Ferrari: Ανάκληση χιλιάδων αυτοκινήτων για κίνδυνο πυρκαγιάς
Όχι λιγότερα από 2.150 αυτοκίνητα ανακαλούνται στις ΗΠΑ σχετικά με ένα πρόβλημα που ανέκυψε με το διαχωριστή των αναθυμιάσεων καυσίμου, περιλαμβανομένης της LaFerrari Aperta 2017.
Η Ferrari North America, Inc. ανακαλεί επίσης την GTC4Lusso από το 2018 έως το 2019 και για τις δύο επιλογές κινητήρα, τις 488 GTB, 488 Spider, 488 Pista και 812 Superfast. Με άλλα λόγια, ολόκληρη την γκάμα και σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Αμερική κατά την παραπάνω περίοδο.
Ο διαχωριστής μπορεί να σπάσει και το καύσιμο να διαρρεύσει, οπότε με την παρουσία πηγής ανάφλεξης αυξάνεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς. Τα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ, όπως ο 3.8 twin-turbo V8 παράγουν πολύ θερμότητα, και ακόμη και ο V12 μπορεί να ανεβάσει θερμοκρασία υπό πίεση. Η Ferrari θα ειδοποιήσει τους ιδιοκτήτες να φέρουν τα αυτοκίνητά τους για αποκατάσταση, αρχής γενομένης από τις 14 Απριλίου 2019.
Όσο για τη ρωγμή που προαναφέρθηκε, αυτό το ενδεχόμενο προέρχεται από «κατασκευαστικό σφάλμα για το οποίο ευθύνεται ο προμηθευτής», δήλωσε το Maranello. Αυτό φυσικά δεν απαλλάσσει τη Ferrari από τις ευθύνες, καθώς το στάτους και η τιμή των αυτοκινήτων της επιβάλλουν να είναι πιο σοβαρή στην επιλογή των προμηθευτών της.
Η προειδοποίηση που ενδεχομένως να δει ο χρήστης είναι η λυχνία «check engine» που θα ανάψει και θα εμφανίσει μήνυμα να πάει το αυτοκίνητο για έλεγχο. Το όνομα του προμηθευτή; Είναι η SumiRiko Italy S.p.A., η οποία εξυπηρετεί επίσης τις BMW, General Motors, Renault, Volkswagen, Honda, Groupe PSA, Nissan, Mercedes-Benz, Ford, Vaz, Gaz και MAN.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, προέκυψε και ο αριθμός καμπάνιας 19V089000 της NHTSA που αναφέρει ότι οι «πόρτες μπορεί να μην ανοίγουν» σε ορισμένα μοντέλα που κατασκευάζονται από τη Ferrari. Βάσει αυτής ανακαλούνται 582 αυτοκίνητα, όλα τους GTC4Lusso, μοντέλα 2017 έως 2019, και με τις δύο επιλογές κινητήρα.
«Η διάταξη του συρματόσχοινου Bowden δημιουργεί τάση στο μηχανισμό κλειδώματος της πόρτας», αναφέρει η Ferrari, «η οποία μπορεί να προκαλέσει σπάσιμο της υποδοχής συγκράτησης του συρματόσχοινου και να εμποδίζει το άνοιγμα της πόρτας όταν χρησιμοποιείς την εξωτερική λαβή». Αυτή τη φορά, η Ferrari δεν έδωσε στη δημοσιότητα το όνομα του προμηθευτή.