Ψηφίστε: Lancia Delta HF Integrale vs Ford Escort RS Cosworth;
Μια αναμέτρηση ανάμεσα σε δύο εμβληματικά μοντέλα από τη δεκαετία του '90.
Αντίπαλο δέος - μια φράση που περιγράφει αυτό που έχουμε αισθανθεί αρκετές φορές στον χώρο της αυτοκίνησης και ιδιαίτερα όταν υπάρχει συσχέτιση με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Κάτι τέτοιο θα μπορούσαμε να πούμε πως ισχύει και στην περίπτωση των Lancia Delta HF Integrale Evo II και Ford Escort RS Cosworth II τα οποία μεσουρανούσαν μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '90.
Για αυτό το λόγο αποφασίσαμε να σας παρουσιάσουμε μια άτυπη μονομαχία μεταξύ των δύο, για να δούμε ποιο θα επικρατήσει με βάση τη δική σας ψήφο. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος πάντως, πρέπει να ομολογήσουμε πως είναι δύο αυτοκίνητα που αξίζουν το σεβασμό όλων μας.
Σύντομη Περιγραφή
Lancia Delta HF Integrale EVO II: Η κορυφαία έκδοση της Lancia Delta (1979-1994) που κυκλοφόρησε στη δύση της καριέρας της ως homologation εμπνευσμένη από τις επιτυχίες της Lancia στους αγώνες. Φορούσε την ισχυρότερη έκδοση του υπετροφοδοτούμενου δίλιτρου μοτέρ με 215 PS, ενώ ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων έστελνε τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Είχε ενισχυμένο σασί, καλύτερα φρένα, πιο επιθετικό στήσιμο της ανάρτησης και διαφορετικό bodykit από τις υπόλοιπες Delta με μεγαλύτερους προφυλακτήρες, φουσκωμένο καπό και τετραγωνισμένα φτερά που κάλυπταν τα φαρδύτερα μετατρόχια. Διαβάστε εδώ τη δοκιμή της Lancia Delta HF Integrale EVO II.
Ford Escort RS Cosworth II: Η ταχύτερη έκδοση του Ford Escort πέμπτης γενιάς (1990-1996) είχε περισσότερα κοινά μέρη με το Sierra RS Cosworth το οποίο αντικαθιστούσε. Φορούσε υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο μοτέρ που απέδιδε 227 PS και ήταν τοποθετημένος κατά μήκος, με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων να στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Το χαρακτηριστικό bodykit περιλάμβανε φουσκωμένα φτερά, νέους προφυλακτήρες, μαρσπιέ, εισαγωγές αέρα στο καπό και διπλή αεροτομή στο πίσω μέρος που θύμιζε ουρά φάλαινας. Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του Ford Escort RS Cosworth
Σχεδίαση
Τεχνικά Χαρακτηριστικά