Η Maserati μειώνει την παραγωγή της, λόγω πτώσης στη ζήτηση

Η Maserati μειώνει την παραγωγή της, λόγω πτώσης στη ζήτηση

Η κάμψη στη ζήτηση ανάγκασε τη Maserati να περιστείλει την παραγωγή της στο εργοστάσιο του Grugliasco κατά 17%.

Η Fiat Chrysler Automobiles (FCA) μειώνει το ρυθμό παραγωγής στα μοντέλα της, καθώς μειώθηκε και η ζήτηση, ύστερα από το ρεκόρ πωλήσεων που πέτυχε το 2014. Την πληροφορία έδωσε στη δημοσιότητα το συνδικάτο των εργαζομένων της ιταλικής εταιρείας.

Ο αριθμός των βαρδιών στο εργοστάσιο του Grugliasco, στην περιοχή του Torino, μειώθηκε από τις 12 στις δέκα την εβδομάδα, είπε επίσημος εκπρόσωπος του συνδικάτου. Το τορινέζικο εργοστάσιο, που και απασχολεί 2.800 εργάτες, κατασκευάζει Maserati Ghibli και Quattroporte που είναι τα best seller της εταιρείας.

«Η Fiat μας είπε ότι οι εργάτες στο εργοστάσιο του Grugliasco θα εργάζονται τις τρεις εβδομάδες από τις τέσσερις του μήνα μέχρι τον Ιούλιο», δήλωσε ο Federico Bellono, επικεφαλής του συνδικάτου CGIL στο Torino. «Η εταιρεία προβλέπει η παραγωγή περίπου 30.000 έως 35.000 αυτοκινήτων στο Grugliasco. Θεωρώ πιο κοντά στις 30.000», δήλωσε ο Belono στην Automotive News Europe. Η FCA αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα. Στο σημείο αυτό να σημειώσουμε ότι η Maserati αύξησε τις πωλήσεις της το 2014 κατά 137%, διαθέτοντας συνολικά 36.448 αυτοκίνητα. Από αυτά τα 23.500 ήταν Ghibli και ακολούθησε η Quattroporte με 9.500 κομμάτια. Η Maserati πούλησε επίσης και 3.500  GranTurismo και GranCabrio. Η μεγαλύτερη αγορά για τη Maserati ήταν το 2014 οι ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 172%, με 12.943 αυτοκίνητα, σύμφωνα με το Automotive News Data Center.


Στο εργοστάσιο του Grugliasco η παραγωγή μειώθηκε κατά μία εβδομάδα το μήνα, μέχρι τον Ιούλιο

O Sergio Marchionne, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της FCA, δήλωσε στο Σαλόνι της Γενεύης, νωρίτερα μέσα στο μήνα, ότι αναμένει μείωση στις πωλήσεις της Maserati. «Γνωρίζουμε ότι δεν θα μπορούσε να συνεχιστεί η αύξηση των πωλήσεων στις Ghibli και Quattroporte. Χρειάζεται να μειώσουμε το ρυθμό μας και να παραμείνουμε εκεί και αυτό θα συμβεί», συμπλήρωσε.  

Η Maserati σχεδιάζει να αυξήσει την γκάμα της στα έξι μοντέλα μέχρι το 2018 από τα τέσσερα που έχει σήμερα, στοχεύοντας να πιάσει τις 75.000 πωλήσεις. Η ιταλική εταιρεία δεν θα έχει νέο μοντέλο στις εκθέσεις μέχρι να λανσάρει τη Levante το 2016, η οποία θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Fiat στο Mirafiori. Επιπλέον, υπάρχουν η διαβεβαίωση από τον ίδιο τον Harald Wester, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Aldfa Romeo και της Maserati, ότι δεν θα προχωρήσει στην κατασκευή μικρότερου SUV, προκειμένου να ανταγωνιστεί την Porsche Macan.     

Η Maserati ήταν ένας ισχυρός παίκτης για λογαριασμό της FCA πέρυσι. Η ιταλική φίρμα δήλωσε έσοδα €2,8 δισ. έναντι 1,7 το 2013, λόγω της αύξησης των πωλήσεων. Τα κέρδη προ τόκων και φόρων αυξήθηκαν στα €275 εκατ. από 106 το 2013. Η FCA προέβλεψε ότι το 2015 η ζήτηση για τα αυτοκίνητα της Maserati θα είναι παρόμοια με αυτή του 2014, όταν δημοσιοποιούσε τα αποτελέσματα του περασμένου χρόνου, τον προηγούμενο μήνα.


Το διεθυντήριο της FCA είχε προβλέψει την επιβράδυνση της ζήτησης, κατά συνέπεια και της παραγωγής για τη Maserati to 2015

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube