Hyundai Coupé, το μπερδεύεις με γνήσια Toyota Celica GT-Four
Hyundai Coupé «μασκαρεύεται» αγωνιστική Toyota Celica GT-Four, αλλά είναι για καλό σκοπό.
Η Toyota Celica GT-Four είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα όλων των εποχών. Με τα υπέροχα αυτοκόλλητα της Castrol να της χαρίζουν μια μοναδική οπτική πανδαισία, ικανή να προκαλέσει σιελόρροια σε κάθε λάτρη της οδήγησης.
Τώρα, ένας μερακλής Τσέχος αποφάσισε να μετατρέψει ένα Hyundai Coupé του 2001 σε Toyota Celica και το αποτέλεσμα είναι πολύ αξιόλογο. Καθώς μάλιστα τα δύο μοντέλα έχουν παρεμφερείς αναλογίες και παρόμοια μπροστινά φωτιστικά σώματα, σου παίρνει 2-3” μέχρι να καταλάβεις τι ακριβώς βλέπεις.
Θες μια Toyota Celica GT-Four με ένα 1.000άρικο; Φτιάξ' τη μόνος σου!
Ο Τσέχος δεν θέλει να εξαπατήσει κανέναν, δεν το έκανε για να κερδίσει αναγνώριση. Έχει ήδη στην κατοχή του ένα Nissan 370Z Nismo του 2020 και μια Porsche 944 του 1984. Αλλά ήθελε να συμμετάσχει στο GumBalkan Rally, όπου δεν επιτρέπονται οχήματα που κοστίζουν πάνω από €1.000.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μερακλής φτιάχνει κλασική Lancia με βάση το Mazda MX-5
Έτσι, ενώ η γνήσια Toyota Celica GT-Four ήταν απλησιάστη οικονομικά, το ταπεινό Hyundai Coupé ήταν άνετα εντός προϋπολογισμού. Με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,6 lt να αποδίδει 113 ίππους σε εργοστασιακή μορφή. Ίσως μάλιστα να έχει κερδίσει και κάναν ακόμα, τώρα που ο κάτοχος έγραψε «Turbo» στο καπάκι του κινητήρα. Με το χέρι προφανώς.
Το κορεατικό κουπέ έχει διανύσει 245.000 km κι αξίζει να αναφέρουμε ότι έχει ψηλώσει 5 cm, ώστε να κινείται πιο απροβλημάτιστα στις χωμάτινες διαδρομές. Πώς; Βάζοντας μπαλάκια του τένις μες στα ελατήρια, αυτό που παιχνιδιάρικα ονομάζουν «Wimbledon Package».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To Renault Twingo έχει το δικό του Ράλι Ντακάρ [video]
Αυτοσαρκαζόμενος, ο Τσέχος petrolhead έχει γεμίσει το αμάξωμα με δικά του αυτοκόλλητα, όπου το δημιούργημά του αποκαλείται «Tojota» αντί για Toyota, «Celika» αντί για Celica και τα αυτοκόλλητα γράφουν «Kastrol» αντί για Castrol.
Το αυτοκίνητο παραμένει εργοστασιακό σε μεγάλο βαθμό, εκτός από την μπαγκαζιέρα στην οροφή, τις δύο ρεζέρβες στο πίσω παρμπρίζ και την πρόσθετη χειροποίητη αεροτομή.