σειρές θέσεις. Χάρη στη νέα κεντρική κονσόλα που λειτουργεί ως μεσαίο κάθισμα στην πρώτη σειρά. Ωστόσο, αυτό το χαρακτηριστικό δεν είναι εμφανές στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν και δεν είναι σαφές εάν θα προσφερθεί σε αγορές εκτός Κορέας.
Προφανώς έχει αποκλειστικά εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον για τους Έλληνες αγοραστές, αφού το Palisade δεν πρόκειται να εισαχθεί στην ελληνική αγορά. Έτσι, δεν θα καρπωθούμε τον υβριδικό 4κύλινδρο των 2,5 lt, πόσω μάλλον τον υπερτροφοδοτούμενο V6 των 3,5 lt.