Test drive: Νέο Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI

Test drive: Νέο Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI

Ο νέος 1.6 CDTI, εκτός από αθόρυβος, συμπληρώνει ιδανικά ένα εξαιρετικό οικογενειακό, με αξιοπρεπείς επιδόσεις και χαμηλό λειτουργικό/πάγιο κόστος.

Τώρα, μάλιστα! Η Opel μας παρουσιάζει περήφανα και με τη βοήθεια του Zafira Tourer τον ολοκαίνουργιο 1.600άρη ντίζελ κινητήρα της.

Σε οποιοδήποτε Opel με τον 1.700άρη CDTI των 130 ίππων, η φασαρία του κινητήρα ήταν ενοχλητική. Στο Zafira Tourer με τον ολοκαίνουργιο 1.600άρη CDTI και πάλι ο θόρυβος σου κάνει εντύπωση. Τώρα όμως με την απουσία του.

Τεχνολογία κορυφής
Εξ ολοκλήρου αλουμινένιος άρα κι ελαφρύς, ο 1.6 CDTI με τη βοήθεια προηγμένης τεχνολογίας έχει απόλυτα ακριβή έλεγχο κάθε παραμέτρου της καύσης. Αυτό μεταφράζεται σε υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση. Επιπλέον, η Opel υποστηρίζει ότι χάρη στον ψεκασμό ουρίας και νερού στα καυσαέρια, τα οξείδια του αζώτου είναι σε επίπεδο βενζινοκινητήρα.

Το μοτέρ είναι ιδιαίτερα αθόρυβο και πολιτισμένο, με 32,6 kgm ροπής στις 2.000 rpm και μεστό τράβηγμα μετά τις 1.600 rpm. Πιο χαμηλά δε σκορτσάρει, προτιμά όμως ένα κατέβασμα με το λεβιέ που απλώς ικανοποιεί. Με 1.730 κιλά στο τσεπάκι, τα 11,6 sec για τα 0-100 km/h δεν τα λες άσχημα, οι ρεπρίζ είναι ανθρώπινες ακόμα και με όλες τις θέσεις κατειλημμένες, ενώ τα φρένα κορυφαία. Η μαλακή ανάρτηση είναι άνετη και παράλληλα σβήνει γρήγορα τις ταλαντώσεις του αμαξώματος ανεξάρτητα από το φορτίο του.

Ησυχία στη γαλαρία
Σε συνδυασμό με την πολύ αθόρυβη κύλιση, ακόμα και οι πίσω-πίσω δεν καταλαβαίνουν την πραγματική ταχύτητα και τελικά ταξιδεύεις σβέλτα καίγοντας το πολύ 6,5 lt/100 km.

Εξαιρετικά δηλαδή για ένα MPV που είναι είτε υπέρ-άνετο 5θέσιο με θήκες παντού και πορτμπαγκάζ 710 λίτρων είτε 7θέσιο -με ελάχιστο πορτμπαγκάζ. Οι δύο έξτρα θέσεις δεν είναι ό,τι καλύτερο για ενήλικους, αλλά θα περάσει τουλάχιστον 2ωρο μέχρι να ακούσεις «πιάστηκα».

Τα 27.920 ευρώ δεν είναι λίγα. Αφενός όμως ο εξοπλισμός είναι καλός, αφετέρου 1.600άρης ανταγωνισμός με τέτοιες επιδόσεις και 98 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, δεν υπάρχει.

Τι λέει το DRIVE
Ο 1.6 CDTI δίνει τις αξιοπρεπείς επιδόσεις και τα χαμηλά λειτουργικά/πάγια κόστη που συμπληρώνουν ιδανικά την εικόνα ενός ονειρικού οικογενειακού.
Τιμή από € 26.490 (με απόσυρση και προσφορά)
Τεχνολογία 1.598 cc, i4, 4v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, common rail, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 136 PS/4.000 rpm, 32,6 kgm/2.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, κίνηση εμπρός
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,6”
0-120 km/h 16,8”
0-140 km/h 23,7”
0-160 km/h 34,7”
0-400 m 18,0”
0-1.000 m 33,1”
30-50 km/h (3η) 4,3”
50-80 km/h (4η) 6,8”
80-110 km/h (5η) 8,3””
110-140 km/h (6η) 13,0”
Τελική ταχύτητα 193 km/h
100-0 km/h 45,8 m
Μέση κατανάλωση 6,8 lt/100 km
Εκπομπές CO2 109 g/km
Διαστάσεις 4.656 x 1.884 x 1.685 mm
Βάρος 1.730 kg
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube