Οδηγούμε: Hyundai i40 Estate

Οδηγούμε: Hyundai i40 Estate

i Family: H Hyundai νιώθει και είναι έτοιμη να μπει στην ευρωπαϊκή αγορά με τη μοντέρνα σειρά i και στην κατηγορία των οικογενειακών αυτοκινήτων.

Οδηγώντας ένα σύγχρονο Hyundai αντιλαμβάνεσαι αμέσως την προσπάθεια που έχει καταβάλλει τα τελευταία χρόνια η εταιρεία να κάνει τα αυτοκίνητά της πιο άνετα και καλά σε οδική συμπεριφορά.

Οδηγήσαμε δυο εκδόσεις του νέου οικογενειακού i40, σε μορφή προτωτύπου ακόμα, για να διαπιστώσουμε με τι δυνάμεις θα μπει στην αγορά σε λίγους μήνες.

Δεδομένου ότι επρόκειτο για αυτοκίνητα προπαραγωγής, δεν θα αναφερθούμε στις ατέλειες στο φινίρισμα της καμπίνας. Σχεδιαστικά πάντως σε πείθει, ενώ σε επίπεδο εργονομίας όλοι οι διακόπτες είναι τακτοποιημένοι και δεν υπάρχει κάτι που να σε προβληματίζει.

Αυτή την περίοδο η Hyundai έχει δυο διαφορετικές εκδόσεις του αυτοκινήτου σε εξέ-λιξη. Μια που δίνει προτεραιότητα στην άνεση και μια που επικεντρώνεται στα δυνα-μικά χαρακτηριστικά. Μια από τις δύο ή μια τρίτη ενδιάμεση έκδοση, όσον αφορά την ρύθμιση της ανάρτησης και του πλαισίου, θα είναι και αυτή που θα πάρει τελικά το δρόμο για την ευρωπαϊκή αγορά.

Σολομώντεια επιλογή
Δοκιμάσαμε πρώτα την πιο «οδηγική» ρύθμιση. Το τιμόνι της είναι διαρκώς υπέρ το δέον ελαφρύ, αν και άμεσο. Highlight του συγκεκριμένου συνδυασμού είναι ο τρόπος που ελέγχει η ανάρτηση το i40 στην υψηλή ταχύτητα. Στα πιο λίγα χιλιόμετρα ωστόσο, δεν καταφέρνει να αποδόσει την premium αίσθηση που ζητά ο αγοραστής από ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Η πιο «άνετη» έκδοση καταφέρνει να διαχειρίζεται καλύτερα τις ανωμαλίες στους δρόμους της πόλης και προσφέρει ποιότητα κύλισης στο επίπεδο ενός Mondeo ή ενός Passat, αλλά στον ανοιχτό δρόμο πλέει και δεν είναι ευχάριστο.

Με μια μέση λύση όσον αφορά τη ρύθμιση της ανάρτησης και σε συνδυασμό με μια καλή τιμή, η Hyundai θα αποκτήσει με το i40 ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο σε μια κατηγορία στην οποία δεν είχε παρουσία τα τελευταία χρόνια.

Τι λέει το DRIVE
Αν βρεθεί η χρυσή τομή στο στήσιμο, θα έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμα ανταγωνιστικό Hyundai.
Τεχνολογία 1.685 cc, 4κύλινδρος σε σει-ρά, turbodiesel, 140 PS/4.000 rpm, 33,2 kgm/1.250-2.750 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 10,0”, τελική 185 km/h (εκτιμώμενες)
Μέση κατανάλωση 5,1 lt/100 km (εκτι-μώμενη)
Εκπομπές CO2: 119 gr/km (εκτιμώμενες)

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube