Audi: Επιστροφή στα παλιά ονόματα για τα ICE και EV μοντέλα της

Audi: Επιστροφή στα παλιά ονόματα για τα ICE και EV μοντέλα της

Η Audi εγκαταλείπει το σύστημα μονών και ζυγών αριθμών για το διαχωρισμό των θερμικών και ηλεκτρικών μοντέλων της μετά από αντιδράσεις πελατών.

Audi

Η Audi αποφάσισε να εγκαταλείψει τη στρατηγική ονοματοδοσίας που διαχώριζε τα ηλεκτρικά και τα θερμικά μοντέλα της βάσει μονών και ζυγών αριθμών, έπειτα από αντιδράσεις πελατών και αντιπροσώπων, που έκριναν το νέο σύστημα συγκεχυμένο.

Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), συμπεριλαμβανομένων των plug-in υβριδικών, έφεραν μονές αριθμητικές ονομασίες (1, 3, 5, 7), ενώ τα ηλεκτρικά μοντέλα χαρακτηρίζονταν από ζυγούς αριθμούς (2, 4, 6, 8). Η απόφαση αυτή είχε ως αποτέλεσμα αλλαγές στην ονοματοδοσία δημοφιλών μοντέλων, όπως η μετονομασία του A4 σε A5 και του A6 σε A7.

Για την Audi h εξέλιξη δεν σημαίνει πάντα ριζικές αλλαγές -μερικές φορές, η καλύτερη πορεία είναι η επιστροφή στην απλότητα.

Ωστόσο, η Audi ανακοίνωσε ότι το επερχόμενο A7, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί στις 4 Μαρτίου, θα φέρει τελικά την ονομασία A6, με τις εκδόσεις του να διαφοροποιούνται σε A6 E-tron για το ηλεκτρικό μοντέλο και A6 TFSI/TDI για τις εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ αντίστοιχα.

Παρά την αλλαγή στρατηγικής, η Audi δεν σκοπεύει να τροποποιήσει τις νέες ονομασίες των A4 και A5, παρόλο που τα δύο μοντέλα είναι ουσιαστικά το ίδιο όχημα με διαφορετικά συστήματα κίνησης. Η απόφαση αυτή βασίζεται στη γενική φιλοσοφία της εταιρείας, όπου η αριθμητική ακολουθία από το 1 έως το 8 υποδεικνύει το μέγεθος και τη θέση του μοντέλου στη γκάμα, ανεξάρτητα από τον τύπο του κινητήρα.

Audi A5

Το ίδιο ισχύει και για τα SUV μοντέλα της Audi, με τα ηλεκτρικά Q4 και Q6 να διατηρούν τις τρέχουσες ονομασίες τους. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα γράμματα "A" θα συνεχίσουν να αφορούν τα συμβατικά μοντέλα και το "Q" τα SUV.

«Αυτή η απόφαση ελήφθη μετά από εκτεταμένες συζητήσεις και είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με τις προτιμήσεις των πελατών μας και του διεθνούς δικτύου αντιπροσώπων. Η νέα μας προσέγγιση στην ονοματοδοσία διασφαλίζει έναν πιο διαισθητικό τρόπο κατανόησης της γκάμας μας, διευκολύνοντας τους πελάτες παγκοσμίως να προσανατολιστούν πιο εύκολα στα μοντέλα μας», δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Audi, Marco Schubert.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube