Στο DRIVE που κυκλοφορεί από 17 Ιουλίου

Στο DRIVE που κυκλοφορεί από 17 Ιουλίου

Porsche 911 GT3, Peugeot 208 GTi, Škoda Octavia 1.6 TDI, Mercedes-Benz S500, Maserati Ghibli, Kia pro_cee’d GT… Ακόμα ένα σούπερ τεύχος με δεκάδες αποστολές στο εξωτερικό, αποκλειστικά θέματα και φορτωμένο με εκρηκτικά αυτοκίνητα.

Το νέο Golf GTI έρχεται με εξαιρετικές συστάσεις και μια τεχνολογική φαρέτρα πιο γεμάτη από ποτέ. Θα αντιμετωπίσει όμως δύο πολύ ισχυρούς αντιπάλους, τον προφανή στο πρόσωπο του Ford Focus ST κι έναν πιο σκληροπυρηνικό, την Toyota GT86. Όχι μόνο στο δρόμο, αλλά και στην πίστα των Μεγάρων.

Ταξιδεύουμε στη Γαλλία και στρίβουμε το νέο Peugeot 208 GTi στη θρυλική πίστα του Λε Μαν και την ξεχασμένη πια για τη Formula 1, αλλά εκπληκτική πίστα του Κλερμόν Φεράν.

Όπως δεν λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή, έτσι δεν λείπει και η Porsche από το DRIVE. Αυτή τη φορά είναι η πιο σκληροπυρηνική 911, ατμοσφαιρική, με 475 PS, με τετραδιεύθυνση και οδική συμπεριφορά που σου φέρνει δάκρυα στα μάτια. Σωστά καταλάβετε, η μόστρα μας στο εξώφυλλο, η νέα Porsche 911 GT3.

Το πόσο σημαντικό μοντέλο είναι το Octavia για τη Škoda φαίνεται από τη σημαντική αναβάθμιση του νέου μοντέλου σε όλους τους τομείς. Το νέο Οctavia με τον 1.600άρη ντίζελ των 105 PS μπαίνει στο μικροσκόπιο του Master Test και του Κλεάνθη  

Τα πιο διάσημα μονοθέσια σε 40 χρόνια ιστορίας της Formula 1 βρίσκονται στο Μουσείο Enzo Ferrari. Ο Μιχάλης Γεωργιάδης και ο Θανάσης Κουτσογιάννης πετάγονται μέχρι το Μαρανέλο και τα ξεσκονίζουν ένα προς ένα. Και καθότι μπόλικα, σε αυτό το τεύχος παρουσιάζουμε μονοθέσια και οδηγούς από το 1950 μέχρι το 1973.

Κατά τα λοιπά, οι δημοσιογράφοι του DRIVE οργώνουν τον κόσμο για να οδηγήσουν ό,τι πατά σε ρόδες. Από το πικάντικο Kia pro_cee’d GT με τoυς 204 PS στην Αυστρία, μέχρι τη νέα Mercedes-Benz S-Class στο Τορόντο. Και από την Τοσκάνη για τη νέα Maserati Ghibli μέχρι τη Μαγιόρκα για το νέο Toyota Auris Sports Touring. Και δεν τελειώνουμε εδώ… To επερχόμενο Audi A3 Sport Sedan 1.4 TFSI, το 3θυρο Leon SC 1.4 TSI FR, η «μικρή, αλλά θαυματουργή» BMW 114d, το Fiat 500 1.3 MJT Sport με τον «καλό» ντίζελ και VW Golf GTD, το ντίζελ GTI, και η κίτρινη Chevrolet Camaro SS Convertible που φέρνει ο Βασίλης Χαρίτος από την Ελβετία στην Ελλάδα είναι ακόμα μερικά κεντίδια στο καλύτερο ελληνικό περιοδικό αυτοκινήτου.

Και επειδή γνωρίζουμε και από χώματα, σκληρά ή λιγότερο σκληρά έως και ασφάλτινα, ο μάστορας του είδους Γιώργος Γαβάνας αναλαμβάνει να σας ξαναθυμίσει ότι υπάρχουν ακόμη τζιπ για σκληρό 4x4, όπως το Suzuki Vitara 1.9 DDiS που κάνουμε φύλλο και φτερό στο Super Test 4x4. Παίρνουμε μια γεύση από το άλλο, το μικρό Suzuki, το νέο SX4 που, αλλάζοντας κατηγορία, πήρε και το προσωνύμιο S-Cross. Και συνεχίζοντας με τα ορεκτικά έχουμε τα καινούργια ντίζελ BMW X3 2.0d και Opel Mokka 1.7 CDTI για να καταλήξουμε στο κυρίως πιάτο: Ford Kuga 1.6T AWD  ή Toyota RAV4 2.0; Όπως θα διαβάσετε στο τεύχος, η απάντηση δεν είναι και τόσο προφανής.

Στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος μας προτείνει μια καλή τοποθέτηση για κεφάλαιο €100.000 σε μετοχές Fiat Dino 2.400 Spider και για μινιατούρα (νέα στήλη) μας λέει για την Buick Y-Job της Anson που αξίζει όχι τόσο για την ποιότητα όσο για τη σπανιότητά της.

Και φυσικά πολύ ανάλυση Formula 1. Γιατί η Pirelli τα έκανε μαντάρα, τα φρένα των μονοθεσίων και πόσο επηρεάζουν την αεροδυναμική, η Brembo, τα λάστιχα από το Α έως το Ω.

Α… Και να μην το ξεχάσω. Στον τελευταίο αγώνα της σεζόν 2012 -13 του TheItalianJob Kart Championship, η ομάδα του DRIVE ανακηρύχθηκε πρωταθλήτρια έπειτα από μεγάλο συναγωνισμό και σκληρές μάχες.

Οι πιο πιστοί αναγνώστες από εσάς θα το έχετε παρατηρήσει. Το DRIVE μπορεί να δείχνει και να είναι περιοδικό για τους πυροβολημένους της αυτοκίνησης, αλλά από την άλλη είναι κι ένα βαθιά πολιτικό περιοδικό. Όσοι δεν το ξέρετε, θέσατε τον δάκτυλον επί τον τύπον των ήλων, διαβάζοντας τους εντιτοριαλάδες μας. Για τους columnists του DRIVE κάποιες εφημερίδες θα πλήρωναν αδρά.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube