
Lotus Elise της Rocket Bunny, πάει στο Pikes Peak με 1.000 PS
To αγωνιστικό των Ιαπώνων βασίζεται στη Lotus Elise, αλλά φοράει μοτέρ από Subaru.

Μοιάζει με αγωνιστικό του Gpoup C, αλλά σε σμίκρυνση. Κι όμως, από κάτω κρύβεται μια Lotus Elise, θα την καταλάβεις μόνο από το μπροστινό παρμπρίζ. Οι Ιάπωνες δεν άφησαν τίποτα όρθιο στο διάβα τους αλλά άξιζε τον κόπο.
Το βρετανικό μοντέλο σταμάτησε να παράγεται το 2022, αλλά ο ιαπωνικός βελτιωτικός οίκος Rocket Bunny το επέλεξε για να παρουσιάσει ένα πανίσχυρο αγωνιστικό υπέρ-όπλο. Θυμόμαστε την «ελληνική» Lotus Elise που υποσχόταν ένα κιλό στον ίππο: 700 ίπποι, 700 kg. Αλλά εδώ τα πράγματα είναι ακόμα πιο άγρια κι η ισχύς σημαντικά πιο ανεβασμένη.
Ο Colin Chapman έδινε περισσότερη σημασία στο χαμηλό βάρος παρά στην απόλυτη ισχύ. Αλλά γιατί να μην τα συνδυάσουμε και τα δύο;
Στο κέντρο φωλιάζει ο επίπεδος 4κύλινδρος EJ25 της Subaru. Οι Ιάπωνες μάγοι κατάφεραν να βγάλουν 1.000 άλογα, αλλά για προφανείς λόγους, δεν αποκαλύπτουν τι έκαναν. Στοιχηματίζουμε ότι δεν έχουν απομείνει και πολλά εξαρτήματα που να φέρουν ακόμα αριθμό ανταλλακτικού της Subaru. Ούτε ανακοινώνουν πόσα άλογα ζυγίζει το δημιούργημά τους, αλλά σίγουρα είναι 3ψήφιο νούμερο. Ως εκ τούτου, κάθε ίππος της Lotus Elise έχει να κουβαλήσει λιγότερο από ένα κιλό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tommykaira ZZ, η άγνωστη ιαπωνική απάντηση στη Lotus Elise
Σχεδόν κάθε πάνελ του αμαξώματος έχει επανασχεδιαστεί. Το μπροστινό μέρος είναι πιο γωνιώδες και πολύ χαμηλότερο από αυτό της Elise, οι θόλοι έχουν ελαχιστοποιηθεί για να χωρούν οι ζάντες και μια τεράστια πίσω αεροτομή φιγουράρει στην ουρά. Το αμάξωμα τελειώνει ακριβώς μπροστά από τη φτερούγα, επιτρέποντάς μας να χαζεύουμε το μοτέρ και τα σλικ ελαστικά.
Η λίστα των τροποποιήσεων δεν τελειώνει εκεί. Το μπροστινό και το πίσω υποπλαίσιο έχουν σχεδιαστεί εσωτερικά από τον βελτιωτικό οίκο, ενώ η καμπίνα διαθέτει ένα και μοναδικό πανάλαφρο μπάκετ κάθισμα της Recaro.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μερακλής φόρεσε wankel από Mazda RX-7 σε BMW i8 [video]
Το κιτ Big Brake της Wilwood αναλαμβάνει την πέδηση. Και θα κληθεί να δουλέψει σκληρά, διότι η Rocket Bunny σχεδιάζει να συμμετάσχει με την πανίσχυρη Elise της σε διάφορες αγώνες time attack. Αλλά και να πάρει μέρος στην πιο φημισμένη ανάβαση του πλανήτη, στο Pikes Peak. Ο εξαγριωμένος μπόξερ θα αντηχήσει αργά ή γρήγορα στα Βραχώδη Όρη.