BYD Ocean-M, εκρηκτικό πισωκίνητο χάτσμπακ με 300+ άλογα
Πισωκίνητο ηλεκτρικό GTI με 300+ ίππους και λιγότερα από €26 χιλιάρικα; «Ναι», λέει το BYD Ocean-M, αλλά στην Κίνα.
Ένας νέος ανταγωνιστής για τα Volkswagen ID.3 GTX και CUPRA Born VZ ξεπροβάλλει εξ Ανατολών. Πρόκειται για το BYD Ocean-M, το οποίο διαλαλεί ανερυθρίαστα τις σπορτίφ φιλοδοξίες του.
Ένα πρωτότυπο BYD Ocean-M παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου, μια προεπισκόπηση του ηλεκτρικού μοντέλου που θα κυκλοφορήσει αργότερα μες στη χρονιά.
Ένα εκρηκτικό ηλεκτρικό χάτσμπακ από την Κίνα βάζει στο μάτι τα αντίστοιχα μοντέλα του ομίλου VW
Αμφιβάλλουμε αν το BYD Ocean-M θα φοράει τόσο επιθετικό body-kit. Ίσως διατηρήσει τις θηριώδεις ζάντες, τα ελαστικά χαμηλού προφίλ και τα δισκόφρενα «ταψιά», αλλά δύσκολα θα έχει τόσο μεγάλη πίσω αεροτομή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BYD e2, αξιοπρεπέστατο ηλεκτρικό αλά ID.3 με μόλις €11.500
Κάτω από το κραυγαλέο αμάξωμα κρύβεται ένα χάτσμπακ μήκους περίπου 4,3 m που ματσάρει σε διαστάσεις κάμποσα ηλεκτρικά μοντέλα, Όπως το MG4, το Volkswagen ID.3 και το «αδελφό» Born, το Renault Mégane E-Tech Electric και το Smart #1.
Δεν έχουν ανακοινωθεί οι πλήρεις εχνικές λεπτομέρειες, αλλά γνωρίζουμε ότι το BYD Ocean-M θα χρησιμοποιεί μια νέα EV πλατφόρμα με κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος. Λογικά με την μπαταρία Blade της κινεζικής εταιρείας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τοπ στις πωλήσεις το BYD Atto 3! Σε ποια χώρα της ΕΕ;
Η πλατφόρμα πιστεύεται ότι είναι μια εξέλιξη της e-Platform 3.0 που συναντούμε στο crossover Atto 3, στη μπερλίνα Seal και στο SUV Seal U. Πιθανότατα θα ονομάζεται 4.0.
Το πιο ισχυρό πισωκίνητο ηλεκτρικό στην γκάμα της BYD είναι το μονοκινητήριο Seal των 313 ίππων. Εάν αυτός ο κινητήρας μεταφερθεί στο Ocean-M, το κινεζικό μοντέλο θα υπολείπεται κατά 13 μόλις ίππους από τα νέα ID.3 GTX και Born VZ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen ID.3 GTX, πισωκίνητο ηλεκτρικό GTI με 326 ίππους
Χωρίς αμφιβολία, το Ocean-M θα είναι επίσης διαθέσιμο σε πιο προσιτές και λιγότερο εστιασμένες στη γρήγορη οδήγηση εκδόσεις. Πιθανότατα με τον κινητήρα των 204 ίππων του Atto 3, πάλι σε αρμονικό ματσάρισμα με το ID.3.
Η BYD έχει επιβεβαιώσει ότι η διάθεση του Ocean-M στην Κίνα θα αρχίσει αργότερα μες στη χρονιά, με τιμή στην τοπική αγορά κάτω από €26.000. Προφανώς θα κοστίζει σημαντικά ακριβότερα αν καταφτάσει στην ευρωπαϊκή ήπειρο.