Τέλος οι εταιρικές Porsche για τα στελέχη του Ομίλου VW

Τέλος οι εταιρικές Porsche για τα στελέχη του Ομίλου VW

Αν τα μεγαλοστελέχη του Ομίλου λαχταρούν μια Porsche στο γκαράζ τους, θα πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη.

Porsche

Ο Όμιλος Volkswagen παλεύει να μειώσει δραστικά το λειτουργικό του κόστος κι αυτό αντανακλά και στα εταιρικά μοντέλα που θα προσφέρονται στα μεγαλοστελέχη. Έτσι, από εδώ και πέρα θα παίρνουν Porsche μόνο όσοι ανήκουν στο σπορ παρακλάδι του Ομίλου κι όχι στις υπόλοιπες εταιρείες.

Το μέτρο αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας μείωσης του κόστους ώστε να εξοικονομηθούν €10 δισεκατομμυρίων έως το 2026. Με τη γερμανική εταιρεία να δηλώνει ότι θα περικόψει το προσωπικό της κατά 20%. Σε τέτοιο περιβάλλον σφιχτής οικονομικής πολιτικής, για Porsche είμαστε;

«Θέλετε να οδηγήσετε Porsche; Ε, αγοράστε μία. Το τσάμπα πέθανε»

Porsche

Σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Bild, περισσότεροι από 200 μάνατζερ με έδρα το Βόλφσμπουργκ ενημερώθηκαν από το HR σχετικά με τις νέες επιλογές στο leasing. Λάβετε υπόψη ότι πρόκειται για στελέχη στο ανώτερο επίπεδο, των οποίων τα εταιρικά οφέλη περιλαμβάνουν στην πραγματικότητα παροχή δύο οχημάτων.

Προσώρας δεν θα αλλάξει η διπλή εκμίσθωση, αλλά είναι αλλιώς να σου παρέχουν ένα Tiguan κι ένα Passat αντί για μια Taycan και μια Cayenne. Για ελάτε στη θέση τους.

Porsche

Ωστόσο, τα μεγαλοστελέχη δεν θα πέσουν αμαχητί, καθώς αρκετές 10άδες έχουν ήδη κινηθεί νομικά, υποστηρίζοντας ότι ένα απολεσθέν προνόμιο ισοδυναμεί με περικοπή μισθού. Σίγουρ θα διαμαρτύρονταν λιγότερο αν τους έδιναν ένα RS Audi, αλλά τότε δεν θα γινόταν κάποια σημαντική οικονομία.

Ένα μέλος του διοικητικού συμβουλίου απέρριψε τη διαμαρτυρία, δηλώνοντας ότι «εάν τα κορυφαία στελέχη της VW θέλουν οπωσδήποτε να οδηγούν μια Porsche, λαμβάνουν αρκετά υψηλούς μισθούς ώστε να αντέξουν οικονομικά μια ιδιωτική αγορά».

Porsche

Η Volkswagen βρίσκεται σε δύσκολη θέση. Μετά το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων, γνωστό ως Dieselgate ή Emissionsgate, έστρεψε όλη της την προσοχή στην ηλεκτροκίνηση. Δυστυχώς όμως για την ίδια, αυτό συνέπεσε χρονικά με την εκτόξευση της Tesla και των κινεζικών εταιρειών.

Έτσι, ενώ η Volkswagen έχει EV προβάδισμα σε σχέση με άλλους παραδοσιακούς κατασκευαστές, όπως η Toyota, το ηλεκτρικό στοίχημα φαίνεται να μη βγαίνει για τους Γερμανούς της VW.

Porsche

Ο Thomas Schäfer, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen δεν μάσησε τα λόγια του σε μια συνάντηση προσωπικού στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, λέγοντας στους παρευρισκόμενους ότι η εταιρεία είναι «μη ανταγωνιστική» στην τρέχουσα κατάστασή της ως αποτέλεσμα του υψηλού κόστους και της μειωμένης αποτελεσματικότητας.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube