Πώς θα ήταν μια Integrale με τα σήματα της Alfa Romeo;

Πώς θα ήταν μια Integrale με τα σήματα της Alfa Romeo;

Μια υποθετική Alfa 85 ως rebadging της Lancia Delta HF Integrale Evo.

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Andrej Troha από τη Σλοβενία, είχε μια πολύ περίεργη σκέψη την οποία υλοποίησε με ένα τρισδιάστατο μοντέλο - τι θα γινόταν αν η Alfa Romeo είχε βγάλει στην παραγωγή τη δική της βερσιόν της Lancia Delta HF Integrale; Σχεδίασε λοιπόν μια Delta με τα σήματα της Alfa Romeo και έδωσε στο υποθετικό μοντέλο το όνομα Alfa 85!

Το φαινόμενο του rebadging δεν είναι κάτι νέο. Εδώ και δεκαετίες, εταιρείες που βρίσκονται κάτω από τον ίδιο όμιλο ή έχουν συνάψει μνημόνια συνεργασίας για συγκεκριμένες κατηγορίες βγάζουν στην αγορά σχεδόν πανομοιότυπα μοντέλα που χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα, τα ίδια μηχανικά μέρη και έχουν τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος κοινά. Τη δεκαετία του '90 εξάλλου, η Alfa Romeo, η FIAT και η Lancia έβγαζαν συγγενικά μοντέλα στην αγορά όπως τα σεντάν 155, Tempra και Dedra.

Alfa Romeo 85

Κάτι αντίστοιχο οραματίστηκε και ο Andrej για την Lancia Delta HF Integrale και το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό. Κάποιοι θα μιλήσουν για ιεροσυλία, όμως το scudetto της Alfa Romeo ταιριάζει με την ανασχεδιασμένη γρίλια και τα νέα φώτα με ενσωματωμένα φλας στο εμπρός μέρος. Ο προφυλακτήρας με τις πολλαπλές εισαγωγές αέρα προέρχεται από την EVO ενώ το καπό έχει διαφορετικά φουσκώματα και εσοχές.

Στο προφίλ που διατηρεί την τετραγωνισμένη σχεδίαση με τα φουσκωμένα φτερά της Integrale, οι αλλαγές περιορίζονται στους τροχούς με οχτώ οπές και το έμβλημα της Alfa Romeo, καθώς και στην επιγραφή intezione turbo στις προεκτάσεις των μαρσπιέ. Γνώριμη είναι και η εικόνα στην ουρά με μοναδική διαφορά τα εμβλήματα και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale 16v

Alfa Romeo 85

Κάτω από το καπό της υποθετικής Alfa 85 θα βρισκόταν ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων της Lancia με απόδοση 205 PS. Δε γνωρίζουμε γιατί ο εμπνευστής του μοντέλου αναφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,9" και τελική 203 km/h όταν μια αντίστοιχη Lancia Delta HF Integrale Evo 2 (1993-1995) με 215 PS είχε 0-100 km/h σε 5,7" και τελική 220 km/h.

Το φυλλάδιο αναφέρει επίσης πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά παράθυρα, ανακλινόμενη ηλιοροφή και κεντρικό κλείδωμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale Evo 2

Πώς θα σας φαινόταν ένα σπορ premium μικρομεσαίο Alfa Romeo με γονίδια Lancia Delta; Ιεροσυλία ή μια έξυπνη κίνηση μάρκετινγκ που θα μπορούσε να φέρει περισσότερες πωλήσεις στον ιταλικό όμιλο;

[Πηγή: Hothatch]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube