![](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2019/09/hamilton.jpg?itok=eV52-_Fv)
GP Σιγκαπούρης: Ο Hamilton πέρασε μπροστά στο FP2
GP Σιγκαπούρης: Ο Hamilton πέρασε μπροστά στο FP2
![](/sites/default/files/styles/thumbnail/public/images/users/tsikas_0_1.jpg?itok=fSg0NEAD)
![](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2019/09/hamilton.jpg?itok=eV52-_Fv)
Στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών στη Σιγκαπούρη, ο Hamilton επανέφερε την τάξη, αφού έκανε τον καλύτερο χρόνο εμπρός από τον Verstappen που δεν μπόρεσε να επαναλάβει την καλύτερη επίδοση όπως έκανε στο FP1.
O Hamilton ξεκίνησε τη διαδικασία με τη μέση γόμα τη στιγμή που ο Verstappen ξεκίνησε με τη σκληρή.
Στη συνέχεια και οι 20 οδηγοί πέρασαν στη μαλακή γόμα με την οποία ο παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε το 1:38.773 που ήταν και ο καλύτερος χρόνος της περιόδου.
Η Ferrari πέτυχε την τρίτη καλύτερη επίδοση με τον Vettel όντας 0,818" πίσω από τον Hamilton. Ο Γερμανός είχε μπλέξει στην κίνηση και πέτυχε τον χρόνο αυτό στο τέλος της διαδικασίας, ενώ προηγουμένως είχε διαμαρτυρηθεί για τον ρυθμό με τον οποίο κινούνταν ο Kevin Magnussen τον οποία χαρακτήρισε «ύπνο».
Ο Valtteri Bottas ανέκαμψε μετά την έξοδο που είχε στο FP1 και έκανε τον 4ο καλύτερο χρόνο εμπρός από τον Albon, με τον οδηγό της Red Bull να τοποθετείται εμπρός από τον Leclerc.
O νικητής των δύο προηγούμενων αγώνων, αφού έχασε σχεδόν όλο το FP1 με πρόβλημα στο κιβώτιο, έμπλεξε και αυτός στην κυκλοφορία όπως και ο Vettel και δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο.
Renault και McLaren έδωσαν τη δική τους μάχη με νικήτρια τη δεύτερη, δια χειρός Sainz, που βρέθηκε εμπρός από τον Hulkenberg, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν Norris και Gasly.
Η μάχη για το GP της Σιγκαπούρης θα συνεχιστεί αύριο στις 13:00 με το FP3, ενώ στις 16:00 θα έχουμε τις κατατακτήριες δοκιμές.
Cla | Driver | Chassis | Laps | Time | Gap | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | Mercedes | 29 | 1'38.773 | ||
2 | ![]() | Red Bull | 29 | 1'38.957 | 0.184 | |
3 | ![]() | Ferrari | 31 | 1'39.591 | 0.818 | |
4 | ![]() | Mercedes | 30 | 1'39.894 | 1.121 | |
5 | ![]() | Red Bull | 30 | 1'39.943 | 1.170 | |
6 | ![]() | Ferrari | 31 | 1'40.018 | 1.245 | |
7 | ![]() | McLaren | 33 | 1'40.145 | 1.372 | |
8 | ![]() | Renault | 30 | 1'40.324 | 1.551 | |
9 | ![]() | McLaren | 35 | 1'40.361 | 1.588 | |
10 | ![]() | Toro Rosso | 32 | 1'40.637 | 1.864 | |
11 | ![]() | Toro Rosso | 32 | 1'40.713 | 1.940 | |
12 | ![]() | Renault | 30 | 1'40.811 | 2.038 | |
13 | ![]() | Racing Point | 29 | 1'40.875 | 2.102 | |
14 | ![]() | Alfa Romeo | 35 | 1'41.128 | 2.355 | |
15 | ![]() | Racing Point | 31 | 1'41.128 | 2.355 | |
16 | ![]() | Alfa Romeo | 28 | 1'41.232 | 2.459 | |
17 | ![]() | Haas | 26 | 1'41.392 | 2.619 | |
18 | ![]() | Williams | 35 | 1'41.445 | 2.672 | |
19 | ![]() | Haas | 30 | 1'41.564 | 2.791 | |
20 | ![]() | Williams | 35 | 1'42.177 | 3.404 |