02.04.09, Λισαβόνα, Πορτογαλία. Η 3η γενιά του μεσαίου πολυμορφικού της Toyota θέλει να αποκτήσει τη δική της ξεχωριστή ταυτότητα και έχει κάθε λόγο να το πετύχει
Χωρίς το «Corolla» (ονομάζεται πλέον Verso και όχι Corolla Verso) στο όνομά του, το νέο μεσαίο πολυμορφικό της Toyota χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας του προηγούμενου μοντέλου και ολοκαίνουργιους συνδυασμούς κινητήρων-κιβωτίων (χειροκίνητα 6 σχέσεων και συνεχώς ματαβαλλόμενης σχέσης).
Οι διαστάσεις σε σχέση με το Corolla Verso έχουν αυξηθεί κατά 70 mm στο μήκος (4.440 mm) και 20 mm στο πλάτος (1.790), ενώ το μήκος παραμένει στα 1.620 mm.
Η παραπάνω αύξηση αντικατοπτρίζεται εκτός από την ευρυχωρία της καμπίνας (μεγαλύτερος χώρος για τα γόνατα στη 2η σειρά) και στο πορτμπαγκάζ με αναπτυγμένη η 3η σειρά καθισμάτων, το οποίο από τα 63 λίτρα έφτασε τα 155. Σημαντική βελτίωση έχει επίσης σημειωθεί στην ορατότητα και τη θέση οδήγησης, ενώ η αναδίπλωση της 3ης σειράς καθισμάτων είναι πιο εύκολη.
Πέντε ενήλικες θα βολευτούν με μεγάλη άνεση, μόνο που τα 484 λίτρα του χώρου αποσκευών των 5θέσιων μοντέλων (440 στα 7θέσια με 5θέσια διάταξη), δεν εντυπωσιάζουν. Τουλάχιστον η πρακτικότητα είναι υψηλή αφού οι θήκες αφθονούν.
Στην οδήγηση, το Verso θα το θυμάσαι για την καλή ποιότητα κύλισης, το ασφαλέστατο κράτημα αλλά και το άψογο σύστημα ελέγχου της ευστάθειας. Οδηγήσαμε την έκδοση 1.8 των 147 ίππων και την 1.6 των 132, με την πρώτη να είναι σαφώς πιο ολοκληρωμένη χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η δεύτερη χωλαίνει σε επιδόσεις. Ακόμα, το εξαιρετικό σε αίσθηση 6άρι κιβώτιο ρίχνει όχι μόνο την κατανάλωση αλλά και το θόρυβο από τον κινητήρα, με αποτέλεσμα να γίνεται αισθητός εκείνος από τον αέρα σε ταχύτητες ταξιδιού. Η σταθερότητα πάντως είναι άριστη ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική και τα φρένα εμπνέουν εμπιστοσύνη με την αίσθησή τους.
[blockquote]
Tι λέει το Drive
Ποντάρει εκεί που πρέπει, δηλαδή στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα της καμπίνας του, γι’ αυτό και αποτελεί ένα δυνατό παίχτη στην κατηγορία των μεσαίων πολυμορφικών.[/blockquote]
Χωρίς το «Corolla» (ονομάζεται πλέον Verso και όχι Corolla Verso) στο όνομά του, το νέο μεσαίο πολυμορφικό της Toyota χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας του προηγούμενου μοντέλου και ολοκαίνουργιους συνδυασμούς κινητήρων-κιβωτίων (χειροκίνητα 6 σχέσεων και συνεχώς ματαβαλλόμενης σχέσης).
Οι διαστάσεις σε σχέση με το Corolla Verso έχουν αυξηθεί κατά 70 mm στο μήκος (4.440 mm) και 20 mm στο πλάτος (1.790), ενώ το μήκος παραμένει στα 1.620 mm.
Η παραπάνω αύξηση αντικατοπτρίζεται εκτός από την ευρυχωρία της καμπίνας (μεγαλύτερος χώρος για τα γόνατα στη 2η σειρά) και στο πορτμπαγκάζ με αναπτυγμένη η 3η σειρά καθισμάτων, το οποίο από τα 63 λίτρα έφτασε τα 155. Σημαντική βελτίωση έχει επίσης σημειωθεί στην ορατότητα και τη θέση οδήγησης, ενώ η αναδίπλωση της 3ης σειράς καθισμάτων είναι πιο εύκολη.
Πέντε ενήλικες θα βολευτούν με μεγάλη άνεση, μόνο που τα 484 λίτρα του χώρου αποσκευών των 5θέσιων μοντέλων (440 στα 7θέσια με 5θέσια διάταξη), δεν εντυπωσιάζουν. Τουλάχιστον η πρακτικότητα είναι υψηλή αφού οι θήκες αφθονούν.
Στην οδήγηση, το Verso θα το θυμάσαι για την καλή ποιότητα κύλισης, το ασφαλέστατο κράτημα αλλά και το άψογο σύστημα ελέγχου της ευστάθειας. Οδηγήσαμε την έκδοση 1.8 των 147 ίππων και την 1.6 των 132, με την πρώτη να είναι σαφώς πιο ολοκληρωμένη χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η δεύτερη χωλαίνει σε επιδόσεις. Ακόμα, το εξαιρετικό σε αίσθηση 6άρι κιβώτιο ρίχνει όχι μόνο την κατανάλωση αλλά και το θόρυβο από τον κινητήρα, με αποτέλεσμα να γίνεται αισθητός εκείνος από τον αέρα σε ταχύτητες ταξιδιού. Η σταθερότητα πάντως είναι άριστη ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική και τα φρένα εμπνέουν εμπιστοσύνη με την αίσθησή τους.
[blockquote]
Tι λέει το Drive
Ποντάρει εκεί που πρέπει, δηλαδή στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα της καμπίνας του, γι’ αυτό και αποτελεί ένα δυνατό παίχτη στην κατηγορία των μεσαίων πολυμορφικών.[/blockquote]