Volkswagen, έχουμε 1-2 χρόνια για να σώσουμε την κατάσταση

Volkswagen, έχουμε 1-2 χρόνια για να σώσουμε την κατάσταση

Ο οικονομικός διευθυντής της Volkswagen προειδοποίησε ότι η εταιρεία έχει «μόνο ένα, ίσως δύο χρόνια» για να αλλάξει το δυσμενές κλίμα.

Volkswagen

Ο Arno Antlitz, οικονομικός διευθυντής, απευθύνθηκε στους εργαζομένους της Volkswagen κατά τη διάρκεια συνάντησης στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Wolfsburg, εξηγώντας τους ότι οι πωλήσεις δεν θα επιστρέψουν στα προ-COVID επίπεδα.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία υποστηρίζει ότι θα πρέπει να κλείσει δύο εργοστάσιά της - κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά στην Ιστορία της Volkswagen — ενόψει της μείωσης της ετήσιας ζήτησης κατά 500.000 μονάδες.

Οι πωλήσεις πέφτουν, η Κίνα δεν είναι πια κερδοφόρα, δύσκολα τα πράγματα για τους Γερμανούς

Volkswagen

Μη σε ξεγελούν οι εορτασμοί για τα 50 χρόνια του Golf. Η εταιρεία βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση. «The roof is on fire» είχε σχολιάσει πέρσι ο CEO της Volkswagen, λίγο πριν ανακοινώσει περικοπές προσωπικού κατά 20%. Η νέα δήλωση του Arno Antlitz αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα. Κατά λέξη, προειδοποίησε ότι η Volkswagen έχει «μόνο ένα, ίσως δύο χρόνια» για να αλλάξει την πορεία της μάρκας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Dieselgate: Σε δίκη ο πρώην CEO της Volkswagen, εννέα χρόνια αργότερα

Το παραπάνω ειπώθηκε κατά τη διάρκεια συνάντησης στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Wolfsburg και μάλιστα συμμετείχε κι ο CEO Oliver Blume. Παρόντες ήταν επίσης 100ντάδες εργαζόμενοι που ήταν θυμωμένοι κι ανήσυχοι στο άκουσμα των σχεδίων για κλείσιμο δύο εργοστασίων για μείωση του κόστους. Το ένα θα είναι εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων και το άλλο ανταλλακτικών.

Volkswagen

Ο Antlitz εξήγησε στους παρευρισκόμενους ότι η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων είχε συρρικνωθεί μετά την πανδημία κι ότι είναι απίθανο να επιστρέψει σύντομα στα μεθυστικά επίπεδα προ του Covid, αναφέρει το Reuters. Κάτι που σημαίνει ότι η Volkswagen θα πουλήσει περίπου 500.000 λιγότερα αυτοκίνητα ετησίως και που της δίνει το πολύ δύο χρόνια περιθώριο για να μειώσει την παραγωγή και κατά συνέπεια το κόστος, ώστε να σταθεροποιήσει την κατάσταση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen ID.7, φτιάχτηκε για την Κίνα αλλά δεν αρέσει στους Κινέζους!

Οι εργαζόμενοι της Volkswagen στη Γερμανία είναι φυσικά εξαγριωμένοι με το πιθανολογούμενο κλείσιμο και το συνδικάτο IG Metall δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο απεργίας. Αλλά η Ευρώπη δεν είναι η μόνη περιοχή που προκαλεί πονοκέφαλο στους Γερμανούς. «Η Κίνα δεν στέλνει πια χρήματα», ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Blume, παίρνοντας τον λόγο στη συνάντηση. Σχολιάζοντας τις δυσκολίες που έχει η γερμανική εταιρεία να ανταγωνιστεί τα ολοένα πιο ικανά και προσιτά μοντέλα που βγάζουν οι κινεζικές φίρμες. 

Volkswagen

Αλλά ο Blume επέμεινε ότι μερικές απώλειες θέσεων εργασίας σήμερα θα μπορούσαν να αποτρέψουν πολύ περισσότερες αύριο. «Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει αλλάξει μαζικά μέσα σε λίγα μόλις χρόνια», δήλωσε σύμφωνα με δημοσίευμα του The Guardian. «Μαζί θα εφαρμόσουμε τα κατάλληλα μέτρα για να γίνουμε πιο κερδοφόροι. Οδηγούμε τη Volkswagen πίσω εκεί που ανήκει η μάρκα — κάτι που είναι ευθύνη όλων μας».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube