Test drive: Lynk & Co 01, το μέλλον στη χρήση του αυτοκινήτου

Test drive: Lynk & Co 01, το μέλλον στη χρήση του αυτοκινήτου

Η νιόφερτη στη Γηραιά Ήπειρο Lynk & Co, έφτασε και στην Ελλάδα. Με πρώτο δείγμα το επαναφορτιζόμενο υβριδικό SUV, Lynk & Co 01, φιλοδοξεί να ταράξει την αγορά, προσφέροντας νέες φόρμουλες χρήσης. Ιδιοκτήτης ή χρονομισθωτής; Αργότερα και ενοικιαστής;

Lynk & Co 01! Όσο κι αν φαίνεται ή ακούγεται περίεργο, πρόκειται για μοντέλο αυτοκινήτου. Κι αν το όνομα θυμίζει περισσότερο εφαρμογή για κινητό ή υπηρεσία υψηλής τεχνολογίας, να ξέρετε ότι πέσατε πολύ κοντά. 

Η νεανική μάρκα του κινεζικού Ομίλου Geely (Volvo, Polestar, Lotus, Proton), η Lynk & Co, έχει λανσάρει εμπορικά το 01 από την άνοιξη του ’21 στην Ευρώπη. Και πρόκειται για το πρώτο της φιλόδοξο και τεχνολογικά προηγμένο PHEV, βασισμένο σε μια πλατφόρμα που δεν μας είναι άγνωστη. Πρόκειται για την CMA, την ίδια πάνω στην οποία πατούν το Volvo XC40 (και το Polestar 2) και σχεδιάστηκε από τον πρώην σχεδιαστή της Volvo, Peter Horbury.

Και μόνο για την ποιότητα του πληθωρικού εξοπλισμού που ορίζει την premium εμπειρία πίσω από το τιμόνι, το Lynk & Co 01 αξίζει τα λεφτά του -και την προσοχή μας

Test drive: Lynk & Co 01, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το Lynk & Co 01 αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια στα τεστ του Euro NCAP με τα στάνταρ του 2021: 96% για την προστασία ενηλίκων, 87% για τα παιδιά, 71% για τους πεζούς και 81% για τα οδηγικά βοηθήματα.

Αλλά όπως πολύ καλά βλέπετε, πρόκειται μόνο για την πλατφόρμα. Με το Lynk & Co 01 να προτάσσει τη δική του, αυθεντική σχεδίαση με τα διογκωμένα φανάρια στο επάνω μέρος του καπό να είναι το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό.

Στα μάτια μας, η εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση του Lynk & Co 01 αναφέρεται σημειακά σε πολλά μοντέλα: Ford, Kia, Porsche, Audi… Τι σημαίνει αυτό; Πως πέρα από τον υποβλητικό σχεδιασμό, η ταυτότητα του μοντέλου, ως εκ τούτου και της φίρμας, δεν έχουν δημιουργήσει ακόμη μια δική τους ταυτότητα. Κάτι όμως που δεν εμποδίζει το 01 ως τελικό σχέδιο να είναι επιτυχημένο, με το όνομά του να εμφανίζεται επτά (!) φορές πάνω στο αυτοκίνητο.

Test drive: Lynk & Co 01, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Υπάρχει ένα συνονθύλευμα αισθητικού ετεροπροσδιορισμού, με το τελικό αποτέλεσμα όμως να είναι επιτυχημένο, αν και χωρίς ταυτότητα.

To Lynk & Co 01 που μας έδωσαν ήταν σε χρώμα Onyx Black (το άλλο χρώμα είναι το μπλε), ενισχυμένo με μπλε ελεκτρίκ στο περίγραμμα των παραθύρων, στη μάσκα και στις ζάντες. Με διαστάσεις 4,54 m σε μήκος, 1,85 σε πλάτος και 1,68 m σε ύψος, τοποθετείται στην κατηγορία των κόμπακτ ή C-SUV. Οπότε, ικανό για μακρινές αποστάσεις και ταυτόχρονα ικανοποιητικά προσαρμοσμένο στο αστικό περιβάλλον. Με τα εξωτερικά φινιρίσματα να είναι σε κάθε περίπτωση πολύ καλά, ανταποκρινόμενα στις premium φιλοδοξίες της Lynk & Co.

Το Lynk & Co 01 παραμένει μεν καινούργια ποσότητα βλέποντάς το απ’ έξω, αλλά τα σωθικά του μας είναι επίσης οικεία καθώς αποτελούν παρελκόμενα της Compact Modular Architecture. Με το κινεζικό plug-in hybrid να φορά το σύστημα κίνησης του Volvo XC40 Recharge ή για να μην μπερδευτείτε του T5 Twin Engine Recharge. Δηλαδή έναν 3κύλινδρο 1.500άρη βενζινοκινητήρα τούρμπο με 180 άλογα και έναν ηλεκτροκινητήρα με 82 ίππους. Με τον τελευταίο να βρίσκεται σε άμεση επαφή με ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο περνά όλη τη ροπή στους εμπρός τροχούς.. Με το σασμάν να έχει τελικά να διαχειριστεί 425 Nm .

Test drive: Lynk & Co 01, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Μεταξύ των άλλων ιδιαιτεροτήτων του 01, η τυπικά ψηλή θέση οδήγησης ενός SUV σου επιτρέπει να βλέπει αφ' υψηλού τα φώτα αλά Nissan Juke. Με τη διαφορά ότι εδώ είναι επίσης ορατά τα φώτα ημέρας και τα φλας. Οπότε τα δεύτερα δεν τα ξεχνάς με τίποτα, μιας και το ηχητικό «τακ τακ» ίσα που ακούγεται.

Στον δρόμο, το παραπάνω πακέτο μεταφράζεται σε καλές επιδόσεις, μεταξύ άνεσης και απόκρισης. Και παρά τα 1.879 κιλά του, το 01 δείχνει ζωηρό όταν προσπερνά κι όταν τους ζητάς μεστές ρεπρίζ. Οι αλλαγές ταχυτήτων στο κιβώτιο είναι ανεπαίσθητες σε όλες τις περιστάσεις και μόνο με δυνατό φρενάρισμα καταλαβαίνεις ότι το σασμάν κατεβάζει, κάτι απολύτως φυσιολογικό.

Όσον αφορά την ηλεκτρική αυτονομία με οδηγική ρύθμιση «Pure», η Lynk & Co δίνει 69 km. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η μπαταρία του 01 είναι μεγάλη, με ωφέλιμη χωρητικότητα 14,1 kWh και 17,6 kWh μικτή. Εμείς πάντως, αποκλειστικά με αστική χρήση, χωρίς αυτοκινητόδρομο πόλης αλλά με φουλ κλιματισμό λόγω ημερών, τσίμα τσίμα φτάναμε σε αυτονομία τα 60 km (23,5 kWh/100 km). Βάζοντας όμως μέσα και την Αττική Οδό στα πέρα δώθε, οριακά μπορούσαμε να πιάσουμε τα 50 km (28,2 kWh/100 km). Που μας έδωσε μέση κατανάλωση για τα πρώτα 100 km με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη 4,9 lt/100 km.

Για την καλύτερη διαχείριση της αποδοτικότητας του Lynk & Co 01, διατίθενται τρεις λειτουργίες: Pure, Hybrid και Power. Για 100% ηλεκτρική πρόωση η πρώτη, με ιδανικό πεδίο την πόλη και ταχύτητα μέχρι 100 km/h. Η υβριδική λειτουργία για μάξιμουμ αποδοτικότητα σε ταχύτητα κρουαζιέρας στη εθνική. Και την Power για εκμετάλλευση όλης διαθέσιμης απόδοσης για δυνατές ρεπρίζ και εκκινήσεις. 

Test drive: Lynk & Co 01, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το εσωτερικό του 01 αποτελεί ευχάριστη έκπληξη. Ήρεμη σχεδίαση με καλά ζυγισμένη ποσότητα πρωτοτυπίας με τα διπλά ξώραφα και τα μπλε/γκρι καθίσματα. Η ποικιλία των υλικών είναι καλοδουλεμένη με τα περισσότερα από αυτά αφρώδη και ωραία σε υφή και όψη, κάτι που δεν αποτελεί κοινό τόπο για τα ανακυκλωμένα υλικά.

Στην καμπίνα του, το Lynk & Co 01 σε καλωσορίζει σε ένα περιβάλλον που αυτή τη φορά επιδεικνύει αυθεντική προσωπικότητα. Κι εδώ οι δεσμοί με τη Volvo επίσης δεν είναι προφανείς. Ξεκινώντας από τα καθίσματα με τον semi σπορ σχεδιασμό που προσφέρουν καλή στήριξη και πρώτης τάξεως άνεση. Εδώ, η Lynk & Co προσθέτει τη δική της πινελιά, με ενσωματωμένο προσκέφαλο και ταπετσαρισμένα με Econyl, ένα μπλε-μαύρο υλικό κατασκευασμένο, μεταξύ άλλων, από ανακυκλωμένα δίχτυα και πετονιές ψαρέματος.

Φυσικά και αναμενόμενα κάποια στοιχεία προέρχονται από τη Volvo, όπως ο λεβιές του σασμάν, οι διακόπτες για τα παράθυρα και τους καθρέφτες, τα λογής λογής χειριστήρια στο τιμόνι… Και ομολογουμένως αιφνιδιαστήκαμε που η οικονομία κλίμακος στο Lynk & Co 01 δεν περιέλαβε το ταμπλό. Κατασκευή πετυχημένη σχεδιαστικά και ποιοτική σε υλικά και συναρμογή. Φιλοξενώντας μια επίσης ορίτζιναλ κεντρική οθόνη αφής με διάμετρο 12,7 ιντσών. 

Test drive: Lynk & Co 01, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Τα ψηφιακά όργανα φιλοξενούνται σε οθόνη διαμέτρου 12,3" και διαθέτουν τρεις διαμορφώσεις. Όλες τους συγκεντρώνουν τις πληροφορίες που χρειάζεσαι, με ευανάγνωστη απεικόνιση, αλλά και τα χειριστήρια στο τιμόνι για τις διάφορες επιλογές να απαιτούν αρκετό χρόνο εξοικείωσης. 

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που φιλοξενεί χρησιμοποιεί Android Automotive, όπως εξάλλου το Volvo XC40 και το Polestar 2. Υποστηρίζοντας Apple CarPlay και Android Auto, και τα δύο ασύρματα. Το infotainment είναι διαισθητικό, με το ιντερφέις λογικό και καλά μελετημένο, κάτι που συνήθως δεν είναι προφανές στα Volvo. Και εκτιμήσαμε ιδιαίτερα τα χειριστήρια κλιματισμού/αερισμού που παραμένουν φυσικά. 

Κατά τα λοιπά είναι σχετικά αργό, με βασικά γραφικά και με τον Frank στις φωνητικές εντoλές να το μιλάει το αγγλικό του. Και να κάνει χιουμοράκι: «Κάτσε να καθαρίσω τ’ αυτιά μου γιατί δεν κατάλαβα»… 'Η ζητώντας πρόγνωση καιρού, να απαντά κατά περίπτωση πως «αν τα πάντα είναι τριγύρω άσπρα μάλλον χιονίζει», να βγάλω το χέρι έξω από το παράθυρο κι αν νιώσω υγρασία «μάλλον βρέχει» κι αν δεν βλέπω τίποτα «θα είναι μια ομιχλώδης μέρα»... Κρυάδες!

Test drive: Lynk & Co 01, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Πεπλατυσμένο τιμόνι στους πόλους και κεντρική κονσόλα που ενσωματώνει βολικούς φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό, την αντιθαμβωτική λειτουργία για εμπρός και πίσω, και τις οδηγικές ρυθμίσεις. Από το infotainment μπορείς να παρακολουθείς αναλυτικά κατανάλωση και ροή ενέργειας. Ανάμεσα στα μοναδικά γκάτζετ περιλαμβάνεται και η Journey Camera (εξωτερική και εσωτερική κάμερα ταμπλό), διαθέσιμη μόνο όταν είναι ακίνητος. Για φωτογραφίες (και σέλφι) και video. Αλλά δώρον άδωρον για επιβεβαίωση υπαιτιότητας σε τροχαίο συμβάν -άσχετο να δεν στέκει νομικά στην Ελλάδα.

Σημειώστε επίσης τον βασικό εξοπλισμό και τα βοηθήματα οδήγησης στο Lynk & Co 01. Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση σε αυτό του οδηγού, πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή, διζωνικός κλιματισμός (ελεγχόμενος από απόσταση μέσω της εφαρμογής), ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, ατμοσφαιρικό φωτισμό, ηχητική εγκατάσταση με δέκα ηχεία από την Infinity (και Harman Kardon για το εφέ surround), πλοήγηση, ψηφιακά όργανα 12,3", οθόνη αφής infotainment 12,7", ασύρματη συνδεσιμότητα για Apple Carplay και Android Auto, τέσσερις θύρες USB (δύο A και δύο C), επαγωγική φόρτιση, κλειδί hands-free, κατευθυντικά φώτα LED εμπρός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες, συναγερμός, ειδοποίηση κλοπής μέσω τηλεματικής, περισσότερα από δώδεκα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης: Ημί-αυτόνομη οδήγηση, κάμερες 360°, υποβοήθηση στάθμευσης… Όλα στάνταρ! Η Lynk & Co κατήργησε τον product manager. Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία εξοπλισμού του Lynk & Co 01, εδώ

Η άνεση συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, με γενναιόδωρο χώρο για τα πόδια -πολύ περισσότερο από ενός XC40- και πορτμπαγκάζ 466 λίτρων. Με ευμεγέθη διπλό πάτο που χωρά πολύ περισσότερα από το καλώδιο φόρτισης. Σημειώστε επίσης ότι μόλις αναδιπλωθούν, τα πίσω καθίσματα παρέχουν ένα επίπεδο δάπεδο εκτός από τον εκτεταμένο όγκο φορτίου.

Test drive: Lynk & Co 01, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η πόρτα ανοίγει ηλεκτρικά και το πορτμπαγκάζ προσφέρει από 466 έως 1.213 lt με σχεδόν επίπεδο δάπεδο με ριγμένη την πλάτη (διαιρούμενη 60:40). Προσοχή σε αυτή τη διαμόρφωση να μην καταστραφούν τα όμορφα υφασμάτινα ένθετα που περιβάλλονται από μπλέ ελεκτρίκ νίκελ στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων... Κάτω από το δάπεδο υπάρχει αρκετός χώρος για να αποθηκεύσεις τα καλώδια φόρτισης, αλυσίδες, φαρμακείο και τα συναφή. Εκτός από τα άγκιστρα στερέωσης, δεν υπάρχουν ελαστικοί ιμάντες ούτε πρίζα 12V. Το καουτσουκένιο χαλί βαρέως τύπου προφυλάσσει τη μοκέτα από εκδορές και με τα παραπέτα του σου επιτρέπει να αποθέσεις βρεγμένα αντικείμενα να στραγγίζουν πάνω του.

Πίσω από το τιμόνι, είναι προφανές ότι το Lynk & Co 01 δεν έχει σπορ αξιώσεις παρά τα 261 άλογα. Ο εμπρός άξονας δυσκολεύεται να αφομοιώσει τη ροπή αν έχεις βαρύ πόδι και το αυτοκίνητο έχει μικρή συμμετοχή υπό πίεση. Το ίδιο και τα φρένα. Όχι σε απόδοση που είναι πολύ δυνατά, αλλά στη λειτουργία του πεντάλ. Αναλογικό σύμφωνα με τα κέφια του κάθε φορά, σε εμποδίζει να ρυθμίσεις τη δοσολογία της πίεσης. Η λύση είναι να βάλεις το σασμάν στο B κι έτσι περνάς σε πιο στρωτή οδήγηση.

Αν δεν το πιέζεις ασφυκτικά το αυτοκίνητο, το 01 αποδεικνύεται με τον σωστό συμβιβασμό άνεσης και δυναμικότητας. Αυτό με μέση και υψηλή ταχύτητα. Με χαμηλή ταχύτητα, η ανάρτηση (ειδικά πίσω) συνδυασμένη με 20άρηδες τροχούς έχει ξερή αντίδραση τόσο επί της ουσίας της όσο και ηχητικά.

Test drive: Lynk & Co 01, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Ευχάριστο πλαίσιο και καλό φιλτράρισμα στην απόσβεση με μέση και υψηλή ταχύτητα. Δεν μιλάμε φυσικά για σπορ αυτοκίνητο, αλλά μπορείς να διατηρείς σβέλτο ρυθμό με το τιμόνι να σε βοηθά με την ακρίβειά του, παρά την πολύ τεχνητή αίσθηση.

Τα πάντα λοιπόν στρώνουν μόλις η βελόνα του κοντέρ περάσει τα 70 km/h. Και ειδικά σε ανοιχτούς δρόμους της περιφέρειας και της εθνικής, όπου το Lynk & Co εξασφαλίζει μια ωραία, γαλήνια οδήγηση, χωρίς ενοχλητικούς αεροδυναμικούς θορύβους, καλό κράτημα της τροχιάς και ξεκούραστη οδήγηση χάρη στο αποτελεσματικό προσαρμοζόμενο cruise control. Το ενεργό κεντράρισμα της λωρίδας που συνδέεται με το σύστημα ημί-αυτόνομης οδήγησης ωστόσο, παίρνει βελτίωση: Δυσκολεύεται να κρατήσει το 01 στη λωρίδα του όταν η στροφή είναι λίγο παραπάνω από ελαφριά καμπή.

Η μετάβαση του θερμικού κινητήρα μεταξύ των διαφορετικών mode, ηλεκτρικής, υβριδικής ή θερμικής οδήγησης είναι γενικά διακριτική. Kαι οι τρεις κύλινδροι δεν δημιουργούν ενοχλητικούς κραδασμούς ή ηχορύπανση. Να σημειώσουμε δε, ότι τα λάστιχα Continental EcoContact 6 δεν ανταποκρίνονται με μεγάλο κέφι όταν πιέζεις το 01.

Test drive: Lynk & Co 01, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Τα Continental EcoContact 6 παρά τη διάστασή 235/45 R20 τα βρίσκουν σκούρα όταν χρειάζεται να διατηρήσουν την πρόσφυσή τους με τους 1,9 τόνους του 01 υπό πίεση. Ξυπνώντας έτσι το ESP που για να ηρεμήσει τα πράγματα πατάει δυνατά τα φρένα.

Ταξιδεύοντας, αποκαλύπτεται και η μειωμένη αυτονομία, γενικευμένο μειονέκτημα στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά SUV. To μοτέρ χρειάζεται σχεδόν εννέα λίτρα για κάθε 100 km στην εθνική και με τις νόμιμες ταχύτητες. Που μεταφράζεται σε αυτονομία 470 km. Αν έχεις βαρύ πόδι και ανεβαίνεις συχνά πυκνά πάνω από τα 130, τότε γράφεις 400 km.

Με το 1.500άρι μοτέρ να μην είναι λοιπόν τέρας αποδοτικότητας, η φόρτιση σε καθημερινή βάση παραμένει απαραίτητη για τη βιώσιμη μείωση της κατανάλωσης. Με τον ενσωματωμένο φορτιστή να επιτρέπει ισχύ 7,2 kW, χρειάζεσαι κάτι λιγότερο από τρεις ώρες σε δημόσιο ή οικιακό wallbox ισχύος 11 kW. Και σε οικιακή πρίζα με ισχύ 2,3 kW, σχεδόν οκτώ ώρες. 

Test drive: Lynk & Co 01, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Πατώντας άπαξ το μεσαίο κουμπί ανοίγεις το πορτάκι του ρεζερβουάρ. Πατώντας συνεχόμενα για τρία δευτερόλεπτα, ανοίγεις το πορτάκι της θύρας φόρτισης. Πολύ βολική η φυσική ροδέλα-ροοστάτης (αριστερά) για τη φωτεινότητα των οργάνων. 

Η νεαρή μάρκα του Ομίλου Geely ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό χάρη στις διαφορετικές μεθόδους που προτείνει για τη χρήση του αυτοκινήτου. Διότι μπορεί το Lynk & Co 01 να είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα για αγορά στην τιμή των 49.900 ευρώ ή χρονομίσθωση, αλλά σημαντικό μέρος στην εμπορική κίνησή του -τουλάχιστον στην Ευρώπη- στηρίζεται στην ενοικίαση. 

Σε αντίθεση με το operational leasing, με την ενοικίαση δεν υπάρχουν περιορισμοί δέσμευσης με το 01. Μπορείς να ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή. Ή ακόμα καλύτερα, μπορείς και να υπενοικιάσεις σε άλλον χρήστη μέσω εφαρμογής για κινητό, εάν δεν σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. 

Test drive: Lynk & Co 01, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Στον ανοιχτό δρόμο, το 3κύλινδρο Lynk & Co 01 αποδεικνύεται ευχάριστα διακριτικό. Όπως σε κάθε SUV βέβαια, ο αεροδυναμικός θόρυβος δηλώνει «παρών» πάνω από τα 120 km/h, χωρίς όμως να σε αναγκάζει να υψώσεις τη φωνή σου για να ακουστείς.

Στην Ελλάδα προσώρας δεν ισχύει η ενοικίαση. Εξάλλου η Ελλάδα είναι και η μόνη χώρα στην ΕΕ που η Lynk & Co έχει κλασική έκθεση και όχι σημεία «επίδειξης». Οπότε το βάρος στην ελληνική αγορά πέφτει στη χρονομίσθωση. 

Είτε τέτοια είτε αγορά, το Lynk & Co διαθέτει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι είναι εξοπλισμένο μέχρι τα μπούνια σε αυτήν την τιμή, χωρίς άλλες ακριβότερες επιλογές, με μόνο έξτρα τον... κοτσαδόρο. Και μόνο για την ποιότητα του πληθωρικού εξοπλισμού που ορίζει και την premium εμπειρία πίσω από το τιμόνι, το Lynk & Co 01 αξίζει τα λεφτά του και την προσοχή μας.

Lynk & Co 01

Τι λέει το DRIVEΤο Lynk & Co 01 συνδυάζoντας την τεχνική βάση του Volvo XC40 Recharge με πληθωρικό στάνταρ εξοπλισμό, προσφέρει μια εναλλακτική σε ελκυστική τιμή ή μηναίο μίσθωμα. Μένει να μάθουμε και σε τι δίκτυο θα σερβίρεται....
Τιμή  Από €49.990
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαPHEV, κινητήρας βενζίνης, 1.477 cc, i3, 12v, 2 EEK, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, ιντερκούλερ, 180 PS/5.500 rpm, 265 Nm/1.500-4.000 rpm, ηλεκτρικό μοτέρ 82 PS, 160 Nm, μπαταρία 17,6 kWh (ωφέλιμη 14,1 kWh), κίνηση εμπρός, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Απόδοση 262 PS, 425 Nm
Διαστάσεις4.541 x 1.857 x 1.694 mm
Χώρος αποσκευών466-1.213 lt
Βάρος1.879 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h8,0" 
Τελική ταχύτητα210 km/h
Μέση κατανάλωση*4,9 lt/100 km
Εκπομπές CO227 g/km
ΦΟΡΤΙΣΗ
AC 0-100% 2,3/3,7/11 kW7,7/4,9/2,5 ώρες
*Μέτρηση DRIVE για τα πρώτα 100 km με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube