Test drive: Renault Captur Eco-G 100, (υγρ)αεριωθούμενος ταξιδευτής

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, (υγρ)αεριωθούμενος ταξιδευτής

Ολοκαίνουργιο εμπρός και με αρκετές τεχνικές και τεχνολογικές προσαρμογές ο ανασχεδιασμό του Renault Captur 2. Αποφασισμένο να παραμείνει σημείο αναφοράς με την ποικιλία της γκάμας, στην έκδοση bi-fuel Eco-G μεγαλώνει και κατά 8 lt το ρεζερβουάρ του LPG.

Mε ιστορία που ξεκινά από το 2013 και πωλήσεις που ξεπερνούν τις 2.000.000 μονάδες, το Renault Captur είναι ένα από τα επιτυχημένα B-SUV.

Η συγκεκριμένη κατηγορία πετυχαίνει δυνατά νούμερα σε όλην την Ευρώπη να συνεχίζει κατέχει τα σκήπτρα στις πωλήσεις στην Ελλάδα με μερίδιο σχεδόν 31%. Στην αγορά μας όμως, δυστυχώς για τον Ρόμβο, το Captur με μόλις 314 πωλήσεις στο 8μηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου βρίσκεται κάτω από τη μέση στη κατάταξη πωλήσεων. Το 2023 τα πήγε καλύτερα, αλλά και πάλι δεν ξέφυγε από τη μέση της κατάταξης: 994 αυτοκίνητα με μερίδιο 2,77% στην κατηγορία.  Κι αυτό διότι ήταν ακριβό.

To Renault Captur διπλού καυσίμου είναι ιδανικός ταξιδιάρης σύντροφος. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά δεν βάζει φωτιά και στην τσέπη

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Μακρύτερο από ένα Clio κατά 19 cm (4,24 m έναντι 4,05 m), το νέο Captur φαίνεται να είναι ιδανικό για μια μικρή οικογένεια και με εγνωσμένη την πολυχρηστικότητά του έναντι του σουπερμίνι του Ρόμβου.

Η ελληνική αντιπροσωπεία λοιπόν, επί τη ευκαιρία της ανανέωσης, προχώρησε σε δραστική μείωση της τιμής του πιο ενδιαφέροντος χρηστικά Captur, αυτό του διπλού καυσίμου Eco-G 100. Έτσι η TEOREN κατέβασε την τιμή εισόδου αυτής της έκδοσης από τις €23.810 στις €21.950. Σχεδόν δύο χιλιάρικα...  

Η Renault προχωρώντας στην ανανέωση του μέσου ζωής του Captur επέλεξε να ξεπεράσει αυτό που συνηθίζουμε να ονομάζουμε «facelift» και προχώρησε σε μια μείζονος σημασίας και έκτασης ανανέωση. Και εξηγούμαστε. Καθώς ο Ρόμβος ετοιμάζεται να λανσάρει τα νέα Rafale και Symbioz, έπρεπε και το Captur να υιοθετήσει τη σχεδιαστική γλώσσα των νέων μοντέλων για να μην δείχνει παράταιρο όσον αφορά το οικογενειακό ύφος. Έτσι το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας ξεκίνησε δημιουργώντας αρχικά μια νέα μάσκα που στο κέντρο της δεσπόζει το νέο σήμα της Billancourt. Στη συνέχεια τοποθέτησε το καπό πιο ψηλά και σε οριζόντια θέση δίνοντας έναν πιο επιθετικό αέρα στο αυτοκίνητο.

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Στο αισθητικό επίπεδο, η ανανέωση του Renault Captur είναι βαθύτερη. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει για την επιθετικότητά του. Πίσω, οι αλλαγές είναι σαφώς λιγότερο έντονες απ' ό,τι εμπρός, με τα φώτα σχήματος μπούμερανγκ να παραμένουν. Αλλά πλέον είναι διαφανή.

Καινούργιος είναι και ο προφυλακτήρας με τις όμορφα τοποθετημένες εισαγωγές αέρα για την ψύξη του μοτέρ και των φρένων, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα νέα φώτα LED και τα επίσης όμορφα κάθετα τοποθετημένα φώτα ημέρας. Με άλλα λόγια, όλο το εμπρός μέρος του Captur είναι ένα άλλο αυτοκίνητο!

Αλλά και στο πίσω μέρος έχουμε έναν νέο προφυλακτήρα, φώτα LED και έναν μεγάλο λογότυπο που ξεχωρίζει από μακριά, και στην πλούσια έκδοση Techno που δοκιμάζουμε, έχουμε να κάνουμε με 18άρες αλουμινένιες ζάντες με ακτίνες που θυμίζουν λεπίδες. Την εικόνα συμπληρώνουν οι πλαστικές προεκτάσεις που ντύνουν τους θόλους των τροχών και τα εμπρός φτερά και εκτείνονται στα μαρσπιέ.

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Τέλος η Renault προσφέρει στο νέο Captur μια ανανεωμένη χρωματική παλέτα με 14 συνδυασμούς και δυνατότητα διχρωμίας, με τη λίστα των έξτρα αξεσουάρ να περιλαμβάνει πλευρικά μαρσπιέ, κοτσαδόρο, σχάρα ποδηλάτων κ.ά.

Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι ακόμη καλύτερα. Εδώ την παράσταση κλέβει το νέο σύστημα πολυμέσων OpenR link που έχουμε γνωρίσει στο Austral. Μια μεγάλη, κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 10,4 ιντσών με εξαιρετική ανάλυση ενσωματώνει το λογισμικό της Google, πιο διαισθητικό και αποκριτικό, ενώ συνδέεται πλέον ασύρματα και με Apple CarPlay. 

Οδηγικές ρυθμίσεις, εσωτερική ατμόσφαιρα, προηγμένος φωνητικός έλεγχος, πλοήγηση με Google Maps αλλά και πρόσβαση στο κατάστημα εφαρμογών της αμερικανικής φίρμας με κατάλογο προσαρμοσμένο για τη Renault για χρήση στο αυτοκίνητο, τα πάντα λειτουργούν με συνέπεια, αναβιβάζοντας το Captur στην κορυφαία θέση για τον τομέα αυτόν στην κατηγορία.

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το εσωτερικό του Captur ενσωματώνει ό,τι πιο σύγχρονο με το νέο σύστημα πολυμέσων OpenR Link να κλέβει την παράσταση. Το σύστημα λειτουργεί με το λογισμικό της Google και έχει πρόσβαση στο κατάστημα εφαρμογών της αμερικανικής φίρμας με κατάλογο προσαρμοσμένο για τη Renault. Τα περιστροφικά χειριστήρια κάτω από την οθόνη έχουν εξαφανιστεί, δημιουργώντας χώρο αποθήκευσης, αλλά εξακολουθεί να είναι δυνατή η διαχείριση του κλιματισμού χρησιμοποιώντας τα κουμπιά στο πάνελ στη βάση της.

Παρά την εξαφάνιση των μεγάλων στρογγυλών κουμπιών που ήταν τοποθετημένα στο προηγούμενο μοντέλο κάτω από την οθόνη, η Renault δεν έχει ενδώσει στο «όλα στην οθόνη αφής». Έτσι εξακολουθούμε να βρίσκουμε φυσικά πλήκτρα που επιτρέπουν τη ρύθμιση του κλιματισμού (βαντιλατέρ και θερμοκρασία) χωρίς να χρειάζεται να πάρεις τα μάτια σου από τον δρόμο. Έτσι μάλιστα, δημιουργείται κι ένας πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος. Επίσης καλή επιλογή είναι το κουμπί «My Safety» αριστερά στο ταμπλό που σου επιτρέπει να απενεργοποιήσεις με δύο «κλικ» τα βοηθήματα οδήγησης που έχεις προ-επιλέξει. Κύριοι κατασκευαστές για πάρτε παράδειγμα!

Ο πίνακας οργάνων είναι και αυτός ψηφιακός, με οθόνη 7 ιντσών. Παρά το γεγονός ότι έχει καλή ανάλυση, τα γραφικά του δεν είναι και τόσο εντυπωσιακά. Για παράδειγμα το στροφόμετρο είναι μια λεπτή μπάρα που δεν είναι και τόσο ευανάγνωστη. Ωστόσο ο πίνακας ενσωματώνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι και το μόνο που του προσάπτουμε είναι πως έχει περιορισμένες επιλογές εξατομίκευσης.

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Στάνταρ η 7άρα ψηφιακή οθόνη των οργάνων με σχετικά περιορισμένη δυνατότητα διαμόρφωσης. Το ακριανό κουμπί στην τριπλέτα αριστερά από το τιμόνι είναι το «My Personal Safety» που σου επιτρέπει να απενεργοποιήσεις ορισμένα ενοχλητικά ADAS, όπως η ειδοποίηση της υπέρβασης ορίου ταχύτητας.

Επίσης να σημειώσουμε ότι ο χάρτης πλοήγησης μπορεί πλέον να καταλάβει ολόκληρο τον χώρο του καντράν, όταν προηγουμένως αρκείτο σε ένα απλοποιημένο γραφικό στη μέση της οθόνης. Την εικόνα συμπληρώνει μια θέση για το κινητό τηλέφωνο με επαγωγική φόρτιση και μπόλικες θέσεις για μικροαντικείμενα, όπως και τέσσερις θύρες USB-C, δύο για τους εμπρός και άλλες δύο για τους πίσω επιβάτες.

Η έμφαση στην καμπίνα δίνεται στα ανακυκλωμένα υλικά, ιδιαίτερα ως αντικατάσταση του δέρματος, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι μειώνεται σαφώς η απτή ποιότητα, κυρίως γύρω από τα πάνελ των θυρών και χωρίς φανταχτερά στοιχεία. Το δεύτερο από την κορυφή πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού «Techno» στο Eco-G 100 που είχαμε στα χέρια μας, αναδεικνύει παραπάνω αυτά τα πιο «υπεύθυνα» υλικά μέσω πιο οικολογικών υφασμάτων. Iδιαίτερα sτον ουρανό, δίνοντας τελικά ένα πιο συνεκτικό και λιγότερο «θαμπό» φινίρισμα.

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η ποιότητα των υλικών είναι καλή, τα σκληρά πλαστικά μπόλικα και η συναρμογή της καμπίνας ποιοτική. Καλή πλευρική στήριξη από τα άνετα καθίσματα. Η έκδοση Eco-G διατίθεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο σασμάν του οποίου ο λεβιές δεν είναι υπόδειγμα λειτουργίας: Μεγάλες διαδρομές και κάποιες φορές σκαλώνει.  

Ακόμη τα σκληρά πλαστικά (όπου αυτά υπάρχουν) είναι καλής ποιότητας με μόνη εξαίρεση την επιλογή της Renault να τοποθετήσει ψηλά στις εμπρός πόρτες σκληρό πλαστικό ενώ στην προηγούμενη έκδοση είχε αφρώδεις επενδύσεις.

Τέλος, σε ό,τι αφορά στους χώρους το Renault Captur υπακούει στις επιταγές της κατηγορίας του. Ο διαθέσιμος χώρος για τους πίσω είναι πολύ καλός, τόσο για τα πόδια όσο και πάνω από το κεφάλι. Τέσσερα άτομα θα ταξιδέψουν άνετα με τον πέμπτο να αποτελεί επιλογή για μικρότερες διαδρομές. Σε αυτό βοηθά και το συρόμενο πίσω κάθισμα κατά 16 cm. Με τον χώρο αποσκευών να μπορεί να κερδίσει 132 lt, διαμορφoύμενος από τα 396 στα 528 lt με το πίσω κάθισμα τραβηγμένο τέρμα εμπρός. Άλλη μια αλλαγή αφορά το ντουλαπάκι του συνοδηγού που το άνοιγμά τους έπαψε να είναι συρταρωτό, επιλέγοντας ένα κλασικό πορτάκι.

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Μάλλον σπάνιο στην κατηγορία, ακόμη και στα premium, το συρόμενο πίσω κάθισμα είναι στάνταρ στο Captur -και βαρύ στον χειρισμό. Με το κάθισμα τέρμα πίσω, ο χώρος είναι επαρκής ακόμα και για τα ψηλά αναστήματα και το ίδιο το κάθισμα άνετο. Το πορτμπαγκάζ έχει ικανοποιητική χωρητικότητα, διπλό δάπεδο, αλλά και ψηλό κατώφλι φόρτωσης.

Αν η επίσκεψη στο βενζινάδικο είναι κάτι που δεν σου αρέσει, στο Captur Eco-G 100 θα βρεις τον απόλυτο σύμμαχό σου. Το γαλλικό B-SUV φορά τον 3κύλινδρο 1.000άρη τούρμπο διπλού καυσίμου (βενζίνη-υγραέριο). Και αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm όταν λειτουργεί με υγραέριο, και 90 PS και 160 Nm όταν λειτουργεί με βενζίνη. Αυτά τα δέκα παραπάνω άλογα και κυρίως τα 10 Nm περισσότερης ροπής, διαθέσιμης μάλιστα 750 rpm χαμηλότερα, κάνουν αισθητή διαφορά στο Captur που είναι σαφώς βαρύτερο από ένα Clio ή ένα Dacia Sandero ECO-G.

Την κίνηση με υγραέριο έρχεται να υποστηρίξει ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ κατά 8 lt, φτάνοντας πλέον στα 40 λίτρα. Που σημαίνει πως με την τιμή του LPG στα €0,8/lt, η δεξαμενή γεμίζει περίπου με 35 ευρώ. Το ρεζερβουάρ βενζίνης παρέμεινε ως είχε, στα 48 λίτρα.

Εμείς μετρήσαμε μέση κατανάλωση LPG 8,1 lt/100km, ενώ με τη βενζίνη 6,7 lt/100 km. Αν κάνουμε τις πράξεις, είχαμε μια συνολική αυτονομία 1.209 km: 493 με LPG και 716 με βενζίνη.

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Στις στροφές, το περιθώριο πρόσφυσης είναι μεγάλο και η κλίση του αμαξώματος από περιορισμένη μέχρι αποδεκτή.

Αυτά σε συνθήκες που είχαν μπόλικο (σχεδόν 50%) αυτοκινητόδρομο. Το αναφέρουμε διότι μέσα στην πόλη μετρούσαμε κατανάλωση LPG 10,2 lt/km, που σημαίνει πως πέφτει αντίστοιχα και η αυτονομία. Σε κάθε περίπτωση τα 1.000+ km είναι ένας εφικτός στόχος.

Να πούμε εδώ πως το ρεζερβουάρ του LPG είναι τοποθετημένο χώρο της ρεζέρβας, είναι κατασκευασμένο από ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής και διαθέτει όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας.

Αυτά είναι τα καλά νέα. Τα όχι και τόσο καλά έχουν να κάνουν με τις επιδόσεις. Το Captur αν κινείται με LPG φτάνει τα 100 km/h από στάση σε 13” και η τελική ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 173 km/h. Οι αντίστοιχες τιμές με τη βενζίνη είναι 14,3” και 168 km/h.

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Ο 3κύλινδρος τούρμπο σε κανονικές συνθήκες κίνησης δείχνει και πρόθυμος και ζωντανός. Ειδικά αν έχεις επιλέξει το πρόγραμμα Sport (εδώ η κατανάλωση ανεβαίνει), στο οποίο αλλάζει το βάρος του τιμονιού, η απόκριση του γκαζιού αλλά και η χρωματική απόχρωση στον πίνακα οργάνων. Υπάρχουν ακόμη τρία προγράμματα τα Comfort, Eco και το προσωπικά εξατομικεύσιμο MySense. 

Αρωγός στην θετική αίσθηση το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με την πυκνή κλιμάκωση των τεσσάρων πρώτων σχέσεων και την πιο «overdrive» των υπόλοιπων δύο. Να σημειώσουμε πως ο κινητήρας ξεκινά πάντα με τη βενζίνη και μόλις έρθει στην επιθυμητή θερμοκρασία γυρίζει σε LPG. O οδηγός μπορεί να επιλέξει το καύσιμο που επιθυμεί από ένα διακόπτη αριστερά από το τιμόνι.

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Ιδανικό για μακρινά ταξίδια, το Captur θα σε ταξιδέψει άνετα, οικονομικά και με περισσή ασφάλεια. Δεν θέλεις κάτι άλλο από ένα κατά βάση οικογενειακό αυτοκίνητο.

Οι τεχνολογικές βελτιώσεις φαίνονται λιγότερες από τις αισθητικές. Η Renault ωστόσο ανακοινώνει ότι έχει ρυθμίσει διαφορετικά το πλαίσιο, με στόχο την αύξηση της οδηγικής απόλαυσης και τη μείωση της κλίσης στις στροφές, διατηρώντας παράλληλα την άνεση. Κάτι που επετεύχθη, όπως λέει η Billancourt, με νέες ρυθμίσεις στα αμορτισέρ, ανανεωμένη γεωμετρία εμπρός άξονα, καθώς και νέα βαθμονόμηση του ηλεκτρικού τιμονιού.

Το αιχμηρό πλαίσιο όμως, επωφελείται από νέες ρυθμίσεις στον εμπρός άξονα, υιοθετώντας και ελατήρια τέρματος εκτός από τα κύρια. Μάλιστα, το γαλλικό B-SUV είναι από τα πιο δυναμικά της κατηγορίας στις στροφές χωρίς να υποβαθμίζεται (πολύ) η άνεσή του. Οι 18άρες ζάντες Black Hole με λάστιχα 215/55 του Techno δοκιμάσαμε έχουν κι αυτές ευθύνη σε αυτό το «πολύ». 

Η Renault ήθελε να πετύχει τη χρυσή τομή σε όλες τις συνθήκες, με ένα Captur που να είναι ούτε πολύ σκληρό ούτε πολύ μαλακό. Ευτυχώς πάντως, απέφυγε να έχει και τα δύο μέρη δυσαρεστημένα, όπως συμβαίνει συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις. Όσο για νέα βαθμονόμηση του τιμονιού αυτή περνά απαρατήρητη, αλλά διατηρώντας την ακρίβειά του όποια οδηγική ρύθμιση κι αν διαλέξεις.

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η οδική συμπεριφορά του Captur Eco-G 100 παραμένει πολύ ασφαλής με περισσότερο δυναμικά χαρακτηριστικά από άνεσης, παρόλο που το μοτέρ δεν βοηθά. Υιοθετώντας πάντως ρευστή οδήγηση, παραμένει ιδιαίτερα ευχάριστο στην οδήγηση, ακολουθώντας με κέφι τον στρωτό ρυθμό.

Εάν το όφελος που παρέχεται από τις παραπάνω βελτιώσεις παραμένει δύσκολο να ποσοτικοποιηθεί όταν βρίσκεσαι στο τιμόνι του Captur, εμείς θα πούμε ότι το αυτοκίνητο διαθέτει τελικά καλό συμβιβασμό μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Κάτι που εξάλλου το ξέραμε και από το προηγούμενο μοντέλο: Το τιμόνι είναι ακριβές, ο εμπρός άξονας βρίσκεται σε εγρήγορση και πρέπει πραγματικά να πιέσεις το αυτοκίνητο σε έναν δρόμο με στροφές για να νιώσεις την υποστροφή. 

Το Renault Captur δεν είναι όμως το αυτοκίνητο που θα το επιλέξεις για να το στύβεις. Αλλά για να κάνεις άνετα και ασφαλή οικογενειακά (ή παρεΐστικα) ταξίδια. Και εκεί τα καταφέρνει καλύτερα. McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω ισορροπούν καλά ανάμεσα στο φιλτράρισμα των κακοτεχνιών του δρόμου και της σταθερότητας. Με έμφαση στη δεύτερη. Εξ ου και το αυτοκίνητο δεν είναι το μαγικό χαλί που ευαγγελίζεται η Renault. Με την ηχομόνωση όμως, να αφήνει έξω από την καμπίνα τους ενοχλητικούς θορύβους. Ετσι, ο αυτοκινητόδρομος είναι το στοιχείο του Captur Eco-G 100, εκεί όπου ξεδιπλώνει όλες του τις αρετές και τα πάει καλύτερα η ανάρτησή του. 

Test drive: Renault Captur Eco-G 100, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Με τιμή που ξεκινά από τις €21.950, το Renault Captur διπλού καυσίμου αποτελεί οικονομικό δέλεαρ για τον αγοραστή της κατηγορίας που ιεραρχεί ψηλά το χαμηλό κόστος χρήσης.

Tην ίδια ώρα τα φρένα είναι αποτελεσματικά, ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας όπου έχουμε και πίσω δίσκους -αυτό συμβαίνει μόνον στην έκδοση Techno του Εco-G με τις βασικές Evolution και Evolution Plus έχουν ταμπούρα. 

Αν κινείσαι σε δρόμο της περιφέρειας και θελήσεις να πας λίγο πιο σβέλτα, θα διαπιστώσεις λογική κλίση, ψηλό περιθώριο πρόσφυσης, με το κοντό στις τέσσερις πρώτες σχέσεις σασμάν να αντισταθμίζει την έλλειψη δύναμης από το μοτέρ. Το τελευταίο αν ζοριστεί θα φωνάξει με τον χαρακτηριστικό 3κύλινδρο ήχο, αλλά όχι τόσο ώστε να σε ενοχλήσει.

To Captur διπλού καυσίμου είναι ιδανικός ταξιδιάρης σύντροφος. Υπολείπεται σε επιδόσεις που σημαίνει πως δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά δεν βάζει φωτιά και στην τσέπη. Την ίδια στιγμή έχει για τα δεδομένα της κατηγορίας του καλή τιμή αγοράς που γίνεται καλύτερη στο άκουσμα με το διπλό καύσιμο. Που στην έκδοση Evolution με επαρκές επίπεδο εξοπλισμού ξεκινά από τις €21.950. 

Τιμή που συμπληρώνεται από πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και τρία χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Στα συν μια σουίτα από ό,τι πιο σύγχρονο σε συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και το νέο σύστημα πολυμέσων OpenR Link και κάπως έτσι έχουμε να κάνουμε με μια από τις πιο πλήρεις προτάσεις στην δημοφιλή κατηγορία των B-SUV. 

Renault Captur Eco-G 100

Τι λέει το DRIVEΤο μοτέρ Eco-G 100 είναι ό,τι πιο οικονομικό σε ένα κατά τα άλλα B-SUV αναφοράς, εκσυγχρονισμένο και φρέσκο. Με τη βασική έκδοση Evolution να καλύπτει τους περισσότερους καταναλωτές. 
Τιμή  Από €21.950
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαΚινητήρας  999 cc διπλού καυσίμου (βενζίνης και LPG, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, ψεκασμός, τούρμπο, ιντερκούλερ, κίνηση εμπρός, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
Απόδοση με LPG100 PS @ 4.600-5.000 rpm, 170 Nm/2.000-3.500 rpm
Απόδοση με βενζίνη90 PS @ 4.800-5.000 rpm και 160 Nm @ 2.100-3.750 rpm
Διαστάσεις4.239 x 1.797 x 1.575 mm
Χώρος αποσκευών396/528-1.275 lt
Βάρος1.279 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h με LPG13,0" 
0-100 km/h με βενζίνη14,3"
0-400 m με LPG19,0"
0-400 m με βενζίνη19,7"
0-1.000 m  με LPG34,6"
0-1.000 m με βενζίνη36,1"
Τελική ταχύτητα με LPG173 km/h 
Τελική ταχύτητα με βενζίνη168 km/h 
Μέση κατανάλωση*8,1 lt/100km (LPG) - 6,7 lt/100 km (βενζίνη)
Εκπομπές CO2120-121 g/km (LPG) και 137-138 g/km (βενζίνη)
Μετρήσεις κατασκευαστή, *μετρήσεις DRIVE
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube