Ένα «τζιτζί» Mitsubishi Evo II RS του 1995 ζητάει ιδιοκτήτη

Ένα «τζιτζί» Mitsubishi Evo II RS του 1995 ζητάει ιδιοκτήτη

Μπορείτε να αποκτήσετε «φτηνά» το μοντέλο που ξεκίνησε τον θρύλο των Lancer Evolution στους αγώνες και τους δρόμους.

Η Mitsubishi μπορεί να αποφάσισε πως δεν χρειάζεται πλέον το Lancer Evolution, και να τερμάτισε την καριέρα του, όμως το θρυλικό σούπερ-σεντάν αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο της αυτοκινητικής ιστορίας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το video με το επίσημο "αντίο" της Mitsubishi στο Lancer Evo

Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε ένα από τα σπάνια Evolution II RS που κατασκευάστηκαν το 1995. Το πουλάει ένας ντίλερ στο Hong Kong, είναι 100% γνήσιο, καθόλου «καγκουρεμένο» και, παρότι έκλεισε τα 21 χρόνια του, είναι σε τέλεια κατάσταση με μόνο 75.000 km στο οδόμετρο.

Μη σας φοβίζει (λέμε τώρα…) το γεγονός ότι βρίσκεται στην Ασία, αφού είναι εφοδιασμένο με επίσημο πιστοποιητικό εξαγωγής που θα σας απαλλάξει από τη σχετικά γραφειοκρατία. Και η τιμή που ζητάει ο πωλητής, 150.000 δολάρια Hong Kong (18.500 ευρώ), δεν είναι απρόσιτη.

Ο ένας και μοναδικός ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Evo II είχε διαλέξει το RS για να έχει τον βελτιωμένο στους 260 PS κινητήρα 4G63, την αναβαθμισμένη ανάρτηση και ακαμψία του αμαξώματος (κατά 30%), τους τροχούς 16 ιντσών με τα 10 mm φαρδύτερα λάστιχα, και τις αεροδυναμικές βελτιώσεις. Το πίσω διαφορικό ήταν από τη «μάνα» του μηχανικά ελεγχόμενο

Το Lancer Evo II είχε παρουσιαστεί το Δεκέμβρη του 1993 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το Φλεβάρη του 1995. Αποτέλεσε τη βάση του εργοστασιακού Group A της RalliArt για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) του 1994, όπου είχε πάρει τη 2η θέση στο Σαφάρι με τον Kenjiro Shinozuka και τη 2η θέση στο Ακρόπολις και στη Ν. Ζηλανδία με τον Armin Schwarz.

Οι πρώτες νίκες ήρθαν την επόμενη χρονιά, το 1995, με το Lancer Evo III, στη Σουηδία και την Αυστραλία με οδηγό τον Kenneth Eriksson.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube