Η Volkswagen επαναφέρει τους φυσικούς διακόπτες
Μετά από την κριτική που δέχθηκαν τα κουμπιά αφής, η γερμανική εταιρεία επαναφέρει στα μοντέλα της τους φυσικούς διακόπτες.
Τα εσωτερικά των μελλοντικών Volkswagen θα ευθυγραμμίζονται με το πρωτότυπο ID.2all και θα επαναφέρουν τους φυσικούς διακόπτες στη θέση των χειριστηρίων αφής. Η προσέγγιση με τη μεγάλη οθόνη αφής στο Golf όγδοης γενιάς και στα ID.3 κι ID.4 αποσκοπούσε στην ανάδειξη τεχνολογικής υπεροχής αλλά δεν ενθουσίασε το κοινό και τον Τύπο.
Ο σχεδιαστής εσωτερικών χώρων της Volkswagen, Darius Watola, δήλωσε ότι οι πιο επικριτικοί ήταν «οι αγοραστές στην Ευρώπη», πολύ περισσότερο από άλλες αγορές.
Η Volkswagen αφουγκράστηκε τη γνώμη των αγοραστών κι αντικατέστησε τους απτικούς με φυσικούς διακόπτες
Η γνώμη τους εισακούστηκε κι η επιθυμία για περισσότερους φυσικούς διακόπτες είναι καταφανής στο φετινό πρωτότυπο ID.2all.
Το 4μετρο ηλεκτρικό χάτσμπακ των €25.000 προσφέρει μια προεπισκόπηση της νέας κατεύθυνσης που θα ακολουθήσει η Volkswagen στην εσωτερική διαρρύθμιση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Volkswagen θα αναβιώσει το Ford Capri ως ηλεκτρικό SUV
Ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Thomas Schäfer, παραδέχτηκε νωρίτερα φέτος ότι χαρακτηριστικά όπως οι απτικοί διακόπτες του τιμονιού κι η ρύθμιση του κλιματισμού, που γινόταν επίσης με χειριστήρια αφής, «σίγουρα έκαναν μεγάλη ζημιά».
Ο νέος διακόπτης Driving Experience της Volkswagen είναι ένας περιστροφικός επιλογέας τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των προγραμμάτων οδήγησης, της έντασης του ηχοσυστήματος και του φωτισμού περιβάλλοντος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Volkswagen προχωρά σε περικοπές προσωπικού κατά 20%
Μετά το ντεμπούτο του στο νέο Tiguan, αναμένεται να ενσωματωθεί και σε άλλα μοντέλα της Volkswagen.
Μαζί με τους απτικούς διακόπτες, η κριτική περιελάμβανε και τα σκληρά πλαστικά. Η Volkswagen σκοπεύει να τα καταργήσει σταδιακά και να τα αντικαταστήσει με μαλακές επενδύσεις, που θα δείχνουν ποιοτικότερες στην αφή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nέο VW ID.2all, ηλεκτροκίνηση για όλους
Ο Darius Watola δεσμεύτηκε επίσης ότι τα μελλοντικά μοντέλα της Volkswagen θα έχουν οθόνη μπροστά από τον οδηγό, σε αντίθεση με τον μεγάλο ηλεκτρικό αντίπαλο, το Model 3 της Tesla, που δεν διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο Volvo EX30 εμπνεύστηκε από το τρικ της γερμανικής εταιρείας, που πρωτοπαρουσιάστηκε στο ID.3: Το να υπάρχουν μόνο δύο διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα κι ένας επιπλέον διακόπτης να κατευθύνει την εντολή στα εμπρός και πίσω παράθυρα αντίστοιχα.
Είναι πάντως ένα χαρακτηριστικό που έχει δεχθεί αρνητική κριτική και στο κινεζικοσουηδικό μοντέλο.