MachoPolo... Πιο «αντρική» εμφάνιση και λίγο μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός ασφάλτου για το κορυφαίο σουπερμίνι.
Όπως ακριβώς και στην προηγούμενη γενιά του Polo, η έκδοση CrossPolo προσεγγίζει το θέμα σουπερμίνι με μια crossoverίστικη διάθεση. Μη γελιέστε όμως με την «άγρια» εμφάνιση που δημιουργούν τα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος, οι εμπρός και πίσω προστατευτικές ποδιές και η αυξημένη –συγκριτικά με τα συμβατικά Polo– απόσταση από το έδαφος. Τo CrossPolo δεν διαθέτει σύστημα τετρακίνησης.
Η «macho» εμφάνιση το κάνει ικανό να αντεπεξέλθει στις κακουχίες των αστικών μετακινήσεων, π.χ. μικροεπαφές κατά το παρκάρισμα που είναι πιο ανώδυνες με τα πλαστικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει παράλληλα ότι κινείται με την ίδια άνεση και εκτός ασφάλτου. Η ανάρτηση, που είναι ψηλωμένη κατά 15 mm, του δίνει θεωρητικά μεγαλύτερη ευχέρεια να κινηθεί σε χωματόδρομο.
Δεν μπορούμε όμως να πούμε το ίδιο για τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα (215/40) στις όμορφες 17άρες αλουμινένιες ζάντες: Απαιτούν προσοχή και χρειάζεται να μένουν μακριά από πέτρες, χώρια που πλήττουν και την άνεση.
Με ένα άλλο σετ ελαστικών, το CrossPolo θα αποτελούσε σοβαρό αντίπαλο για τα (μπροστοκίνητα) Suzuki SX4 και Fiat Sedici. Πόσω μάλλον, όταν το υπόλοιπο πακέτο που προσφέρει είναι υπεράνω προσδοκιών για το μέγεθός του και η τιμή βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο που ορίζει ο ανταγωνισμός.
Η καμπίνα δεν διαφέρει σε τίποτε από των υπόλοιπων Polo και ξεχωρίζει για την ποιότητα των υλικών της, ενώ ο 1.2 TSI είναι λίρα εκατό: Με 105 ίππους δίνει πολύ καλές επιδόσεις και είναι ιδιαίτερα οικονομικός όταν δεν ζορίζεται.
Τι λέει το DRIVE
Έχει πιο macho και μοδάτη εμφάνιση από το στάνταρ Polo, αλλά για να δικαιολογήσει την ονομασία «cross» χρειάζεται ένα σετ λάστιχα με πιο ψηλό προφίλ.
Τεχνολογία 1.197 cc, Ι4 2EEK 16v, άμεσος ψεκασμός & turbo. 105 PS/5.000 rpm και 17,8 kgm/1.550-4.100 rpm. Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 9,9”, τελική 188 km/h
Μέση κατανάλωση 5,5 lt/100km
Εκπομπές CO2 128 gr/km
Τιμές κατασκευαστή