8άρι αυτόματο για την Toyota GR Corolla των 300+ ίππων;
Το να πουλάς στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία χωρίς αυτόματο κιβώτιο είναι άθλος. Οπότε η Toyota GR Corolla ενδέχεται να αποκτήσει ένα.
Αυτή τη στιγμή, η Toyota GR Corolla προσφέρεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά αυτό ίσως αλλάξει στο μέλλον. Το αφεντικό της Gazoo Racing, Tomoya Takahashi, δήλωσε ότι ένα αυτόματο σασμάν θα μπορούσε ενδεχομένως να εισαχθεί στην γκάμα της, εάν υπάρχει επαρκής ζήτηση από τους πελάτες.
Ο Ιάπωνας ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο του αυτόματου κιβωτίου στην GR Corolla κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των δημοσιογράφων του αυτοκινητικού Τύπου στην Αυστραλία. Απάντησε ότι «αν υπάρχει ζήτηση από τους πελάτες, γιατί όχι...».
Στοχεύοντας στην αμερικανική αγορά, είναι παράδοξο που η Toyota GR Corolla δεν προσφέρεται και με αυτόματη μετάδοση
Σε ανάλογο ύφος ήταν κι οι δηλώσεις του Sean Hanley, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ στην Toyota Αυστραλίας. Ο οποίος σχολίασε ότι οι εγχώριοι υποψήφιοι αγοραστές σίγουρα θα ενδιαφέρονταν για μια τέτοια επιλογή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανέκδοτο, το Toyota GR Yaris κοστίζει στη Γαλλία σχεδόν €110.000
Ανέφερε μάλιστα ότι περισσότερες από τις μισές πωλήσεις GR Supra και GR86 είναι με αυτόματο κιβώτιο, οπότε θεωρεί ότι οι Αυστραλοί «θα έλκονταν περισσότερο αν υπήρχε μια τέτοια δυνατότητα» για την GR Corolla.
Προφανώς, το ίδιο ισχύει και για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, όπου η πλειονότητα των οδηγών δεν γνωρίζουν και δεν ενδιαφέρονται να μάθουν πώς να οδηγούν χειροκίνητο κιβώτιο.
Εν τω μεταξύ, ο ανταγωνισμός της GR Corolla προσφέρει αυτόματες μεταδόσεις, οπότε της κλέβει πωλήσεις. Όπως το VW Golf R, το Subaru Impreza WRX και το Hyundai Elantra N.
Δεν θα είναι άλλωστε παράδοξο, καθώς η Toyota ενσωμάτωσε ένα 8άρι αυτόματο σασμάν στο -προηγουμένως αποκλειστικά χειροκίνητο- GR Yaris με το πρόσφατο facelift.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To νέο Toyota MR2 θα φοράει το 300άρι μοτέρ της GR Corolla
Το ιαπωνικό πυραυλάκι διαθέτει τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα των 1,6 lt με την GR Corolla, οπότε θεωρούμε ότι η αυτόματη μετάδοση ταιριάζει εξ ορισμού και στο μεγαλύτερο μοντέλο.
Το αυτόματο κιβώτιο μονού συμπλέκτη προσθέτει 18 kg βάρος στο GR Yaris, αλλά το καθιστά ταχύτερο γρήγορο στην ευθεία. Βελτιώνει επίσης την οδήγηση στην καθημερινότητα, αν και προφανώς μειώνει σε κάποιο βαθμό τον διασκεδαστικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Με βάση τις παραπάνω πληροφορίες, δεν θα εκπλαγούμε αν η Toyota παρουσιάσει μια αυτόματη GR Corolla, πιθανώς κατά τη διάρκεια του φρεσκαρίσματος του μοντέλου της.