
Αυλαία για την Mercedes-Benz A-Class το 2026
Ήταν κάτι που ακουγόταν εδώ και καιρό και πλέον απέκτησε επίσημη μορφή. Η τρέχουσα γενιάς της Mercedes-Benz A-Class θα είναι και η τελευταία, με την γερμανική φίρμα να μην σχεδιάζει αντικαταστάτη.


Η Mercedes-Benz A-Class μπορεί να ανανεώθηκε το 2022, όμως το μέλλον της μόνο σίγουρο δεν ήταν, ιδίως στην ευρωπαϊκή αγορά. Πλέον ήρθε και η επίσημη επιβεβαίωση, που θέλει την γερμανική φίρμα να ρίχνει αυλαία στο πετυχημένο της χάτσμπακ.
Στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας, η Mercedes-Benz παρουσίασε και επίσημα τη νέα CLA, προχωρώντας μάλιστα σε ορισμένες ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις για την μελλοντική στρατηγική της. Στο πλαίσιο αυτό o Markus Schäfer, επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της φίρμας, τόνισε πως δεν θα υπάρξει νέα γενιά για την A-Class.
Τη θέση της Mercedes-Benz A-Class στη βάση της γκάμας των Γερμανών θα πάρει η νέα CLA
«Θέλουμε νέα μοντέλα που να έχουν απήχηση σε όλο τον πλανήτη, περιλαμβανομένης της Κίνας και των ΗΠΑ. Γνωρίζουμε πως τα χάτσμπακ είναι δημοφιλοί στην Ευρώπη, αλλά όταν θέλεις να έχεις παγκόσμια αυτοκίνητα πρέπει να πάρεις κάποιες αποφάσεις, όσο δύσκολες κι αν είναι». Σηματοδοτώντας το τέλος της A-Class το 2026, μετά από τέσσερις γενιές (η πρώτη κυκλοφόρησε το 1998).
Σύμφωνα με τους επιτελείς της Mercedes-Benz, για να υπάρξει απλοποίηση της γκάμας, τα εισαγωγικά της μοντέλα πρέπει να μειωθούν από επτά σε τέσσερα. Τον ρόλο της εισαγωγικού μοντέλου της γκάμας της εταιρείας θα αναλάβει η ολοκαίνουργια CLA, ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Mercedes-Benz.
Πρόκειται για μια κομψή μπερλίνα που σε πρώτη φάση θα διατίθεται ως αμιγώς ηλεκτρική, με την αυτονομίας της να κυμαίνεται μεταξύ 694-792 km. Νούμερο που στη θεωρία τουλάχιστον, την κατατάσσει ανάμεσα στα πιο αποδοτικά EV της Γηραίας Ηπείρου.
Στη συνέχεια, θα δούμε και την ήπια υβριδική έκδοση, που εφοδιάζεται με τον νέο 4κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα, προϊόν της συνεργασίας μεταξύ της γερμανικής φίρμας με την Geely. Το ηλεκτρομοτέρ των 20 kW (27 PS) είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων, ενώ χάρη στη μπαταρία των 1,3 kWh η CLA μπορεί να κινηθεί φουλ ηλεκτρικά σε συνθήκες χαμηλού φορτίου.
Στην βάση της γκάμας των Γερμανών, πλάι στην CLA θα τοποθετηθούν οι GLA, GLB καθώς επίσης και η «μικρή» G-Class, η οποία αναμένεται στην αγορά το 2026.