Νissan: Ετοιμάζει νέο ηλεκτρικό crossover και εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών

Νissan: Ετοιμάζει νέο ηλεκτρικό crossover και εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών

Η Nissan επιβεβαίωσε ότι θα επενδύσει ένα ποσό άνω του ενός δισ. ευρώ στις εγκαταστάσεις της στο Sunderland προκειμένου να παράξει νέας γενιάς μπαταρίες και ένα ακόμη ηλεκτρικό crossover!

Το φιλόδοξο πλάνο της Nissan φέρει την ονομασία «EV36zero» και θα χρηματοδοτηθεί από κοινού από την ιαπωνική φίρμα, το συνεργάτη της στην παραγωγή μπαταριών την εταιρεία Envision AESC αλλά και τη βρετανική κυβέρνηση. 

Το έργο, θα δημιουργήσει περίπου 6.200 νέες θέσεις εργασίας, με τις ανακοινώσεις να συμπίπτουν και με την 35η επέτειο από την ίδρυση του εργοστασίου στο Sunderland.

Nissan

Στόχος της Nissan είναι να δημιουργήσει το κατάλληλο «περιβάλλον» ώστε να παράξει το ταχύτερο δυνατό τη νέα γενιά μπαταριών που θα εφοδιάζει τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Το νέο, ειδικό εργοστάσιο μπαταριών, θα υπερβαίνει κατά πολύ τις 1.9GWh της υπάρχουσας εγκατάστασης με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο ότι η χωρητικότητα θα φθάσει τις 35GWh (όπως το εργοστάσιο της Tesla στη Νεβάδα). 

Με την ολοκλήρωση των νέων εγκαταστάσεων η Nissan θα είναι σε θέση να προμηθεύει μπαταρίες για περισσότερα από 100.000 ηλεκτρικά μοντέλα ετησίως. Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν οι άνθρωποι της ιαπωνικής φίρμας η νέα τεχνολογία Gen5 των μπαταριών θα μειώσει σημαντικά το κόστος τους, αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργειακή τους απόδοση, κάνοντας τα ηλεκτρικά μοντέλα πιο προσιτά στην κτήση και με μεγαλύτερη αυτονομία.

Ο Βρετανός πρωθυπουργός, Boris Johnson, έσπευσε να συγχαρεί όλες τις πλευρές για το φιλόδοξο πλάνο τους, χαρακτηρίζοντας μάλιστα την επένδυση ως «ψήφο εμπιστοσύνης» στην Αγγλία έπειτα από την έξοδο της από την ευρωπαϊκή ένωση. 

nissan

Από αυτά τα 1 δισ. ευρώ κοντά στα 400 εκατ. θα διατεθούν στην έρευνα, την ανάπτυξη και φυσικά την παραγωγή του νέου ηλεκτρικού crossover. Προφανώς το νέο αυτό μοντέλο θα φιλοξενεί και τη νέα γενιά μπαταριών της Nissan, που σημαίνει σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της εταιρείας, ότι θα είναι πολύ πιο προσιτό στην κτήση. 

Παρότι η ιαπωνική εταιρεία δεν έδωσε περαιτέρω πληροφορίες για το νέο αυτό μοντέλο, σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε το βρετανικό περιοδικό Autocar, θα είναι μικρότερο από το Ariya και θα υιοθετεί μια παρόμοια κουπέ σιλουέτα.

Θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV που χρησιμοποιεί και το νέο Mégane E-Tech με την παραγωγή του να αναμένεται αρχές του 2024.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube