Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, με το δεξί

Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, με το δεξί

To Μπλε Οβάλ θέλει να ηγηθεί στον ηλεκτρικό μετασχηματισμό της Ευρώπης και το νέο Ford Explorer είναι το πρώτο μοντέλο που μπορεί διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό. Το δοκιμάζουμε στην πισωκίνητη έκδοση με τους 286 ίππους.

Το δεύτερο ηλεκτρικό του Μπλε Οβάλ ύστερα τη Mustang Mach-E, το νέο Ford Explorer επιτρέπει στον Αμερικανό κατασκευαστή να εκδημοκρατίσει την προσφορά του στην αγορά των BEV. Εκδημοκρατισμός που θα γίνει ακόμη πιο ισχυρός το 2025 με το λανσάρισμα του ηλεκτρικού Puma.

Είτε μας αρέσει είτε όχι, η αυτοκίνηση στην Ευρώπη έχει μπει σε δρόμο χωρίς επιστροφή. Αργά ή γρήγορα, η ηλεκτρική ενέργεια θα μπει για τα καλά στις μετακινήσεις μας. Σε όποια ημερομηνία και αν καταλήξουν στις Βρυξέλλες, η αλλαγή προς το παρόν δείχνει αναπόφευκτη, όσο και αν εξελίσσεται σε πιο αργό ρυθμό από ό,τι προέβλεπαν ή, πιο σωστά, θα ήθελαν στις αίθουσες που λαμβάνονται οι αποφάσεις της ΕΕ. 

Το νέο Ford Explorer με μοναδικό συνδυασμό χώρων, άνεσης και τεχνολογίας, και δυναμικά χαρακτηριστικά Μπλε Οβάλ, αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά C-SUV

Η Ford ήταν από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που στήριξε τη μετάβαση, αλλά στα λόγια. Διότι στην πράξη τα ηλεκτρικά μοντέλα που λάνσαρε στην ευρωπαϊκή αγορά τουλάχιστοv, ήταν λιγότερα από τα θερμικά που έκοψε! Οι άνθρωποι της Ford δηλώνουν δικαίως πολύ υπερήφανοι για τη Mustang Mach-E, αλλά κακά τα ψέματα από την γκάμα της έλειπε μέχρι σήμερα ένα πιο συμβατικό και προσιτό ηλεκτρικό. Με μια μικρή καθυστέρηση, το κενό αυτό έρχεται να καλύψει το ολοκαίνουργιο Ford Explorer.

Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το Ford Explorer με μήκος 4,47 m είναι πιο κόμπακτ από το Volkswagen ID.4 (4,58 m), με το οποίο μοιράζεται την πλατφόρμα MEB. Το στiλ του είναι επίσης πιο εμπνευσμένο.

Μπορεί να το ακούσαμε πρόσφατα στα λημέρια μας, αλλά το όνομα «Explorer» είναι από τα πιο πολυχρησιμοποιημένα στην ιστορία της Ford. Συνδεδεμένο με ένα από τα πιο μακρόχρονα μοντέλα της. Στις ΗΠΑ έχουν λανσαριστεί έξι γενιές του SUV Explorer. Με την πρώτη να κυκλοφορεί στην αγορά το 1991.

Στην Ελλάδα απολαύσαμε για λίγο την τελευταία του γενιά σε PHEV. Τη μόνη ίσως του 5μετρου θηριώδους SUV όλα αυτά τα χρόνια που είχε κάποιο λόγω ύπαρξης στην ευρωπαϊκή αγορά. Όλες οι υπόλοιπες, λόγω μεγέθους και χαρακτηριστικών δεν ταίριαξαν ποτέ στα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Σε μια απόπειρα να αξιοποιήσει την αναγνωρισιμότητα του ονόματος «Explorer» και στη Γηραιά Ήπειρο, η Ford πήρε μια σολομώντεια απόφαση: Να δημιουργήσει το αμερικάνικο και το ευρωπαϊκό Explorer. Η αμερικανική έκδοση θα συνεχίσει ως έχει σε μέγεθος και θερμικά συστήματα κίνησης, ενώ για τη δική μας αγορά εξελίχθηκε ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV σε πιο συμπαγείς διαστάσεις και σε στενή συνεργασία με τη Volkswagen.

Απόρροια μιας πιο ευρείας συνεργασίας μεταξύ των δυο αυτοκινητοβιομηχανιών που επιτρέπει στη Ford να χρησιμοποιεί τη γνωστή πλατφόρμα MEB σε μοντέλα που εξελίσσει αποκλειστικά για τις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου. Πάτωμα που ο γερμανικός όμιλος χρησιμοποιεί ήδη σε πολλά μοντέλα του. Με κάποια από αυτά, όπως τα Volkswagen ID.4, Audi Q4 e-tron, Škoda Enyaq και το νεότερο CUPRA Tavascan να αποτελούν άμεσους ανταγωνιστές του νέου Ford Explorer.

Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Στην καμπίνα του Explorer, η υλοποίηση είναι εξαιρετικής ποιότητας, με σοβαρά φροντισμένη συναρμολόγηση και υλικά πολύ καλής ποιότητας. Επιπλέον, η ατμόσφαιρα είναι σαφώς ανώτερη από αυτή των μοντέλων της Volkswagen, την τεχνολογία των οποίων μοιράζεται η Ford.

Η συνεργασία αυτή δεν εξελίχθηκε και πολύ ομαλά για την Ford, η οποία είδε το χρονοδιάγραμμά της να πηγαίνει περίπου έναν χρόνο πίσω. Αλλά τέλος καλό, όλα καλά! Το Explorer έφθασε και στην ελληνική αγορά και το πρώτο που παρατηρεί κάποιος είναι ότι παρόλο τη στενή του σχέση με τα μοντέλα του VW Group, δεν θυμίζει κανένα από αυτά σε εμφάνιση. Αποπνέει στιβαρότητα και έχει το δικό του στιλ με πιο καθαρές γραμμές που τιμούν τόσο τις αμερικανικές ρίζες της μάρκας όσο και την ευρωπαϊκή καταγωγή του. Καθώς δεν πρέπει να αμελούμε ότι πρόκειται για ένα μοντέλο που εξελίχθηκε στην Ευρώπη -με γνώμονα τις ανάγκες των εδώ καταναλωτών- και κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Ford στην Κολωνία.

Με μήκος 4,47 m, πλάτος 1,87 m και ύψος 1,63 m -το μεταξόνιο φθάνει τα 2,77 m- το Explorer τοποθετείται από άποψη διαστάσεων στα C-SUV και είναι ελάχιστα πιο κοντό από το VW ID.4 (4,58 m)- τον πιο άμεσο ανταγωνιστή του. Αφήνοντας στην κρίση σας το υποκειμενικό μέρος της εμφάνισης, τολμούμε να πούμε ότι η Ford δημιούργησε ένα καλύτερο και πιο λειτουργικό εσωτερικό από αυτό των ανταγωνιστών της. Mε καλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χωρών, προσφέροντας έτσι ένα οικογενειακό ηλεκτρικό με ελαφρά καλύτερους χώρους και περισσότερες πρακτικές λύσεις.

Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η μικρή ψηφιακή οθόνη οργάνων είναι ίδια με αυτή των Volkswagen ID και πολλών άλλων ηλεκτρικών του ομίλου. Καλά τακτοποιημένη στην απεικόνιση, εμφανίζει τα βασικά, επαρκή δεδομένα.

Η ποιότητα των υλικών δεν κινείται στο πιο υψηλό επίπεδο της Mustang Mach-E αλλά είναι πολύ καλή, με την πλειονότητα των υλικών στην καμπίνα να έχουν ευχάριστη αίσθηση και πολύ καλή συναρμογή. Και όπως συνηθίζεται ολοένα και περισσότερο στις μέρες μας με ελάχιστο περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Αφού στην πλειονότητά τους τα υλικά από το ταμπλό μέχρι τις επενδύσεις των νέων καθισμάτων προέρχονται από βιώσιμα υλικά.

Όσον αφορά την ψηφιοποίηση της καμπίνας, ξεκινά με τη μικρή οθόνη 5,3" που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων. Προσφέρει συνοπτικές πληροφορίες και περιορισμένες δυνατότητες παραμετροποίησης, αλλά είναι απόλυτα επαρκής όσον αφορά τις απαραίτητες ενδείξεις για τον οδηγό όσον αφορά την ταχύτητα, την κατανάλωση ή την πλοήγηση. 

Η κύρια οθόνη του infotainment είναι σαφώς πιο χορταστική στο μάτι. Έχει διαγώνιο 14,6" και είναι κάθετα τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα. Mέσω αυτής ο οδηγός μπορεί να διαχειριστεί όλες τις λειτουργίες του SYNC Move, περιλαμβανομένης της πλοήγησης και της σύνδεσης με smartphone. 

Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η μεγάλη οθόνη με διαγώνιο 14,6 ίντσες αποτελεί ένα από τα πιο εντυπωσιακά και δεσπόζοντα στοιχεία της καμπίνας, ειδικά καθώς περιστρέφεται προς τα πίσω για να αποκαλύψει έναν ακόμα χώρο αποθήκευσης. Φευ, όσο και να ψάξεις για κάποιο φυσικό κουμπί, δεν πρόκειται να βρεις.

Το σύστημα υποστηρίζει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, διευκολύνοντας την πρόσβαση σε εφαρμογές και πολυμέσα. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι η δυνατότητα προσαρμογής των συντομεύσεων, κάτι που επιτρέπει στον οδηγό να διαμορφώσει την οθόνη σύμφωνα με τις ανάγκες του. Γεγονός που διευκολύνει το δύσχρηστο μενού της.

Μια έξυπνη λειτουργία είναι η δυνατότητα της οθόνης να αλλάζει κλίση από οριζόντια θέση σε γωνία περίπου 45ο, επιτρέποντας καλύτερη ορατότητα σε έντονο φως. Πίσω της κρύβεται ένας πρακτικός αποθηκευτικός χώρος με θύρες USB-C, που σφραγίζει στην αρχική του θέση όταν το αυτοκίνητο κλειδώνει.

Ένα άλλο εντυπωσιακό στοιχείο είναι το ηχοσύστημα της B&O με την ηχόμπαρα στο πάνω μέρος του ταμπλό και τα συνολικά δέκα ηχεία, το οποίο προσφέρει εξαιρετική ποιότητα ήχου και είναι στάνταρ στην πιο πλούσια έκδοση Premium.

Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η ηχόμπάρα του B&O βρίσκεται τοποθετημένη στην κορυφή του ταμπλό, παρόμοια με αυτή που προσφέρεται στη Mustang Mach-E.

Ωστόσο, δεν λείπουν και ορισμένες αδυναμίες στο εσωτερικό, οι οποίες αφορούν την εργονομία και είναι απόρροια των δύσχρηστων διακοπτών αφής που προέρχονται από τη συνεργασία με τη VW. Ναι σωστά καταλάβατε. Από το μοχλό του κιβωτίου, μέχρι τα πλήκτρα στο τιμόνι και τους δυο μόνο διακόπτες στην πόρτα του οδηγού για τα τέσσερα παράθυρα, προέρχονται αυτούσια από το ID.4. Κουβαλώντας όλες τις παθογένειες που ανάγκασαν τη γερμανική εταιρεία να δηλώσει πως δεν θα τα υιοθετήσει στα νεότερα μοντέλα της. 

Το αποτέλεσμα είναι πολύ συχνά να πρέπει να κοιτάς τα κουμπιά στο τιμόνι για βρεις αυτό που θες. Και όταν το βρεις πολλές φορές θα χρειαστεί να το πατήσεις περισσότερες από μια φορά για να πιάσει. Όσον αφορά τα παράθυρα πολλές φορές θα βρεθείς να ανοίγεις τελικά το πίσω αντί για το εμπρός!

Όπως είπαμε, το Explorer δανείζεται από τον Όμιλο Volkswagen το ηλεκτρονικό τμήμα που συνδέεται με τη διαχείριση της ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το οποίο αξιολογείται ως ένα από τα πιο δύσχρηστα του είδους. Έτσι βρίσκουμε το επίμεπτο σύστημα all-touch που γνωρίζουμε σε διάφορα μοντέλα των Γερμανών, με τα πολλά ελαττώματά του. Ελλείψει φυσικών κουμπιών, αναγκάζεσαι να χρησιμοποιείς την κεντρική οθόνη για όλες σχεδόν τις λειτουργίες, είτε για να ρυθμίσεις τον κλιματισμό είτε ακόμα και για να αλλάξεις τις οδηγικές ρυθμίσεις.

Η απενεργοποίηση των βοηθημάτων οδήγησης απαιτεί επίσης να κολυμπήσεις στα μενού. Το κλου γι' αυτήν την αντί-διαισθητική εργονομία είναι η απτική μπάρα που βρίσκεται στη βάση της οθόνης, πάνω στην κεντρική κονσόλα, και χρησιμοποιείται για τη ρύθμιση της έντασης του ήχου. Η οποία παραμένει σχεδόν άχρηστη. Ευτυχώς, η κεντρική οθόνη διαθέτει καλή απόκριση.

Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το πίσω κάθισμα προσφέρει δύο γενναιόδωρες σε διαστάσεις και πολύ άνετες θέσεις. Παρά το επίπεδο πάτωμα, κρίμα που η μεσαία  θέση με το έντονο σαμάρι και την άκαμπτη πλάτη δεν θα βολέψει κανέναν.

Επιστρέφοντας στα πλεονεκτήματα του νέου Explorer, οι πίσω θέσεις προσφέρουν εξαιρετικό χώρο για δύο επιβάτες. Ο τρίτος παρότι έχει άνεση για τα πόδια χάρη στο επίπεδο πάτωμα, κάθεται σε ένα ανασηκωμένο και σκληρό έδρανο με μια εξίσου σκληρή και άκαμπτη πλάτη. Η θέση οδήγησης από την πλευρά της είναι πολύ καλή με τον οδηγό να έχει άριστη περιφερειακή θέαση. Μόνη παρατήρηση εδώ, ότι τα νέα καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο δεν είναι τόσο άνετα και καλά σε πλευρική στήριξη όσο μας έχει συνηθίσει η Ford στα περισσότερα μοντέλα της.

Απόλυτα ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών που ξεκινά από τα 470 lt στην κανονική διάταξη των καθισμάτων και επεκτείνεται έως τα 1.460 lt με την πλήρη αναδίπλωσή τους. Έχει επιπλέον πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.

Φυσικά, το Explorer είναι εφοδιασμένο με μία πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού. Με τη σουίτα ADAS να περιλαμβάνει συστήματα όπως η προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα, η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης και το σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων, το οποίο εξασφαλίζει ότι ο οδηγός είναι πάντα ενήμερος για τον περιβάλλον χώρο ώστε να αντιδράσει άμεσα σε οποιαδήποτε κατάσταση.

Προαιρετικά και με κόστος €1.300 επιπλέον το Driver Assistance Pack προσθέτει στα παραπάνω συστήματα Head-Up Display, λειτουργία διατήρησης του αυτοκινήτου στο κέντρο της λωρίδας και υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας και αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με περιμετρική προβολή του οχήματος (κάμερα 360°). Δυνατότητα που κάνει την οπισθοπορεία ασφαλέστερη και εύκολη, ακόμη και σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας.

Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Σε φιδίσιο δρόμο, το Explorer παρουσιάζει απρόσμενα καλή δυναμική ισορροπία για βάρος 2+ τόνων, με ακριβές μπροστινό, πίσω άξονα που ακολουθεί πρόθυμα την κίνηση και επάρκεια ισχύος για να σε πηγαίνει γρήγορα από τη μια στροφή στην άλλη.

Το Explorer είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις όσον αφορά το σύστημα κίνησης. Ως πισωκίνητο με έναν ηλεκτροκινητήρα που 286 ίππους και 545 Nm ροπής που του εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,4" και μέγιστη ταχύτητα περιορισμένη στα 180 km/h. Και υπάρχει και η τετρακίνητη, με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν αθροιστικά 340 ίππους και την ίδια ροπή.

Στη διάθεση μας είχαμε τη δικίνητη έκδοση που αντλεί ενέργεια από έναν συσσωρευτή ιόντων λιθίου, χημείας NMC, με ονομαστική χωρητικότητα 82 και ωφέλιμη 77 kWh. Αυτές οι μπαταρίες εξασφαλίζουν αυτονομία έως 602 km, σύμφωνα με τη Ford και το πρότυπο WLTP. H φόρτισή της σε παροχή DC με ισχύ έως 135 kW επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας από 10% έως 80% της χωρητικότητας σε μόλις 28 λεπτά.

Στην πράξη βέβαια, η μέση κατανάλωση που είδαμε κυμάνθηκε στις 16,5 kWh/100 km, που σε πραγματική αυτονομία μεταφράζεται σε περίπου 480 km. Νούμερο αρκετά καλό για ένα SUV αυτού του μεγέθους που ζυγίζει και σχεδόν 2,1 τόνους. Για ακόμα καλύτερη ενεργειακή απόδοση, η Ford προσφέρει προαιρετικά τη δυνατότητα τοποθέτησης αντλίας θερμότητας για να λειτουργεί πιο οικονομικά ο κλιματισμός, με κόστος €1.300 επιπλέον.

Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το Ford Explorer συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Κολωνίας στη Γερμανία, όπου αντικατέστησε στις γραμμές παραγωγής το Fiesta.

Πέρα από την πολύ καλή κατανάλωση, το ολοκαίνουργιο Explorer σε κερδίζει αμέσως στον δρόμο με την άνεση και την ποιότητα κύλισης που προσφέρει η ανάρτηση. Που εμπρός αποτελείται από γόνατα τύπου MacPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο, ενώ πίσω υπάρχει διάταξη πολλαπλών συνδέσμων και αντιστρεπτική ράβδος.

Όπως και στο VW ID.4 το κιβώτιο που χρησιμοποιείται είναι μίας σχέσης και ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο προγραμμάτων, D και Β. Η δεύτερη είναι και η μόνη βαθμίδα ανάκτησης που μπορεί να επιλεγεί, καθώς η Ford έχει υιοθετήσει το αυτόματο σύστημα της VW που δίνει προτεραιότητα στο coasting και ρυθμίζει το βαθμό της επιβράδυνσης -άρα και της ανάκτησης- διαβάζοντας συνεχώς τις συνθήκες που επικρατούν στο δρόμο. Το υψηλό επίπεδο άνεσης και η παραπάνω λειτουργία είναι ίσως και τα μόνα κοινά σημεία του Explorer με το συγγενικό γερμανικό EV. Θα προτιμούσαμε το Explorer να έχει παλέτες στο τιμόνι για την κλιμακωτή ρύθμιση της ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα που είναι σαφώς πιο πρακτική.

Οι μηχανικοί της Ford φρόντιζαν να βάλουν τη δική τους σφραγίδα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της οδικής συμπεριφοράς και το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο πιο ευχάριστο όταν αποφασίσεις να κινηθείς με λίγο πιο σβέλτο ρυθμό. Το τιμόνι είναι πιο άμεσο, με μεγαλύτερη μεταβολή τους βάρους και καλύτερη αμφίδρομη σχέση με τον οδηγό. Η κλίση στις στροφές είναι πιο περιορισμένη, χάρη στην πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, ενώ δεν ντρέπεται να αναδείξει την πισωκίνητη διάταξή του. Το περιθώριο πρόσφυσης είναι υψηλό και αν επιμείνεις στο γκάζι μέσα στη στροφή θα ανοίξει γλυκά -και απολύτως ελεγχόμενα, χάρη στα ηλεκτρονικά- την τροχιά του, επιτρέποντάς σου να στρίψεις με λιγότερο τιμόνι.

Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Με χαμηλότερο βάρος (60-90 kg) από τα αντίστοιχου ηλεκτρικού πακέτου Cupra Tavascan, Volkswagen ID.4 και Škoda Enyaq, το Ford Explorer δεν είναι τυχαία καλύτερο στον δυναμικό τομέα.

Το μόνο σημείο που μπορούμε να εκφράσουμε επιφυλάξεις όσον αφορά την οδηγική αίσθηση είναι το φρενάρισμα: Το πεντάλ φαίνεται αρκετά σπογγώδες και δεν έχει θαρρετό αρχικό δάγκωμα όταν επιτίθεσαι στο πεντάλ.

Tο ολοκαίνουργιο EV της Ford είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά στις σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: τις Style και Premium. Με τιμή που περιλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης ξεκινά από τα €39.700 για την πρώτη και τα €42.400 για τη δεύτερη.

Κόστος που σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, κάνουν το Ford Explorer RWD μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία των ηλεκτρικών C-SUV. Προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό χώρου, άνεσης και τεχνολογίας, καθιστώντας το ιδανικό για οικογένειες. Με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά του κλείνει το μάτι και στους οδηγούς που αναζητούν ένα EV που μπορεί να ανταποκριθεί σε κάθε περίσταση.

Ford Explorer RWD 77 kWh

Τι λέει το DRIVEΜε ισχυρή προσωπικότητα, πειστικό όπως κάθε Ford στη δυναμική οδήγηση, άνετο και ευέλικτο στη χρήση, αυτό το Explorer σου δίνει τη δυνατότητα να πας 500 km μακριά χωρίς φόρτιση.
Τιμή  Από €48.700 (€39.700 με επιδότηση)
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαΒEV, σύγχρονος ηλεκτρικός κινητήρας μόνιμου μαγνήτη, μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 77 kWh, κίνηση πίσω, κιβώτιο μιας σχέσης
Απόδοση 286 PS, 545 Nm
Διαστάσεις4.468 x 1.871 x 1.630 mm
Χώρος αποσκευών470-1.460 lt
Βάρος2.090 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h6,4" 
Τελική ταχύτητα180 km/h
Μέση κατανάλωση*15,5 kWh/100 km
Aυτονομία*480 km
ΦΟΡΤΙΣΗ
DC 135 kW, 10-80%28 λεπτά
AC 11 kW, 0-100%8,1 ώρες
*Μέτρηση DRIVE
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube