Η Volkswagen εισάγει μια σειρά από καινοτομίες στη φόρτιση των EV
Τι σχεδιάζει στο άμεσο μέλλον η Volkswagen σε σχέση με το δίκτυο, τη χρέωση αλλά και την ταχύτητα φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Την ώρα που στην Ευρώπη οι πωλήσεις των EV αυξάνονται, οι Αμερικάνοι ετοιμάζονται και αυτοί να μπουν πιο δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση. Ωστόσο και στις δύο ηπείρους η πλήρης υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης έχει ακόμη μπόλικο δρόμο μπροστά της. Απέναντι στο πολλά πλεονέκτημα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, πλεονεκτήματα όπως το χαμηλό κόστος συντήρησης και οι επιδόσεις, το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι ο χρόνος και το δίκτυο φόρτισης.
Στην Ευρώπη, η Volkswagen ελπίζει να μετριάσει τον αντίκτυπο αυτών των προβλημάτων, επεκτείνοντας σημαντικά το δίκτυο φόρτισής της. Τώρα, οι κάτοχοι ID.4 μπορούν να απολαύσουν τη χρήση περισσότερων από 310.000 σταθμών φόρτισης σε όλη την ήπειρο. Από αυτά, περίπου 10.000 είναι γρήγοροι φορτιστές. Η μάρκα ελπίζει επίσης να συνεργαστεί με αρκετούς παρόχους για να διευκολύνει ακόμη περισσότερο τους ιδιοκτήτες των EV, κάτι που σχεδιάζει να κάνει και η Porsche.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Group Components της VW, Thomas Schmall, λέει ότι ενώ οι περισσότεροι ιδιοκτήτες EV θεωρούν απαραίτητη τη φόρτιση στο σπίτι, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορεί να ικανοποιηθεί μόνον με αυτό. «Έχουμε λοιπόν πάρει αυτά τα ζητήματα στα χέρια μας και επενδύουμε στην ταχύτητα, την ποιότητα και την επέκταση του δικτύου φόρτισης για λογαριασμό των πελατών μας. Αυτή είναι μια ισχυρή ομαδική προσπάθεια από όλα τις μάρκες του γκρουπ».
Στο μέλλον, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέγουν μεταξύ τριών διαφορετικών τιμολογίων, το καθένα με σταθερές τιμές ανά kWh. Αυτό, λέει η Volkswagen, θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που επιθυμούν διαφανή πάγια έξοδα. Ωστόσο, η τιμολόγηση μπορεί να διαφέρει από χώρα σε χώρα. Μέσω του συστήματος πλοήγησης του οχήματος, οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να εντοπίσουν μια βολική τοποθεσία φόρτισης. Επιπλέον, τα κριτήρια ποιότητας θα επιτρέψουν στους οδηγούς να βλέπουν σημαντικές πληροφορίες - αξιοπιστία φόρτισης, προστασία από τις καιρικές συνθήκες και εάν υπάρχει καφέ/εστιατόριο. Αυτό πρόκειται να ξεκινήσει φέτος.
Με τους παραπάνω τρόπους η VW ελπίζει να καταστήσει ακόμη πιο ελκυστικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προς τους καταναλωτές και βήμα-βήμα να εξαλείψει τις... παιδικές αρρώστιες της νέας εποχής στην αυτοκίνηση.